Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te introvertit erakot vietätte vapaa-aikaanne?

Vierailija
22.10.2016 |

Teettekö muutakin kuin vain olette kotona? Itsehän vietän kaiken vapaa-ajan kotona neljän seinän sillä. Vietän paljon aikaa tietokoneella, katson kaikkea turhaa telkkarista ja tykkään kokkailla ruokaa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa.

Vierailija
2/20 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen metsässä, käyn vaeltamassa, hengaan kirjastossa, luen, leivon, tapaan ystäviä (harvoin ja yksi kerrallaan ;)), lenkkeilen, kirjoitan päiväkirjaa, opiskelen kieliä, siivoan, luen lehtiä. En omista telkkaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kokkaile muuten sama.

Vierailija
4/20 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Internet, videopelit, kirjat. Siinäpä ne, tykkään oleilla itsekseni pyjamassa. Parhaita on ne päivät jolloin ei tarvitse lähteä kotoa mihinkään. En tunne yksinäisyyttä

Vierailija
5/20 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen muutakin kuin olen kotona, vaikkakin aika usein olen vain kotona. Saatan esim. käydä kirjastossa tai lenkillä tai valokuvaamassa. Kotona surffaan netissä, luen kirjoja, teen opiskelujuttuja, teen käsitöitä, katson ohjelmia netistä, kuuntelen musiikkia... Sellaista. Aika kuluu nopeasti. Todella harvoin on tylsää.

Vierailija
6/20 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa vapaa-ajasta kuluu kotona. Istun lääppäri sylissä sohvalla, katselen telkkaria, soitan pianoa, teen ruokaa. Kodin ulkopuolella tykkään hirveästi lenkkeilystä (mieluiten yksin metsässä) ja välillä käyn elokuvissa (yksin tai kaverin kanssa).

Vierailija
7/20 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn lähes joka viikonloppu jossain uudessa paikassa geokätköilemässä. Tulisin hulluksi neljän seinän sisällä joten aina vaan ulos kun mahdollisuus siihen on!

Jos jostain syystä olen kotona (kuten nyt), pyykkään, teen jotain vaikeampaa ruokaa, saunon, luen kirjoja tai pelaan Candy Crush Sagaa :) Hyvin harvoin katson telkkarista mitään.

Vierailija
8/20 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurailen maailman menoa.

Vierailija
9/20 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson areenasta nordic noiria ja Eränkävijöitä :) surffaan vauva-palstalla. Ulkoilutan koiraa ja käyn avantouinnissa.

Vierailija
10/20 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona. Istun läppärin ääressä ja surffaan netissä, katson elokuvia, luen, käyn lenkillä, puuhailen lasten kanssa, kutsun ystäviäni kotiin tai käyn kylässä (muutaman kerran kuussa)

Vierailija
11/20 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen korkeakoulussa. Syysloma alkoi juuri, mutta lasken silti kemiaa. Eilinenkin meni ilta tämän parissa. Ei paljoa baarit kiinnosta. Omalta osalta tämä on yksi vaikeimpia kursseja. Matikat ja fysiikat helppoa mutta kemia raastaa hermoja. 

Vierailija
12/20 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koneella (= katson ohjelmia tai luen jotain, molemmat yleensä englanniksi), luen kirjoja, urheilen. Jos lähden jonnekin ulos viettämään aikaa se on yleensä kirjastoon tai shoppailemaan johonkin läheiseen kaupunkiin. Tykkään kierrellä kirpputoreilla vaikka tavaraa ei usein lähdekään mukaan. Ulkona on myös mukava kävellä ihan muuten vaan, varsinkin kun sataa tai on niin aikaista ettei muita ihmisiä ole paljon liikkeellä :' )

Vierailija
13/20 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paljon kotona mieheni kanssa, jos olen yksin olen silloinkin paljon kotona. Harrastuksia minulla on, mutta nautin niistäkin yksin :D Eli käyn lenkillä, salilla tms. Kuuntelen yksinäni korvanapeista musiikkia. 

Katson myös telkaria, netflixuä, saunon, syön hyvin yms.

Lomalla tykkään matkustaa jonnekin rauhalliseen paikkaan, tai olla Lapissa mökillämme jossa ei ole lähimaillakaan ketään muuta. Metsässä vietämme myös paljon aikaa. 

Olen todellakin introvertti, tykkään rauhallisuudesta, tarvin yksinoloa ja rakastan sitä että saan esimerkiksi harrastaa yksin. Onneksi paikkakunnallani on rauhallinen kuntosali jonne vuorotyötä tekevänä pääsee aina yksin ;) 

Poikkeus elooni on työni, joka on täysin sosiaalista tiimityötä. Juuri sen vuoksi kaipaankin sitten omaan rauhaan vetäytymistä. Välillä olen myös ihmisten kanssa vapaa-aikanani, mutta en läheskään joka viikko. Isossa kaupungissa käyn ehkä kerran vuodessa jolloin saatan samalla shoppailla. Muutentilaan postimyynnistä. 

Olen sosiaalinen erakko. Ja nautin siitä. Minulle olisi kauhistus asua isolla paikkakunnalla ja istua joka päivä bussissa. Onneksi työpaikkani on kotiani lähellä eikä tarvitse kulkea edes millään kimppakyydillä, vaan pääsee ihan pyörällä. 

Vierailija
14/20 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan, koodaan, teen pihahommia, vietän aikaa puolison kanssa ja kokkailen. Kavereita tapaan harvemmin kuin kerran kuussa,

Vierailija
15/20 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisin töissä päivisin. Iltaisin käyn liikkumassa ja istun kotona koneella. Viikonloppuna samaa poislukien työ.

Yritän kyllä kaikkeni saadakseni tyttöystävän ja mielelläni lähtisin treffeille mutta naisia on vaikea saada treffeille.

Vierailija
16/20 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe olevani 100% introvertti tai erakko, mutta viime vuosien aikana luonteeni on mennyt jonkin verran siihen suuntaan.

Mökkeilen paljon sydäntalvea lukuunottamatta. Siellä teen perinteisiä mökkiaskareita ja lopun aikaa istun internetin ääressä. Myös arkena kotona vietän paljon aikaa netissä.

Vierailija
17/20 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teettekö muutakin kuin vain olette kotona?

Täällä aviopari haettua laatua. Kotoa poistumme päivittäin kävelylle, lenkille tai ruokakauppaan. Välillä käydään kirjastossa tai pakon edessä tekemässä jotain kodin hankintoja. Eli kotona enimmäkseen. Ihmisten ilmoille tekee jatkuvasti vähemmän mieli edes lähteä, mutta tämä ei toisaalta haittaa meitä. Kirjoitamme molemmat tutkimusartikkeleita, opiskelemme erilaisia asioita, paskapostailemme foorumeille, soitamme yhdessä, luemme, keskustelemme, katsomme elokuvia, laitamme ruokaa jne.

Vierailija
18/20 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 jatkaa vielä. Tein aikaisemmin erästä asiakaspalvelutyötä, mutta oli pakko lopettaa ennenkuin päässä olisi naksahtanut. Ei sopinut introvertin luonteelle laisinkaan se, että väkisin pitäisi hymyillä tai yrittää olla kohtelias tuntemattomille ventovieraille ihmisille. Saati sitten toivotella heille mukavaa loppupäivää, varsinkaan kun ei heidän loppupäivänsä vietto kiinnostanut vähääkään. 

M30. 

Vierailija
19/20 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan videopelejä tai teen käsitöitä ja katson samalla netflixistä jotain sarjaa.

Vierailija
20/20 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollailen AV-palstalle, kokkailen ja lueskelen. Kotihommat hoituu tässä  trollailun lomassa oikein hyvin. Kavereita en jaksa nähdä 12-tuntisten päivien jälkeen ja viikonloppu menee toipuessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän