Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkytyin kun yksi työpaikan nainen sanoi ikänsä

Vierailija
22.10.2016 |

Se sanoi olevansa 37, mutta se on ihan älyttömän nuoren oloinen. Olisin veikannut 27-33. :O

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän varmasti palstailee, täällähän on 60 vuotiaita, jotka näyttävät 20 vuotiailta vai miten se nyt meni. Elävässä elämässä kyllä kaikki näyttävät suunnilleen ikäisiltään. Jos tulee puhetta niin on kohteliasta arvata alaspäin, vaikka olisikin eri mieltä.

Vierailija
22/27 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän varmasti palstailee, täällähän on 60 vuotiaita, jotka näyttävät 20 vuotiailta vai miten se nyt meni. Elävässä elämässä kyllä kaikki näyttävät suunnilleen ikäisiltään. Jos tulee puhetta niin on kohteliasta arvata alaspäin, vaikka olisikin eri mieltä.

No jaa. Minä ainakin arvioin monesti ihmisten ikiä väärin. Ennen olin kohtalaisen hyvä, mutta nykyään en osaa arvioida lainkaan. Esimerkiksi yks miespuolinen työkaverini oli yli 50, vaikka ajattelin hänen olevan 35-40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nurekkuus voi olla miehelle ongelma. Mä olen saanut monelta naiselta pakit kun luulevat mun olevan 30-jotain. Pitäisi varmaan meikata ryppyjä ja silmäpusseja ja laittaa tyyny eturessuksi. Olen jo 50.

Vierailija
24/27 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tähän nyt täräytetään vanha kunnon sanonta "ikä on vain numeroita". Ihmiset vanhenee fyysisesti niin eri tahtia: Toisilla hiukset harmaantuu ja / tai iho rypistyy ja veltostuu jo 30-vuotiaana. Joku toinen taas on vielä 50-vuotiaana uskomattoman nuorekas. Jokainen kuitenkin "vanhenee" aikanaan jos tarpeeksi pitkään elää. Nuoruus ja keski-ikähän on vaan etappeja matkalla vanhuuteen...

Vierailija
25/27 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit veikannut jopa 33 niin sehän on melkein sama kuin 37 HALOO!

Harvasta tietää onko 30 vai 40.

26/27 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut vähän sama vaiva, kaikki luulee nuoremmaksi. Paras oli kun olin jotain 30+ ja huoltiksella kysyttiin paperit kun ostin tupakkaa. Nyt rupee harmaata pukkaamaan alle 5-kymppisenä - ihanaa!

Vierailija
27/27 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa se botox kuule suomalaisiakin naisia näyttämään nuoremmalta.