960€ ruokaan ja hygieniaan kuukaudeksi, riittäiskö?
2 aikuista ja lapset 8v. 5v. 4v. ja 1v. Nuorin vaipoissa, ei eritysiruokavaliota.
Kommentit (12)
Lasketko vesimaksut hygieniaan? sitten ei riitä.
Asun yksin ja mulla menee 60 euroa ruokaan ja hygieniaan kuukaudessa ja hengissä olen, joten etteköhän tekin tuolla summalla pärjäisi
Tuosta pitääkin ostaa vielä nuorimmalle toppapuku ja isoimmalle topphousut.
Vierailija kirjoitti:
Kuuko nämä hygieniaan, vai teettekö toppapaistin uunissa?
Vierailija kirjoitti:
Toppapuku 30€ ja toppahousut 20 euroa. eli jää 910€. Riittää reilusti kahdeksi kuukaudeksi.
Mistä saa toppapuvun 30€? HM:lläkin halvin 60€
Vierailija kirjoitti:
Asun yksin ja mulla menee 60 euroa ruokaan ja hygieniaan kuukaudessa ja hengissä olen, joten etteköhän tekin tuolla summalla pärjäisi
Miten tämä on mahdollista? Se on alle 2€ päivä!
Eihän tuo riitä edes kahden hengen ruokiin kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä saa toppapuvun 30€? HM:lläkin halvin 60€
Ainakin Halpa-Hallista ja Tokmannilta.
Kyllä teidän pitäisi tulla hyvin toimeen ja tiedäthän, että kunnat hankkivat vanhuksen ja koululaisen ruoka-annoksen alle euron päivä.
SPR:n vokissa vuorokausi maksaa 200 euroa. 6 henkinen matuperhe kustantaa 1200 euroa/päivässä ja kuukaudessa 36 000 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä teidän pitäisi tulla hyvin toimeen ja tiedäthän, että kunnat hankkivat vanhuksen ja koululaisen ruoka-annoksen alle euron päivä.
SPR:n vokissa vuorokausi maksaa 200 euroa. 6 henkinen matuperhe kustantaa 1200 euroa/päivässä ja kuukaudessa 36 000 euroa.
Niin niin, mutta vokissa onkin 5 kattausta päivässä, siivous jne.
Riittäisi kahdeksi kuukaudeksi.
Kolmeksi, jos kotona on hiemankin esim. mausteita hankittuna aikaisemmin. Jos pitää ostaa jokainen suolahippunen, mustapippuri yms, niin sitten toki tulee kalliimmaksi. noitahan kannattaa ostaa isossa perheessä isoissa satseissa, jotta hinta pienenee kuukautta kohti.