Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan seksiä vain silloin kun mies haluaa, en silloin kun itse haluaisin. Muilla samanlaista?

Vierailija
21.10.2016 |

Onko muilla tällaista ongelmaa, että seksiä suhteessa on kyllä, mutta vain silloin kun se sopii kumppanille? Ja silloin kun itsellä tekisi mieli, seksiä ei ole tarjolla?

Minulla on seksuaalisia haluja ja ihan fyysistä panetustakin silloin tällöin. En kuitenkaan saa seksiä mieheltäni silloin, koska minua panettaa vain päiväaikaan, ja mieheni on aina tällöin omissa harrasteissaan. Menee siis suoraan töiden jälkeen niiden pariin. Sitten iltaisin, kun olen jo väsynyt ja haluaisin vain löhötä ja mennä nukkumaan, mieheni tulee kotiin ja haluaa seksiä. Kiihotun kyllä, jos mies lämmittelee, mutta ei seksi ole yhtä hyvää kuitenkaan silloin kun sitä ei lähtökohtaisesti tee mieli. Silloin se tuntuu paremmalta, kun se vastaa tarpeeseen. Ja omaan tarpeeseeni en koskaan saa vastausta, kun miehellä on omia kiireitä.

Spontaania "nyt panettaa, nussitaan" -tilannetta en pääse nykyään kokemaan, kun mies ei ole saatavilla. Jos päivällä ehdotan, että mennäänkö heti töiden jälkeen kotiin harrastamaan seksiä kun tekisi kovasti mieli, niin vastaukseksi saan korkeintaan "jaa jaa" ja sitten parin tunnin verran jahkailua. Tyyliin "no kun olisi kiireitä, sitä ja tätä pitäisi tehdä... no kai mä voin järjestää, jos teen ne jutut kotona niin voidaan ensin nussia ja sitten voin jatkaa hommia... mietin asiaa" mikä on kyllä totaalinen tunnelmantappaja. Spontaanius tipotiessään, enkä tunne itseäni kovin halutuksi jos reaktio on tuo. Lähinnä tuntuu siltä, että häiritsen miehen omaa elämää.

Onko muilla samanlaista, ja miten olette ratkaisseet asian? Tai kuinka elätte asian kanssa? Vai olenko nyt ihan pöpi ja vaadin liikoja, kun tällainen asia häiritsee?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä seksielämä menee lopulta aina pilalle jos seksiä harrastetaan miellyttämisenhalusta.

Vierailija
22/36 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö ap vaikka sanoa sille miehelle, että "hei, mulla tuli tällainen olo viime kerralla kun puhuttiin. Sellainen jahkaaminen pilaa helposti tunnelman ja vie fiiliksen ja siitä tuli itelle pettynyt olo." Eihän se mies tiedä mitä on tehnyt jos et avaa suutasi ja kerro tunteistasi. :) Ja tosiaan tuon voi sanoa ilman syyllistämistä ja painottaa sitä omaa kokemustaan ja tulkintaansa. Ja siihen samalla voi kertoa mahdollisen toimivan ratkaisun, esim. "Jos itseäsi kiinnostaa ja haluat sen myös mulle osoittaa, niin itelle tulee tosi hyvä olo jos sen ilmaisee suoraan ja ilman pitkää pohdintaa."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet tehnyt tyydyttääksesi miehesi tarpeet miehenä? Oletko hieronut, tuonut lahjoja, kehunut komeaksi sekä auttanut töissä ja harrasteissa? Ei mies syty yks-kaks siitä kimppuun hyökäävästä naisesta, kun on treenikassi pakkaamatta ja palaveristressit painaa päälle.

Ja jos oletkin huomioinut, niin ettet vaan pelköstään siksi, että saisit seksiä? Mies on herkkä olento ja näkee tuollaisen läpi.

Vierailija
24/36 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sama meillä.

Vierailija
25/36 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä seksi ei oikein onnistu jos ei innosta. Olen sanonutkin muijalle näin käydessä että no kato saatko seisomaan suulla ja käsillä. Joskus onnistuu joskus ei.

Vierailija
26/36 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheltä seksi ei oikein onnistu jos ei innosta. Olen sanonutkin muijalle näin käydessä että no kato saatko seisomaan suulla ja käsillä. Joskus onnistuu joskus ei.

Tätähän ei naiset tajua. Oletetaan että mies on panokone joka kovenee käskystä.

Vierailija
27/36 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläkin on tunteet, esim. nälkä.

Vierailija
28/36 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ikävää jos halut ei ajallisesti kohtaa, mutta kyllä miehen on paljon hankalampi harrastaa seksiä jos ei tee mieli, kuin naisen. Sitten jos mies suostuukin, tulee naiset tänne valittamaan että onko normaalia kun miehen seisokki lakkaa välillä kesken seksin? Onkohan sillä joku muu? Inhoaakohan se mua? Olisi korkea aika teidän naistenkin alkaa ymmärtää vähän miehen seksuaalisuutta, kun aina vaaditte miehiä ymmärtämään teitä.

Vierailija
29/36 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakohan AP:llä olla viel sama murhe... Kun se huutomelska alkakoon kun joku jo sanoi, et mitä jos mies valittaa tästä.. :) Nainen kun torjuu kaikki yritykset ja vain sit kun itse haluaa.. Kerran kk, jos silloinkaan. ikävää, et viel levittelee kiusallaan ja kulkee alasti, mut haukkuu pystyyn, jos kosken, katson tai mainitsen asiasta, ni mul on ongelma.. luulin, et parasta aikaa o 40-sinä, mut hienosti on johdettu harhaan... M40

Vierailija
30/36 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme 50+ pari.

Minulla on runsaasti haluja ja energiaa mutta nuorempi mieheni alkaa hyytymään. Kaikki meni hyvin niin kauan kun jaksoin tehdä aloitteita mutta kun lopetin lopahti seksikin. Ärsyttää niin paljon että nyt saan pelkän panon n 10 pv välein vaikka kaipaan ihan jotain muuta. Vaikka teen aloitteen mies ei noteeraa sitä enää vaan ehkä päivän parin päästä tulee kyhnäämään ja mun on pakko suostua halusin sillä hetkellä tai en, muuten jäisin taas ilman. En todellakaan saa tästä mitään tyydytystä.

Vierailija
31/36 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama. Itseäni panettaa esim aamulla tai päivällä, ja ehdotankin heti miehelle sänkyyn siirtymistä , mutta mies yleensä kieltäytyy ja ehdottaa iltaa.. yleensä tämä ilta tarkoittaa klo 22-23, jolloin mennään ensin suihkuun ja sitten sänkyyn. Itsellä halut jo kauan aikaa sitten kadonnut ja suihku vain väsyttää.. Haluaisin vain joskus spontaanin aamupanon, jolloin aistit on voimakkaimillaan ja muutenkin koko toimitus paljon ”eläimellisempää”, kuin suunnitellusti illalla...

Tuntuu ettei mies halua miellytää tässä asiassa minua laisinkaan. Kaikki pitää mennä niin kuin hän haluaa. :(

Vierailija
32/36 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikillahan on sama tilanne. Jos seksiä harjoittaa henkilön kanssa, joka ei sitä halua, kyseessä on ra.isk.aus.

Vierailija
33/36 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole raiskaus jos saa seksiä silloin kun toinen ei halua?

Vierailija
34/36 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti sama juttu täällä. Seksiä vain silloin kuin se avovaimolle sopii. Suuseksiä ei heru ollenkaan. Vaihtoon lähdössä 9 vuoden jälkeen. En jaksa enää. Oon kyllä sitten tästä hyvästä käynyt panemassa toisia naisia, kun ei kotoa saa. :)

Vierailija
35/36 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä hormoonit tasapainossa? Ainakin oma mies on pienimmästäkin vihjeestä aina valmis, vaikka ikää on jo päälle 50 v.

Vierailija
36/36 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En saa ikinä.

Rumaläskiyh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi