Mikä on mielestäsi oikea syy , että joku haluaa parisuhteeseen kanssasi?
Jos kysyn mieheltä, että miksi haluat parisuhteen kanssani, niin mikä olisi oikea vastaus?
Kommentit (18)
Sinusta en tiedä, mutta minulle oikea vastaus olisi se, että mies viihtyy minun kanssani paremmin kuin kenenkään muun kanssa. Ensimmäisen kommentoijan vastausta rakastamisesta en pidä minään muuna kuin sanahelinänä ja kliseenä.
Vierailija kirjoitti:
Sinusta en tiedä, mutta minulle oikea vastaus olisi se, että mies viihtyy minun kanssani paremmin kuin kenenkään muun kanssa. Ensimmäisen kommentoijan vastausta rakastamisesta en pidä minään muuna kuin sanahelinänä ja kliseenä.
Ei rakkaus ole klisheetä....
Minä en missään tapauksessa halua olla miehelleni vain "joku".
Suoraan sanoen varmaan mun loputon miellyttämisen halu ja tossuna olo. Lopulta se on sitten syy eroonkin kun mies ei jaksa katsella tällaista lapamatoa. Aika surullista. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rakkaus ole klisheetä....
Minä en missään tapauksessa halua olla miehelleni vain "joku".
Vai niin. En tainnut viitata puolella tavullakaan siihen, että haluaisin olla miehelleni "vain joku".
Monta monta kertaa on kuultu, että pariskunta eroaa, koska vaikka osapuolet yhä rakastavatkin toisiaan, he eivät kestä olla toistensa seurassa. Ainakaan minä en ole koskaan kuullut pariskunnan eroavan, koska vaikka he viihtyvät toistensa kanssa paremmin kuin kenenkään muun kanssa, he eivät kestä olla toistensa seurassa. Huomaatko eron?
2
Onpa siloiteltuja vastauksia...jättävät sanomatta sen viimeisen "koska saan sulta aika usein ja se on todennäköisempää kuin baarivonkauksen lopputuloksena saatu seksi..."
Koska elämä tuntuu paremmalta mun kanssa kun ilman mua. Samaa mietin miehestä: parisuhteen pitää parantaa elämänlaatua. T. pitkään sinkkuna ollut nainen, joka vihdoin on kohdannut ihmisen, joka parantaa todella elämää entisestään (vaikka sinkkunakin ollut hyvä)
Minä olin ja olen mieheni intohimon kohde jota hän ei uskonut saavansa.
Sen lisäksi hän sai vaimon joka on sitkeä kuin saapas, parhaimmillaan elämän vaikeina päivinä, tarpeeksi haastetta toiselle ja arjen sparraaja. Sensuellin ja halukkaan lisäksi. Välillä niin raivostuttava että hermot menee:)
Vierailija kirjoitti:
Minä olin ja olen mieheni intohimon kohde jota hän ei uskonut saavansa.
Sen lisäksi hän sai vaimon joka on sitkeä kuin saapas, parhaimmillaan elämän vaikeina päivinä, tarpeeksi haastetta toiselle ja arjen sparraaja. Sensuellin ja halukkaan lisäksi. Välillä niin raivostuttava että hermot menee:)
Haluat siis miehen valehtelevan sinulle?
Tulee itselleni aina ennemmin tai myöhemmin selväksi että suuresti- jollei pääasiallisesti kyse on varakkuudestani.
Koska haluaa viettää elämänsä ja jakaa sen minun kanssani. Koska elämä ilman minua (tai jonkun toisen kanssa) ei tunnu yhtä ihanalta, kuin elämä minun kanssani.
Koska saa takuun siitä, että kroppa on fitness-kisa kunnossa joka päivä (ja yö). Ryhditöntä laihaläskiä tai ylipainoista kumppania ei tarvitse katsella.
Koska rakastan sinua.