3 raskaudessa ei menkkajomottelua?
Heip! Kyselen täältä kokemuksia onko kellään ollut näin ja silti kaikki hyvin? Kahdessa ekassa raskaudessa minulla oli kovaa menkkajomottelua ja nippailuja. Tässä kolmannessa raskaudessa oli alkuun n. Yhdesti päivässä menkkajomotusta ja kipua munasarjassa. Kävin viikko sitten yksiyisellä gynellä muissa merkeissä ja lääkäri kysyi jotta katsotaanko ultralla. Innostuin, typerä kuin olin ja eihän siellä vielä mitään sykettä näkynyt. 28kiertopäivän mukaan tuolloin oli rv6+2 mutta todellisuudessa kiertoni on 31-35 joten päiviä oli tod. näk vasta jotain 5+4. Ei siis välttämättä ihme jottei sykettä saatu. Koon puolesta vastasi tuota 5+4. Tuon käynnin jälkeen tunsin vielä menkkajomottelua mutta nyt ei ole tälläviikolla ollut yhtään mitään menkkajomottelua :( Onkohan normaalia jotta loppuu noin kummasti vai pitääkö tässä varautua pahimpaan? Muita oireita on edelleen kylläkin. Voiko kolmas rakaus olla tässä asiassa erilainen?
Kommentit (6)
Hyi onko pakko tehdä oksettavia keskusteluja? Kukaan ei halua kuulla sun menkkajomotteluista.
Vierailija kirjoitti:
Hyi onko pakko tehdä oksettavia keskusteluja? Kukaan ei halua kuulla sun menkkajomotteluista.
Miksi luit otsikkoa pidemmälle? Ihan normaali asioitahan nämä on.
Minulla oli ensimmäisessä raskaudessa menkkajomottelua ja meni kesken kahdeksannella viikolla. Eli ei nämä ole mitään yksi yhteen juttuja vaan jokainen raskaus on erilainen, jopa samalla äidillä.
Mitä ihmeen menkkajomottelua? Ikinä ole raskauden alussa muuta tehnyt kun oksennellut koko ajan.