Lahjoitan köyhille tavaraa.. Kiinnostusta?
Lapsi on kasvanut ulos leluista ja vähän muistakin tavaroista (lapsen ikä 20) ja meillä olisi tälläistä: ps3+Minecraft ja pari muuta peliä(skylanders ym)
200 petsiä+taloja 3+varmaan tuhat tavaraa
Barbikokoelma, n.15 aitoa barbia (ei feikkejä. 3 "taipuva" eli kädet ja jalat liikkuu) + huonekaluja ja muita tavaroita
Tietokone, n.500 e maksanut. + sims 3
Pehmoleluja järjetön määrä, söpöjä pupuja kissoja koiria ym. Ei likaisia! (N.100-130 kpl, rajoitus 30/talous)
Kommentteihin tulee lisää, ja siis vain yksi/talous
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Mikset veisi hope ry:n pisteelle?
Ai niin, täytyy miettiä. Kyselen tytöltä vielä tuon tietokoneen tarvetta, sitä se saattaisi tarvita muutenkin.
Rami kirjoitti:
Joo, ja rahakin kelpaa.
...
Kyllä tuo tyttö on tykännyt minecraftista ym, ihan hänelle ostettu :D aloitti pelailun 15-vuotiaana
Anna wildeemille tuo ps3... T:WildyyyFaaniiii:3333
Wildly craftissa nick name raikas08
Mahtaakohan kukaan pehmoleluja haluta....
Vierailija kirjoitti:
Anna wildeemille tuo ps3... T:WildyyyFaaniiii:3333
Wildly craftissa nick name raikas08
Raikas sinäkö täällä?
Olet vasta lapsi, menehän lasten pelimaailmoihin tms nyt! Olen siis Miijjaa, wildycraftin omistaja, iältäni 15. Wildycraft on antoisa serveri. Wildeem ei tarvitse ps3, wildyllä on hyvät pelikoneet ym muutenkin.
Vie karderooppiin. Leluista varsinkin joulunalla pula. Itse köyhänä sanon, että muut vetää nuo lahjoitukset välistä.
Minusta AP toimii hienosti.
Itse en antaisi tavaroita esim.Hope Ry.lle. Vaikuttaa, että heillä ei se tavaroiden eteenpäin jakaminen oikein toimi - logistiikka mättää ja tavarat seisovat Hopen varastossa.
Uskon, että AP löytää ihmisiä jotka ovat oikeasti kiitollisia noista lahjoituksista - ei kaikki ole huijareita ja ahneita k-päitä.
Itsekkin voisin tarkistella kaappeja ja katsoa mitä kaikkea ylimääräistä löytyy. Way2go AP.
Ja tämä siis täyttä totta, voin lähettää postissa tai tulette hakemaan(pehmolelut ym) asun helsingissä