Nolo Evelina selittää EVS:ssä putoamistaan Tähdet Tähdet - ohjelmasta..
Kommentit (23)
Kai se nyt selittää kun kerran kysyttiin..
Evelina on kyllä kuuma, todella kauniit silmät ja ne pisamat on aivan ihanat. Harmi kun putosi.
T: Mies 28
Onneks Mikko Alatalo jäi. Rikoo on riskillä ruma.
Enbuskehan sitä kysyi. Evelina on ihana ja lahjakas tyttö.
n36
Mä ajattelin, että eve putos, kun muut keikat pukkaa päälle ja levynjulkkarit.
Vähän outoa olis, että treenais Tähdet juttua viikko tolkulla, kun omaa peeärrää tehdä.
Oli aika hauskaa, kun Evelina selitteli jotain faniensa saldorajoista, niin Enbuske mainitsi Benjaminin fanit...
Heitti sitten "koska olen nainen" - kortin. Niin kulunutta.
Nyt se laulaa siellä. Ai vittu miten seksikäs.
M35
Vierailija kirjoitti:
Oli aika hauskaa, kun Evelina selitteli jotain faniensa saldorajoista, niin Enbuske mainitsi Benjaminin fanit...
No niinku Benjaminia äänestää niiden "fanien" puumaäidit. Noin se lyhykäisyydessään meni :D
Ehkä siitä Evelinasta ei vaan tykätty. Piste.
Vierailija kirjoitti:
M35
On kyllä hyvä ääni mutta laulaisi "paljaallaan" eli ei värittäisi ääntään tollasella "narinalla".
Jos naiset äänestää, niin ei ne koskaan äänestä kaunista nuorta naista, koska kokevat sellaisen uhkaksi.
Eve on ihan hyvä, mutta tykkään enemmän Ellinoorasta. Sanoista saa paremmin selvää. Myös Aurora on kiva, ihana ääni. Eve ottaa itsensä vähän turhan vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset äänestää, niin ei ne koskaan äänestä kaunista nuorta naista, koska kokevat sellaisen uhkaksi.
Höpösis pöpösis.
Itse ainakin äänestän sitä kuka miellyttää oli sitten nainen tai ei.
Esim. viime vuonna X-factor UK:n voitti kaunis nuori nainen.
Veto meni pikkasen nuotin vierestä :D Evellä on monesti siinä rajoilla, riittääkö ääni vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpösis pöpösis.
Itse ainakin äänestän sitä kuka miellyttää oli sitten nainen tai ei.Esim. viime vuonna X-factor UK:n voitti kaunis nuori nainen.
Ai toi Louisa? No se ei olekaan mikään kovin seksikäs vaan tuommoinen kiltti tyttö jota naisetkin uskaltaa äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
On kyllä hyvä ääni mutta laulaisi "paljaallaan" eli ei värittäisi ääntään tollasella "narinalla".
Aivan! Tainnut Sanni neuvoa liikaa. Eihän toi Voice of Finlandissa noin honottanut? Ei olisi niin pitkälle pötkinyt.
Eve oli viimeksi paska. Eminemiä ei pysty esittää muut kuin raiskaamalla.
Eminemillä on monen ikäisiä faneja ja hän nauttii valtavaa arvostusta. Eminem on rap god, siihen ei even olis pitänyt koskea. Ei.
Ylimielinen ja ulkonäkökeskeinen keskinkertaisuus. Vetosi sukupuoleensa nolosti tuossa haastattelussa. :D Kyllä suomalaisten arvostelukykyyn on syytä luottaa tässäkin tapauksessa.
Myy, koska nuorilla tytöillä on joku, ketä ihailla.
Kaunis ja lahjakas nuori nainen. Ja sekös mammoja kismittää.