Kerro yllättävän intiimi tilanne johon olet joutunut,
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Olin takavuosina yleisessä sekasaunassa ja viereeni istui hämmentävän kaunis teinityttö.
Olen kokenut saman paitsi että olen itsekin nainen eikä saunassa juuri sillä hetkellä ollut yhtään miehiä. En tiedä pettikö vaistoni mutta kovin minulle tuli sellainen fiilis että tuo tyttö ei tiennyt että kyseessä oli sekasauna. Pelotti hieman että änkeääkö sieltä kohta joku äijäporukka sisään ja tyttö pelästyy tajuttomaksi, mutta ei sinne muita tullut sinä aikana.
Entinen koulututtu, taisi olla samalla riparillakin, oli neuvolaterkkarinani opiskeluaikoinaan. En kauheasti kyllä tykännyt mutta en tohitunut kieltääkään, kävin hänellä kerran vai kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Menin ulkomailla vahingossa väärän sukupuolen suihkutiloihin kun tulkitsin kyltin tekstin väärin. Siellä oli ihminen suihkussa.
Olin suomalaisessa kylpylässä ja odottelin silloista tyttöystävääni tulevaksi suihkusta, joten katselin naisten suihkun sisäänkäyntiä, jotta huikkaan missä olen, kun hän tulee. Sieltä kävelikin alaston nainen hymyssä suin. Hän näki minut ja hänen ilmeensä järkyttyi ja hän teki sotilaskäännöksen ja marssi takaisin suihkuun.
Entisen tyttöystäväni siskolla ei ollut bikinejä mukana, joten otti rintaliivit pois ja meni uimaan paita päällä, kun rannalla ei ollut muita kuin me. Kylmästä järvestä noustessaan hänen valkoinen paita kuulsi läpi ja nännit olivat kovina. Hän tajusi tilanteen nähdessään minun ilmeeni, vilkaisi rintojaan ja hymyili sen jälkeen minulle veikeästi. Piti mennä äkkiä veteen, että erektioni ei näy.
Olin yötä eräässä maatilamajoituksessa ja kysyin paikan pitäjältä missä voisi käydä pesulla? Mummo neuvoi saunalle missä kuulemma kaikki muutkin on.
Menin sinne, koputin ovea ja astuin sisään, ensimmäinen mitä näin oli nuori erittäin hyvin kehittynyt nainen kuivasi hiuksia molemmat kädet niskan takana rintama suunta ovelle.
Sanoin että tänne voi vissiin tulla saunaan? Samalla tuli joku äijä huutamaan pääpunaisena.
Olin H&M:n sovituskopissa. Yhtäkkiä näin vaan vilauksen kun joku mies kurkisti verhojen raosta? Olin PÖYRISTYNYT. En onneks ollu ihan ilkosen alasti koska olin jo vetämässä paitaa päälle :(
Olin ulkomailla eikä biksuja ollut matkassa. Seuraavaksi päiväksi oli kiva veneretki tyrkyllä viime hetken hintaan ja ostin sen. Biksut oli siis saatava nopeasti. Menin kadunvarsiliikkeeseen asioimaan, kun ulkona standissa näkyi yhdet mahdollisesti kivat. Äh, siellä oli kokonainen sanoisinko eksoottinen perhe myymässä varsin innokkaana palvelemaan. Sullouduin pikkuruiseen komeroon sovittamaan yläosaa ja kylläpä väkeä riitti kurkkimaan. Jäätävän kaunis nuori nainen tuli auttamaan kiinnityksessä ja venytteli ja sovitteli biksuja tisseihini. Ja kyllä, hän nipisti nänniäni. Ostin ne, koska toisia en enää olisi uskaltanut sovittaa.