Toimiiko teillä spotify?
Minulla ei toimi millään laitteella, vaikka minulla on premium. Valittaa ettei ole internet-yhteyttä, vaikka muuten netti toimii. En pysty edes menemään spotifyn nettisivuille tietokoneella, vaikka muuten netti toimii. Mitä ihmettä? Toimiiko muilla?
Kommentit (15)
Ainakaan soneran DNS-palvelin ei näytä löytävän koko osoitetta tällä hetkellä. Ja muitakin osoitteita näyttää olevan tällä hetkellä mitä ei löydy esim. quora.com ja pinterest. Tämän johdosta nämä ei ainakaan soneran ADSL liittymän takana aukea.
Kännykässä Elisan liittymällä mobiilinetti niin näyttää toimivan, eli Soneran vika.
Juuh, ei toimi Soneran yhteydellä täälläkään.
Ei toimi. Nettiyhteyttä herjaa. DNA:n nettitikku käytössä.
Ok, no hyvä ettei se ainakaan johdu minun laitteistani, puhelimessa minulla on sonera, kotona on anvian netti.
-ap
Ei toimi. Just kun ajattelin pistää musiikkia soimaan samalla kun teen ruokaa.
Määrittäkää asetuksista esim. googlen dns-palvelin 8.8.8.8 käyttöön niin toimii, soneran dns:ssä on jotain vikaa nyt.
Alkoi toimimaan! Ihmettelin mistä kuuluu ääntä kunnes tajusin että spotify alkoi taas rullaamaan.
Mulla ei toimi pinterest ja twitter.
Vierailija kirjoitti:
Ok, no hyvä ettei se ainakaan johdu minun laitteistani, puhelimessa minulla on sonera, kotona on anvian netti.
-ap
Miksi maksat jollekin kiskuri anvialle kalliita kuukausimaksuja erillisestä kodin netistä?? minä olen siirtynyt mokkulaan jo aika päivää sitten ja toimii yleensä ihan ok. joskus tietysti on hidastelua yms mutta ei kenelläkään tavallisella ihmisellä niin tärkeää asiaa ole että siitä pitäisi maksaa monta kymppiä kuussa että varmasti toimii.
Säästän 17€/kk verrattuna elisan kiinteään yhteyteen (muistaakseni 20 tai 30 megainen).
Toimii