Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro yllättävän intiimi tilanne johon olet joutunut,

Vierailija
21.10.2016 |

mutta joka ei kuitenkaan sisältänyt seksiä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin tunnin lento puoleensavetävän työkaverin vieressä. Jalat ja kädet välillä hipaisi toisiaan. Kuumotti aika rankasti.

Vierailija
2/27 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ulkomailla vahingossa väärän sukupuolen suihkutiloihin kun tulkitsin kyltin tekstin väärin. Siellä oli ihminen suihkussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus lähtenyt porukalla jatkoille, jossa lopuksi laitettiin vieraille siskonpeti. Aamulla heräsin lusikka-asetoon vääntäytyneenä naispuolisen *kaverin* vierestä ja epäilen että jossain vaiheessa oli tullut myös tahaton aamustondis. m

Vierailija
4/27 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin laivalla olin hytissä nakuna, kun henkilökuntaan kuuluva avasi oven ja huusi "Hyttisiivous aloitetaan jo ennen satamaan saapumista!"

Vierailija
5/27 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydiatestinäytteen otto virtsaputkesta. T. Mies

Vierailija
6/27 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna. En ole sekasaunoja vastaan, voin hyvin käydä niissä, mutta eräs tapaus tuntui turhan epämukavalta. Kyseessä oli firman sauna ja oletin muidenkin saapuvan löylyihin, mutta... Ainut muu saunoja oli eräs esimieshenkilö, vastakkaista sukupuolta. Yritä siinä sitten vääntää jotain asiallista small talkkia ja mielessä hokea että sauna ei ole seksuaalinen ympäristö, ihan vaan luontevasti tässä pitäisi röhnöttää. Suihkussa käyminen oli harvinaisen kiusallista, kun tiesi että se toinen näkee oikein hyvin suihkutilaan saunan lasioven takaa. Jäi kyllä kyykkyvatkaukset sun muut tekemättä ja heti kun kehtasin hipsin pukuhuoneeseen.

Vierailija
7/27 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänä juhannuksena tie vei naispuolisen kaverin siskon mökille. Olin itse siis autolla ja turistiin niitä näitä syöden jne. En ollut aiemmin tavannut heitä mutta jostain syystä tultiin hyvin juttuun. Koko ajan puuhasivat saunaa ja kun lopulta tuli aika lähteä saunaan, jostain syystä jota en muista, tulikin eteen tilanne jossa järkevin vaihtoehto oli mennä kaikki yhdessä sinne. Kaverin sisko vain tuumasi ettei hän ei ujostele, mennään vain ja niinpä päädyttiin saunaan. Me miehet mentiin ekana ja sitten alkoi saapua naisväkeä, ja voi jestas millainen vartalo kaveriltani paljastui kun hän peseytyi siinä meidän silmien edessä ja istui vielä viereeni. Vähän ajan kuluttua tuli siskonsa, ja voi tsiisus miten isot tissit hänellä oli. En ymmärrä miten aiemmin näkemäni naiselliset vaatteet pystyi peittämään ne :O

Tuosta sitten päädyttiin vielä poreisiin jossa molemmin puolin minua siskokset istui toinen mies minua vastapäätä.

Vierailija
8/27 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää miksi joitakin vastauksia on alapeukutettu, eikö ole hyväksyttävää että joku kokee mainitut tilanteet intiimeiksi vai mistä on kyse?

Vierailija
9/27 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin puuceen oven ja siellä olikin Tauski.

Vierailija
10/27 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

intiimi

läheinen, likeinen, tuttavallinen

(arkaluonteisen) henkilökohtainen, yksityinen. esim. Intiimi perhejuhla. Pieni intiimi ravintola. Intiimi [= rakkaus-, sukupuoli] suhde. Rintaliivit ym. intiimit vaatekappaleet. Keskustelu muuttui intiimiksi. Kertoi intiimejä yksityiskohtia elämästään.

intiimi

tuttavallinen, tutunomainen tai läheinen; sellainen, joka koskee usein yksityiselämää ja siihen liittyviä häveliäisyydestä salattavia asioita

Vierailija
11/27 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/27 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin takavuosina yleisessä sekasaunassa ja viereeni istui hämmentävän kaunis teinityttö.

Vierailija
13/27 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin yöllä työhön liittyvistä juhlista nukkumaan samaa matkaa toisella puolen Suomea asuvan kollegan kanssa, jota näen ehkä kerran vuodessa. Olemme molemmat naisia, ja molemmat naimisissa. Juttelimme ihan tavanomaisia, työstämme ja arjestamme. Eräässä risteyksessä tiemme erkanivat, ja kumarruimme halaamaan toisiamme hyvästeiksi. Halauksesta tulikin pitkä ja kiihkeä suudelma, yhtä paljon molempien aloitteesta. Hetken mielijohteesta kerroin naiselle halunneeni häntä vuosia. Hymyillen käännyimme omiin suuntiimme ja leijuin kotiin. Kotona herätin mieheni ja kerroin hänelle tapahtuneesta. Seurasi sellainen intiimi hetki jota tässä nyt ei haettu.

Vierailija
14/27 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin takavuosina yleisessä sekasaunassa ja viereeni istui hämmentävän kaunis teinityttö.

Etkä ollut eikä istunut. Kunhan esität täällä pervoa fantasiaasi.

Vierailija
15/27 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin ulkomailla vahingossa väärän sukupuolen suihkutiloihin kun tulkitsin kyltin tekstin väärin. Siellä oli ihminen suihkussa.

Hyvä tuuri ettei tapahtunut Suomessa. Oisit saanu sakot ja porttikiellon.

Vierailija
16/27 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tuuri ettei tapahtunut Suomessa. Oisit saanu sakot ja porttikiellon.

Paitsi jos on mamu, niin tapaus hyssytellään vaiti, kuten naisten tiloihin tunkeutuminenkin.

Vierailija
17/27 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin hävyttömän hyvän näköinen nuori muijakaveri tuli alasti paljuun kun yksin istuin siellä.

Se oli sellainen tilanne ja näky ettei sitä unohda ikinä.

Vierailija
18/27 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majoituin yökylässä tutulla eri kaupungissa menojeni puolesta pari yötä. Tokana yönä vessaan mennessä näin hänet ottavan banaania suuhun webbikameran edessä seksivermeet päällä. Ihan v*n outo tilanne.

Tapahtui aikaan kun pöytäkoneet ja messenger hallitsivat ja kännykät niitä pieniä :D

Vierailija
19/27 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies ja kun kävin hierojakoulua niin opettaja pyysi vapaaehtoista takareisihierottavaa että kaikki muut luokkalaiset voi seurata, itse viittasin ja menin mahalleni hierontapöydälle, en vain osannut odottaa sitä että opettaja nostaa bokserini lahkeita ylös että pakarani olivat myös paljaana, se oli vähän turhan intiimiä.

Vierailija
20/27 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmentajakurssilla oli puolet naisia ja puolet miehiä. Kerran oli savusaunailta ja miesten vuoro oli ensin. Sanoimme kiusoitellaksemme, että jos ette jaksa odottaa, voitte kyllä tulla jo meidän vuorolla saunomaan. Yllätys oli melkoinen, kun siinä alkulöylyjä ottaessamme se toinen ovi avautui ja sisään pelmahti toinen toistasn timmimpiä naisia. Varsinkin naisvoimistelijavalmentajat pistivät silmään, vaikka savusaunassa hämärää olikin. Onneksi menivät samasta ovesta toiseen pesuhuoneeseen takaisin, sillä takaan että kaikki miehet istuivat jalat vaikeasti ristissä. Terveisiä vaan Mäntsälään. Sitä kroppaa en unohda koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi