Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä? Mies ei anna mun juoda viinaa esim. perjantaina, jos hän ite menee lauantaina töihin.

Vierailija
22.10.2016 |

Joskus on ollut tilanteita, että itsellä tekis mieli ottaa viinaa tai vaikka pullo viiniä perjantaina, kun mies menee lauantaina töihin.

En vedä kännejä, vaan niin, että hieman menee päähän ns "pikku hiprakka". En melua, mesoa enkä raivoa kun juon, vaan osaan käyttäytyä vaikka olisin kuinka päissään. Joten en juomisellani herättäisi miestä, kun hän nukkuu.

Voisin vaikka mennä pihamökkiin juomaan niin ei luulisi miestä haittaavan (meillä siis pihalla hirsinen mökkirakennus ns. vierasmökki, jossa voi ihan asua, siellä on ruoanlaitto mahdollisuus jne)

No mutta, eipä miehelle sovi ollenkaan että juon, siis toki lonkeroa/siideriä saan ottaa mutta en viinaa, koska mies kuulemma on kateellinen siitä että hän ei voi töiden takia perjantaina ottaa ja mä voisin.

Eikai se mun vika ole, että menee vk loppuna töihin? Miksi en saa juoda, olen sentään aikunen ihminen?

Enkä ole mikään alkoholisti, viikot aina selvänä ja useimmat vk loputkin. En myöskään käy baareissa, enkä kutsu ketään bilettämään meidän kotia.

Juuri nyt perjantaina oli tälläinen tilanne. Olisin käynyt itse ostamassa alkosta jotain, mutta mies suuttuisi siitä ja alkaisi pitämään mykkäkoulua, joten en viitsinyt hakea ja aiheuttaa turhaa riitaa jostain lapsellisesta asiasta.

Oli tarkoituksena mennä ystävän luokse iltaa istumaan, oltaisiin nautiskeltu viiniä, juteltu, katottu telkkaria, tehty ruokaa, saunottu, pelailtu korteilla jne.

Mutta en mennyt, kun asiasta mainitsin miehelle hyvissä ajoin, niin pahoitti mielensä kun "hän ei pysty juomaan, niin ei oo kiva kun toinen juo ja toinen ei voi"

Ei jumalauta. Ens perjantaina juon ja menen ystävän luokse vaikka mies menee ens lauantainakin töihin. Siinäpä vetää itkupotku raivarit sitten.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin iso rooli tuntuu alkoholilla olevan elämässäsi. Olisin minäkin huolissani, jos kirkkaiden/viinin saaminen olisi noin iso juttu puolisolleni.

Vierailija
2/5 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on lellitty pikkuneiti.Sano sille,että heität sen nallen roskiin,jollei lopeta tota kiukuttelua.Uteliaisuuttani kysyn:herättääkö se sinut aamulla tekemään aamupuuron ennen töihin lähtöä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että molemmilla on vähintään lievää alkoholiongelmaa. Sulle ei tunnu olevan olennaista saatko esim istua iltaa kavereiden kanssa vaan saatko olla humalassa. Ei ole normaalia. Miehellä tuntuu olevan sama ajatus että humalatila on jotenkin kadehdittava asia, outoa.

Ja ei, en ole absolutisti, viiniä ajattelin tänäänkin ottaa, mutta se ei muodosta koko iltasuunnitelmaani.....

Vierailija
4/5 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että molemmilla on vähintään lievää alkoholiongelmaa. Sulle ei tunnu olevan olennaista saatko esim istua iltaa kavereiden kanssa vaan saatko olla humalassa. Ei ole normaalia. Miehellä tuntuu olevan sama ajatus että humalatila on jotenkin kadehdittava asia, outoa.

Ja ei, en ole absolutisti, viiniä ajattelin tänäänkin ottaa, mutta se ei muodosta koko iltasuunnitelmaani.....

Ihan täysin minunkin ajatukseni!

Vierailija
5/5 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olistko siis "saanut" lähteä ystäväsi luo selvänä?

Vietättekö yleensäkin kaiken ajan yhdessä?