Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veljeni alkoi seurustella naisen kanssa joka kiusasin minua pari vuotta sitten, nyt veljeni katkaisi välit minuun kokonaan (mitä ihmettä? )

Vierailija
22.10.2016 |

Olemme aina olleet veljeni kanssa tosi hyvissä väleissä, soiteltu ihan päivittäin ja nähty joka viikko. Viime vappuna sitten veljeni alkoi olla salaperäinen ja meni parikin päivää ettei vastannut viesteihini mitään, viikko vapusta eteenpäin menin käymään ja hän kertoi, että on löytänyt naisen itselleen.

Olin tosi iloinen hänen puolestaan ja kysyin kuka hän on, tähän veli vastasi, että sinä tunnetkin hänet jo, olitte samassa työpaikassa, hän on minna (nimi muutettu).

Olin hetken ihan järkyttynyt, kunnes sain sanottua, että ai Minna? kannattaa olla varuillaan. En kerennyt tämän enempää sanoa kun veljeni sanoi "Joo no Minna sanoikin, että varmasti sanot noin"

Kerroin, että se Minnahan kiusasi minua työpaikalla (haukkui, teki virheitä joista syytti minua, jätti ulkopuolelle, haukkui ulkonäköäni ym) tähän veljeni totesi vain "Minna oli silloin kaikille ilkeä siellä töissä, nyt se on muuttunut "
Sanoin, että ei muuten ollut ilkeä kenellekkään muulle kuin minulle ja tästä minulla on todistajiakin vaikka koko entinen työyhteisö.

No veli sitten sanoi, että jos et osaa olla onnellinen mun puolesta niin voit poistua, aloin itkemään ja lähdin hiljaa pois miettien, mikä veljeäni vaivaa. Edelleen on tämän Minnan kanssa ja minuun ei ole pitänyt mitään yhteyttä (ellei muutamaa vittuilu viestiä lasketa )

Miksi veljeni teki näin? Ei usko varoituksia ja tämä Minna jäi heti alussa kiinni monesta vaiheesta ja veljeni ei silti tajua varoa..
Olen ollut veljeni tukena aina, enkä hylännyt häntä silloinkaan kun muut lähtivät viereltä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on katsellut sen yhden leffan (en muista nimeä)... siinä ei vaan ollut vanha työkaveri vaan koulukaveri.

Vierailija
22/27 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun hyvin läheinen veljeni muuttui mentyään naimisiin. Seurusteluvaiheessa hengasin molempien kanssa ulkona yms, mutta kohtuudella tietenkin. Tulin mukaan kun pyydettiin, en tuppautunut väkisin matkaan.

Naimisiin mentyään hän muuttui ilkeäksi koko muulle perheelle ja saikin meidät kavahtamaan moista uutta persoonaa. Hän jäi yksin vaimonsa kanssa vuosiksi, kunnes itse otti yhteyttä varovasti ja halusi palauttaa lämpimät välit.

Nykyään pidämme yhteyttä tiiviisti ja tuntuu kyllä, että elämä on palannut takaisin raiteilleen. Kaipasin veljeäni ja kälyäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksitty tarina. Näitähän täälä riittää. Mikä on syysi avautumiseen täälä eikö asianomaiset ole niitä joille tämä kuuluisi? Minuakin sinä niin haukuit kun minua raiskattiin julmasti..nyyh. Onko harlekiinisarjoja luettu liikaa?

Miksi alapeukutat minua, vaikka minua juuri raiskataan, nyyh?

Vierailija
24/27 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt, että mikä saa perheenjäsenen kääntymään perhettään vastaan tai sisarustaan jos tämän kumppani ei pidä ko. ihmisestä. Itelle ei tulisi mieleen hylätä omia sisaruksia, koska kumppani ei pidä tästä, mutta olen nähnyt aloittajan kaltaisia tapauksia omassakin lähipiirissä, eli ei ne keksittyjä aina ole.

Tuskin pelkkä rakkaus on syynä, epäilen jonkinlaisia luonteenpiirre-eroja: toinen on hallitsevampi toista kohtaan ja tämän hallitsevan ihmisen mielipiteet ovat "oikeita".

Vierailija
25/27 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on todennäköisimmin narsisti ja esittää ap:n veljelle unelmakumppania ja manipuloinut ap:n veljen ap:ta vastaan. Myös työpaikkakiusaaminen ap:ta kohtaan viittaisi tähän suuntaan.

Vierailija
26/27 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mielikuvitus ap:llä. Pistäs lisää novellia tulemaan?

Vierailija
27/27 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä manipuloimaan jos kerran on saannut veljen vittuilemaan siskolleen tämän kokemasta raiskauksesta. Tuollaisesta en ole ikinä kuullutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi