Nukkuuko kukaan muu pehmolelun kaa?
Minä nukun, mutta se johtuu siitä, että se kyseinen nalle on juuri täydellisen kokoinen siihen etten unissani käänny mahalleen nukkumaan. Ja onhan se myös pehmeä. Miestäni ei haittaa.
Kommentit (12)
Nukun! Kykenisin nukkumaan ilmankin, mutta miksi turhaan kun ei kerran ole pakko. Lapsuuden rakkain pehmolelu kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Nukun! Kykenisin nukkumaan ilmankin, mutta miksi turhaan kun ei kerran ole pakko. Lapsuuden rakkain pehmolelu kyseessä.
Juuri näin! Minulla ei ole unilelua mutta kylläkin unirätit (kyllä, monikossa!). Useampia siksi, että niitä voi vaihdella ja laittaa aina edelliset pesuun lakanoiden vaihdon yhteydessä. Ikää reippaasti kolmenkympin paremmalla puolella :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin! Minulla ei ole unilelua mutta kylläkin unirätit (kyllä, monikossa!). Useampia siksi, että niitä voi vaihdella ja laittaa aina edelliset pesuun lakanoiden vaihdon yhteydessä. Ikää reippaasti kolmenkympin paremmalla puolella :D
Aika häiriintynyttä meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika häiriintynyttä meininkiä.
Joidenkin mielestä on automaattisesti häiriintynyt, jos ei aina käyttäydy ikänsä mukaisesti. Relaa vähän, muru. Miten sinun elämääsi oikein vaikuttaa se, kun jotkut tuntemattomat av-mammat nukkuvat unilelujen ja -rättien kanssa? :D
Ei aikuisen sänkyyn kyllä pehmolelut kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Ei aikuisen sänkyyn kyllä pehmolelut kuulu.
Mitä sitä sitten halaisi ellei pehmolelua kun yksin on!
Minulla on fleece-huopa ja halityyny. Aamuisin koira:)
Mä lopetin pienenä unilelun kanssa nukkumisen joskus kouluikäisenä, mut nyt oon noin viimeisen vuoden nukkunut Ikea pehmokettujen (iso ja pieni) kanssa. En minä niitä mihinkään matkalle ota mukaan tai varsinaisesti tarvitse nukahtaakseni, mutta on se kiva välillä halia jotain. Kuten joku jo aiemmin sanoi, miksi turhaan nukkua ilman, kun ei se keltään ole pois. T: sinkkunainen 28v
Minulla on kotona tyynyn vieressä pieni nukke ja istuvassa asennossa oleva pieni teddykarhu. Jos nukun jossain muualla kuin kotona, niin en ota unilelua mukaan.
Voisin nukkua, jos löytäisin oikean muotoisen ja riittävän ison pehmolelun. Nyt minulla on kaksi vartalotyynyä, toista halaan ja toinen on selkäni ja seinän välissä. Menen nukkumaan ennen miestäni, ja hän tulee yleensä asettelemaan tyynyt ja peittelemään minut.