Av:n keskustelun taso
Hlö1: Mietin tässä pitäisikö ostaa anopille ruusuja.
Hlö2: Älä nyt ainakaan ruusuja osta, punaiset ruusut on romanttisen rakkauden merkki!
Hlö3: No mut hei, onhan niitä muunkin värisiä ruusuja kuin punaisia.
Hlö4: Olen opiskellut ruusulogiaa 6 vuotta yliopistossa ja kyllä se niin on että punaisiakin ruusuja on olemassa. T. ruusutohtori
Hlö5: ei se että on opiskellut yliopistossa tarkoita että ymmärtäisi elämästä mitään!!!!!11
Hlö3: [LAINAUS: Olen opiskellut ruusulogiaa 6 vuotta yliopistossa ja kyllä se niin on että punaisiakin ruusuja on olemassa. T. ruusutohtori] V*tun daiju mähän sanoin että on MUUTAKIN kun punasia ruusuja! Oot kuitenkin joku elämäm koululainen!
Hlö6: Ei kai sillä koulutuksella niin ole väliä. Mutta anopit tykkää liljoista - lähäri
Hlö7: ANAAALIIIII!!!!!
Voi luoja mun on pakko ettii joku kirja tai jotain, ei tätä kestä enää :D :D :D
Kommentit (31)
Illan naurut! Kiitos ja kumarrus.🏆
Joskus kohtaan täällä myös oikeasti hienoa ja syvällistä ajattelua.
Oon myös kuullut hyviä kokemuksia kirjoista. Tsemiä!
Unohtui rajakki, en saa seksiä ja työttömät on pohjasakkia viestit. Muuten olisi täydellinen.
Hlö8: Mulla on niin kamala anoppi ettei tulisi mieleenkään ostaa ruusuja!
Hlö9: Miksi aina vain naisille viedään kukkia? Miksi et vie apiukollesi kukkia. Te feministit ootte just tollasia. T Miesasiamies
Hei jatkakaa vaan, huippua, kiitos!
Ap.
Ps. Se kirja on jo tuossa pöydällä mut tää sopii paremmin pizzan syömisen seuraksi.
Hlö 10: Riippuu anoppisi koulutuksesta. Jos hänellä on yliopistotutkinto, niin veisin ruusuja. Jos on vaan joku lähäri, niin veisin jonkun halvan Pirkka-kukkakimpun, vähän nuutuneen sellaisen.
Naiset ovat niin ahneita, eivät ymmärrä tulla kotiini tuomaan minulle ruusuja ja nussimaan minua, kun makaan paikallani kirjoitellen huorittelevia juttuja AV:lle.
*
Osta vaan jotain ruusuja, niin matut tulee rikastamaan sua, suvakkihuora!
Vierailija kirjoitti:
Hei jatkakaa vaan, huippua, kiitos!
Ap.
Ps. Se kirja on jo tuossa pöydällä mut tää sopii paremmin pizzan syömisen seuraksi.
Mikä kirja? (Tää oli ihan vilpitön kysymys, mutta jos haluat, voin kyllä haukkua kirjamakusi ja tehdä susta "viiltävän" analyysin, ehkä jopa kysyä, mitä oikein haet kertomalla kirjan nimen.
VASTAA!!11!! Mikä kirja? Ei voi olla niin tiukassa yks nimi!
Vierailija kirjoitti:
Se on niin hieno, että ihan kirjoja lukee. On olevinaan parempi kuin me. Ei piruuttaan sitä kirjan nimeä laita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on niin hieno, että ihan kirjoja lukee. On olevinaan parempi kuin me. Ei piruuttaan sitä kirjan nimeä laita.
MITÄ SE HAKEE TÄLLÄ AVAUKSELLA!?!?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan olevinaan. Osaaks yh:t lukee muka. LOL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MITÄ SE HAKEE TÄLLÄ AVAUKSELLA!?!?!?
Järkkyä huomiohuorausta.
Ihan selvästi se haluaa pakottaa kaikki muutkin lukemaan kirjoja. Eikö lukemisen pitäisi suomen lain mukaan olla vapaaehtoista? Sivuvaikutuksia kukaan kun ei tiedä...
Ei täällä voi enää normaaleista asioista keskustella.