Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaus ja itsetyydytys

Vierailija
08.03.2006 |

Hei!

Haluaisin kysyä ihan vaan mielenrauhan saamiseksi yhtä asiaa.. olen siis raskaana.. rv16 ja alkuraskaudessa ei juurikaan miehen kanssa seksiä harrastettu suuren pelon vallassa... vaikka mitään syytä ei siis olisi ollut pelätä.. eikä kyllä juuri haluttanutkaan.. No nyt sitten on halut palanneet oikein tuplana.. ja kysynkin nyt ehkä tosi tyhmän kysymyksen... mutta voiko värisevää dildoa käyttää raskaana ollessa? välillä on hetkiä kun halauaisi kaikessa rauhassa hetken rentoutua... no kerran olen sitten käyttänyt ja tuli mieleen ettei se värinä nyt sitten mitään aiheuta? vauvan sydän lyö pian ihan epätahtiin? en oikein kehtaa mistään muaalta kysyäkkään.. Ois kiva jos joku vähän mieltä rauhottaisi... Olen siis lukenut, että itsetyydytys on raskausaikana jopa ihan normaalia mutta olis kai erikseen mainittu jos mitään apuvälineitä ei saisi käyttää vai?

Ihan posket punottaa kun joudun tälläista asiaa kysymään..

enkä nyt kaipaa mitään aiheettomia kommentteja... vaan voin ihan rehellisesti sanoa, että tämä vaivaa mieltäni..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli lääkärin määräyksestä yhdyntä kielto.Tosin ei miehenikään halunnut yhdyntää ,kun oli vauva masussa =(

Halut oli monin kertaiset.Loppu ajasta aamuisin en edes saannut lehteä luettua loppuun,kun jo dildon kaivoin esiin ja hommiin.Ihan hirmuiset halut,niin pakkohan se oli.Kun sitä rauhallisesti omien tuntemusten mukaan käytti,niin en kokenut siitä haittaa olevan.Päin vastoin,sai turhat paineet laukeamaan.

Joten mielestäni voit nauttia rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä