Minne lahjoittaa PS1+pelejä? Ottaisiko esim. Viroon tavaraa vievä yhdistys tms.?
Minulla on siisti ja toimiva pleikkari + lastenpelejä, joille etsin uutta omistajaa. En kuitenkaan jaksa alkaa kirpputorimyynteihin tms., joten mietin tämmöistä vaihtoehtoa kuin lahjoitus. Suomessa kellekään tuskin enää kelpaa näin vanha konsoli, mutta Virossa siitä voisi olla iloa lapsille?
Kommentit (27)
Osta peliliikkeistä ostaa vanhoja pelejä. VPD pelikauppa tai laita huuto nettiin.
Kelpaa varmaan monelle täälläkin. Voit laittaa ilmoituksen vaikka kaupan ilmoitustaululle. Toki siinä on se vaara että menee vain suoraan jälleenmyyntiin.
Esim.minulle tuo olisi hyvä siinä mielessä että olisi yksi pleikkari vanhempien kotia varten kun käy siellä eikä tarvitsisi kuljettaa ainutta mukana. Itse kun pelaan vain vanhempia pelejä.
Minulle kelpaisi vanha konsoli. Ps2 hajosi ja vanhat pelit eivät toimi uudessa.
Tämä pleikkarini on sellainen pienempi malli, kulkee kivasti mukana ym.
Mukaan tulisi ainakin Spyroa, Tomb Raideria, Crash Bandicoot ym. klassikoita.
Ap
Kyllä muuten kelpaa, ainakin pelit. Ite lahjotin Torissa ps1-pelejä ja viestejä alko satelemaan välittömästi kun ilmoitus oli julkaistu. Onko Spyro 3? Voisin huolia sen.
Minulle kelpaa! Lapset 6 ja 11, köyhiä ollaan eikö lapsilla puhelimiakaan(paitsi vanhimmalla minun vanha Nokia) itsellä on joululahjaksi saatu trend (käytetty) joululahja oli lasten tädiltä
Nuorimmalla on leluja vähän, pari feikkipetsiä ja pari kirpparilta ostettua aitoa. Sitten on siskojen lasten vanhoja pehmoleluja nukkeja ym. Vanhimman huone: Söpö heppapehmo, pieni ilmaiseksi saatu pöytä, kunnostettu tuoli ja sänky(kirpputorilta, sängyn leveys 80 cm ja lasten sänky(tytön pituus 130 cm) sänkyyn mahtuu korkeintaan 140-senttinen
Nuorin yökastelee, emme käytä vaippoja koska lapsi ei halua ja niihin menee rahaa. Saimme lainaan hälytyspatjan, testaamme sitä! Olisi kiva saada jotain kivaa lapsille :) Mitä pelejä? Lähinnä kysyisin siksi että tietäisin minkä ikäisille!
9, vain ykkönen ja kakkonen löytyy.
Kiitos vinkeistä, voisin laittaa lähikaupan ilmoitustaululle viestin!
Ap
NE ON KALLIITA PELEJÄ! Etenkin jos on jotain legendaarisia pelejä esim. Crash, Spyro jne... Itse myin omat Spyrot 30e /kpl
Älä nyt ilmaiseksi anna jos sulla laatupelejä on, nuo kyllä kelpaa ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaa! Lapset 6 ja 11, köyhiä ollaan eikö lapsilla puhelimiakaan(paitsi vanhimmalla minun vanha Nokia) itsellä on joululahjaksi saatu trend (käytetty) joululahja oli lasten tädiltä
Nuorimmalla on leluja vähän, pari feikkipetsiä ja pari kirpparilta ostettua aitoa. Sitten on siskojen lasten vanhoja pehmoleluja nukkeja ym. Vanhimman huone: Söpö heppapehmo, pieni ilmaiseksi saatu pöytä, kunnostettu tuoli ja sänky(kirpputorilta, sängyn leveys 80 cm ja lasten sänky(tytön pituus 130 cm) sänkyyn mahtuu korkeintaan 140-senttinen
Nuorin yökastelee, emme käytä vaippoja koska lapsi ei halua ja niihin menee rahaa. Saimme lainaan hälytyspatjan, testaamme sitä! Olisi kiva saada jotain kivaa lapsille :) Mitä pelejä? Lähinnä kysyisin siksi että tietäisin minkä ikäisille!
Mitä helvetin rupusakkia te oikeen olette?
Vierailija kirjoitti:
Tämä pleikkarini on sellainen pienempi malli, kulkee kivasti mukana ym.
Mukaan tulisi ainakin Spyroa, Tomb Raideria, Crash Bandicoot ym. klassikoita.
Ap
Tuosta Tomb Raiderista voisi saada kympin huutokaupassa jos kotelo ja ohjeet ovat tallessa. Esim. Resident Evilistä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Miten lapsesi yökastelu liittyy keskusteluun?
Ei myöskään kannata ajatella että vanha laite on arvoton. Pleikkari julkaistiin ehkä muutama kuukausi Sega Saturnin jälkeen, joka on suurinpiirtein samantehoinen laite. Pleikkarin arvoa alentaa helppo saatavuus, joka on taas suhteessa aikoinaan halvemmalla myytyjen koneiden suureen levinneisyyteen ympäri maailmaa.
Siksi pleikkarin voi saada alle kymmenellä eurolla huutokaupasta, mutta Saturnia ei alle kolmellakympillä saa. Jos mukaan tulee vielä alkuperäinen laatikko, Saturnin hinta on vähintään 50 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorin yökastelee, emme käytä vaippoja koska lapsi ei halua ja niihin menee rahaa. Saimme lainaan hälytyspatjan, testaamme sitä! Olisi kiva saada jotain kivaa lapsille :) Mitä pelejä? Lähinnä kysyisin siksi että tietäisin minkä ikäisille!Miten lapsesi yökastelu liittyy keskusteluun?
Säälipisteitä kerjää että saisi pelit itselleen. Mutta tosiaan, olen nähnyt Spyroista ja Crasheistä pyydettävän 30-60€ eli ihan ilmaiseksi ei kannata antaa mikäli toimivat.
Itse vein juuri nintedo wiinpeleineen ja tasapainolautoineen spr: n konttiin. Myyvät siellä ja saavat rahaa toimintaansa :)
Ketään ei kiinnosta. Elektroniikka jäte.