Minne lahjoittaa PS1+pelejä? Ottaisiko esim. Viroon tavaraa vievä yhdistys tms.?
Minulla on siisti ja toimiva pleikkari + lastenpelejä, joille etsin uutta omistajaa. En kuitenkaan jaksa alkaa kirpputorimyynteihin tms., joten mietin tämmöistä vaihtoehtoa kuin lahjoitus. Suomessa kellekään tuskin enää kelpaa näin vanha konsoli, mutta Virossa siitä voisi olla iloa lapsille?
Kommentit (27)
Ei mitään, työt meni. :( Mikäs sun ongelma on tulla rikkaana tulla aukomaan päätä :/ pelaa lastes kanssa nillä iPhonella ym äläkä tuu köyhiä haukkuu
Olen 10, enkä tarvitse niitä pelejä ( sanoit lastenpelejä, ja sisältö oli väkivaltaista soopaa) tuota konetta kaipaan :/ meillä on varastossa pari opettavaista peliä ja yksi viihdyttävä :) en kaipaa säälipisteitä, teillä rikkailla on joku ongelma tulla naukumaan köyhille. Mun lapset ei sais pitää edes kerrankin hauskaa, hä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaa! Lapset 6 ja 11, köyhiä ollaan eikö lapsilla puhelimiakaan(paitsi vanhimmalla minun vanha Nokia) itsellä on joululahjaksi saatu trend (käytetty) joululahja oli lasten tädiltä
Nuorimmalla on leluja vähän, pari feikkipetsiä ja pari kirpparilta ostettua aitoa. Sitten on siskojen lasten vanhoja pehmoleluja nukkeja ym. Vanhimman huone: Söpö heppapehmo, pieni ilmaiseksi saatu pöytä, kunnostettu tuoli ja sänky(kirpputorilta, sängyn leveys 80 cm ja lasten sänky(tytön pituus 130 cm) sänkyyn mahtuu korkeintaan 140-senttinen
Nuorin yökastelee, emme käytä vaippoja koska lapsi ei halua ja niihin menee rahaa. Saimme lainaan hälytyspatjan, testaamme sitä! Olisi kiva saada jotain kivaa lapsille :) Mitä pelejä? Lähinnä kysyisin siksi että tietäisin minkä ikäisille!Miten lapsesi yökastelu liittyy keskusteluun?
Kerroin vaan perheemme kurjasta tilanteesta, meillä ei ole rahaa mihinkään pelikoneisiin ym.
Mulle kelpais ja voisin siitä maksaakin.
N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaa! Lapset 6 ja 11, köyhiä ollaan eikö lapsilla puhelimiakaan(paitsi vanhimmalla minun vanha Nokia) itsellä on joululahjaksi saatu trend (käytetty) joululahja oli lasten tädiltä
Nuorimmalla on leluja vähän, pari feikkipetsiä ja pari kirpparilta ostettua aitoa. Sitten on siskojen lasten vanhoja pehmoleluja nukkeja ym. Vanhimman huone: Söpö heppapehmo, pieni ilmaiseksi saatu pöytä, kunnostettu tuoli ja sänky(kirpputorilta, sängyn leveys 80 cm ja lasten sänky(tytön pituus 130 cm) sänkyyn mahtuu korkeintaan 140-senttinen
Nuorin yökastelee, emme käytä vaippoja koska lapsi ei halua ja niihin menee rahaa. Saimme lainaan hälytyspatjan, testaamme sitä! Olisi kiva saada jotain kivaa lapsille :) Mitä pelejä? Lähinnä kysyisin siksi että tietäisin minkä ikäisille!Miten lapsesi yökastelu liittyy keskusteluun?
Kerroin vaan perheemme kurjasta tilanteesta, meillä ei ole rahaa mihinkään pelikoneisiin ym.
Ei oo muillakaan varaa pelikoneisiin ja hyvin pärjää. Sitä paitsi pitääkö niitä lapsia tehä jos ei oo varaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisit töihin
Suomessa pyydetään välillä liian kovia hintoja, koska kaikki eivät osaa tai uskalla tilata pelejä ulkomailta ja monesti suosituimmat pelit ovat myös melko halpoja, koska ne on aikoinaan ostettu niin moneen kotiin ja harvinaisuudesta tulevaa lisäarvoa ei ole. Oma lukunsa ovat todelliset harvinaisuudet, joiden hinta on kansainvälisestikin korkea.