Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkytyin kun yksi työpaikan nainen sanoi ikänsä

Vierailija
22.10.2016 |

Se sanoi olevansa 37, mutta se on ihan älyttömän nuoren oloinen. Olisin veikannut 27-33. :O

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin.

Vierailija
2/27 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intresting.

Vierailija
4/27 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin.

Vierailija
5/27 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytyt kovin pienestä.

Vierailija
6/27 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin.

Vierailija
7/27 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin nelikymppistä naista ikäisekseni, kun olin 28. 

Toisaalta luulin nelikymppistä työkaveriä eläkeikäiseksi. :D

Vierailija
8/27 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
9/27 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkyttävää siinä on? Ajatteletko itse olevasi rupsahtanut?

Vierailija
10/27 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huiiiiii kamala

Vierailija
11/27 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet töissä? Minulle nimittäin sattuu tuota jatkuvasti, tosin yleensä ihmiset luulevat noin 25-vuotiaaksi. Ja olen siis 37.

Vierailija
12/27 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kummastelin kerran, kun työkaveri kertoi tulevansa mummiksi. Sanoin vähän arastellen, että oot hankkinut lapset tosi nuorena. Hän sanoi, että 25- ja 23-vuotiaana, ja lapset ovat nyt 24  ja 22. Minä olin kuvitellut työkaveriani kolmevitoseksi korkeintaan, mutta hän olikin siis viisikymppinen. Ihan todella nuorekas ikäisekseen.

Vierailija
13/27 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 50-v ja meillä oli töissä reilu parikymppinen nainen sijaistamassa. Meillä oli myös eläkeikäisiä, 70-v lähenteleviä ja sen rajapyykin jo ylittäneitä tekemässä ajoittain duunia. Tämä parikymppinen sitten kysyi minulta, että olenko eläkkeellä. Juu, ei vielä hetkeen aikaan.

Vierailija
14/27 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulin nelikymppistä naista ikäisekseni, kun olin 28. 

Toisaalta luulin nelikymppistä työkaveriä eläkeikäiseksi. :D

Totta, että yksilöissä on paljon eroja. Tinderissäkin jotkut näyttävät nelikymppiseltä ja parikymppisinä ja jotkut 38-vuotiaat näyttävät parikymppisiltä. Olen minä muutamalle 35+ naiselle antanut sydämen, vaikka olen itse 28.

Vierailija
15/27 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua luultiin viime kesänä 18-vuotiaaks töis. Olisin varmaan nuoremmastakin käynyt ellen olisi kulkenut autolla.

N25

Vierailija
16/27 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen pomo on 36 tai 37 mut näyttää valehtelematta vähän päälle parikymppiseltä. Niin kaunis ja ihana ihminen muutenkin :)

Vierailija
17/27 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on luultu monesti noi kolmikymppiseksi, siksi joka työpaikassa hirveet haloot että olen kuuden äiti, se alkaa vituttaa pikkuhiljaa.  Vanhin lapsi 18.. Ja vituttaa myös se että silloin harvoin ku alkossa käyn, kysytään paperit. Haluaisin olla kunnolla aikuisen näköinen.  

Vierailija
18/27 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39 ja töissä harjoittelija kysyi, että olenko minäkin harjoittelija :). Pelasti mun päivän, sillä tunnen usein itseni yli-ikäiseksi kun työkaverit noin 10 v nuorempia.

Toisaalta, toinen työkaveri, joka on niitä harvoja nelikymppisiä sanoi vähän ikävästi. Hän on noin 45, ja puheeksi tuli eräs asiakas. "Tosi rento tyyppi tämä x, on jotain MEIDÄN ikäinen. Tai ehkä siis sun ikäinen." Googlasin huvikseni tuon tyypin ja hän on 46. Eli siis minua luultiin 7 v vanhemmaksi! Vähän shokki, koska yleensä ihmiset luulevat noin 5 v ikäistäni nuoremmaksi. Joko tämä kollega halusi näpäyttää tai sitten olen todellakin rupsahtanut ihan yllättäen ja pahasti.

Työpaikalla on nuorekas ja dynaaminen meno, mistä tykkään, mutta joskus on ikävä vanhaan työpaikkaan, jossa olin tiimin nuorin. Muut oli pystyynkuolleita viiskymppisiä. Enpä arvannut, että sitä menoa tulisi vielä ikävä.

Vierailija
19/27 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 39 ja töissä harjoittelija kysyi, että olenko minäkin harjoittelija :). Pelasti mun päivän, sillä tunnen usein itseni yli-ikäiseksi kun työkaverit noin 10 v nuorempia.

Toisaalta, toinen työkaveri, joka on niitä harvoja nelikymppisiä sanoi vähän ikävästi. Hän on noin 45, ja puheeksi tuli eräs asiakas. "Tosi rento tyyppi tämä x, on jotain MEIDÄN ikäinen. Tai ehkä siis sun ikäinen." Googlasin huvikseni tuon tyypin ja hän on 46. Eli siis minua luultiin 7 v vanhemmaksi! Vähän shokki, koska yleensä ihmiset luulevat noin 5 v ikäistäni nuoremmaksi. Joko tämä kollega halusi näpäyttää tai sitten olen todellakin rupsahtanut ihan yllättäen ja pahasti.

Työpaikalla on nuorekas ja dynaaminen meno, mistä tykkään, mutta joskus on ikävä vanhaan työpaikkaan, jossa olin tiimin nuorin. Muut oli pystyynkuolleita viiskymppisiä. Enpä arvannut, että sitä menoa tulisi vielä ikävä.

Oletko varma, että tuo työkaverisi ei luullut tuota ihmistä nuoremmaksi josta keskustelitte? Jos hän korjasi tuolla tavoin, että SINUN ikäisesi, niin silloinhan hän osoitti, että ajattelee sinun ja hänen itsensä välillä olevan ikäeroa. Jos tuo keskustelemanne ihminen oli työkaveriasi vain vuoden vanhempi, niin silloin hän todennäköisesti arvioi hänen ikänsä väärin, koska jos olisi tiennyt tämän iän, niin olisi sanonut häntä itsensä ikäiseksi. Eli joko luuli teitä molempia vielä vanhemmiksi tai sitten teitä molempia itseään nuoremmiksi eli teki virheellisen arvioin ainoastaan sen henkilön suhteen, josta keskustelitte, koska sinähän oletkin häntä nuorempi.

Vierailija
20/27 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli opiskelukaveri 3-kymppinen nainen, jolla oli kaksi lastakin. Hän pääsi bussissa aina lastenlipulla.