Naiset, tykkättekö jos miehellä on babyface?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako se että aikuinen mies näyttää, vaihtoehdot: 1. Lapselta. 2. Teiniltä. 3. Nuorelta aikuiselta. 4. Kolmekymppiseltä. 5. Muuten raikkaalta, hyvä iho, söpö. 6. Vauvalta, aikuis.
Tarkoittaa ainakin minulle pyöreäkasvoista, jolla on vauvarasvaa naamassa ja parta ei kasva.
Ei maistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tosiaan olen 30 vuotias mies ja mua luullaan usein 20 vuotiaaksi tai vähän yli... Olen kuullut paljon wittuilua ja kuittailua asiasta työpaikoilla ja muualla. Miesten maailmassa parran puuttuminen ja nuorelta näyttäminen on vähän kuin häpeä on oiva syy kiusaamiseenkin vaikka jotkut naiset tykkäisikin babyface tyylistä. On se noloa kaivella papereita aina kassalla ja ihmiset katsoo usein kun jotain teiniä. Tämä on iso syy sos paikkojen ahdistukseen josta kärsin myös
Tuossa kettuilussa voi olla taustalla kateuttakin, varsinkin jos naiset kuitenkin ovat tykänneet. Yleensähän ikäistään nuoremmalta näyttäminen on vain hyvä asia.
Enpä usko. Naisilta ei ole koskaan herunut minkäänlaista kiinnostusta.
t. toinen alle 20-vuotiaan näköinen 30-vuotias
oletko huomannut naisilta sellaista sanatonta viestintää ja " hyljeksintää " ettei kiinnosta seura ja läheisyys kun " toi on niin nuori ja keskenkasvuinen "
Pidän parransänkeä, koska muuten näytän ainakin 20 vuotta nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Pidän parransänkeä, koska muuten näytän ainakin 20 vuotta nuoremmalta.
kasvaisi edes sänki mutta ei
En tykkää parroista varsinkaan niistä rehottavista pitkistä
Vierailija kirjoitti:
Roadwalker kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi yök, en.
Miehen pitää näyttää mieheltä.Miehellä on oikeus kehoonsa
On tietenkin, mutta minä en tule ikinä syttymään babyfacesta.
Toinen vähän samanlainen turn off on, jos miehellä on naisen perse.
Tällaisenkin olen nähnyt.
90% 35+ naisista on miehen perse nykyään.
Koko ketjusta jäi mieleen mies jolla on naisen perse ja olen kuullut myös joidenkin sanovan että jollain miehellä on naisen jalat. Voisiko joku kertoa mitä näillä tarkoitetaan? Onko paksut treenatut esim pyöräilijän etureidet naiselliset tai melko karvattomat jalat? Onko jollain miehellä päärynän muotinen perse? En ole koskaan nähnyt. Päärynänmuotohan on naisen kuva takaapäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roadwalker kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi yök, en.
Miehen pitää näyttää mieheltä.Miehellä on oikeus kehoonsa
On tietenkin, mutta minä en tule ikinä syttymään babyfacesta.
Toinen vähän samanlainen turn off on, jos miehellä on naisen perse.
Tällaisenkin olen nähnyt.90% 35+ naisista on miehen perse nykyään.
Joo, aika pienessä vähemmistössä lesbot on ;)
Alle kolmekymppisenä ja vahvahiuksisena sekä hoikkana/lihaksikkaana se on ok, mutta joku kalju tai kaljuuntuva nelikymppinen, vähän lihava babyface-mies on jotenkin vastenmielinen. Yleensä ovat vähän epätoivoisiakin.
En tykkää. Oma mieheni on enemmän merirosvon näköinen paitsi hampaat on tallella ja parta on siisti.
Täällä babyface ja ensin homma ei niin haitannut mutta nyt tosissaan ahdistaa kun ikää on 32 vuotta ja parta ei kasva ja henkkareita saa näyttää joka paikassa. Mua on luultu 25 vuotiaaksi vasta. Naiset ei tosiaan ole pitäneet viehättävänä vaan osa sanonutkin että olen liian nuori heille. Tästä on tullut ongelma ja itsetunnon pilaaja
En oikein, en tykkää sellaisesta edes naisella.
En tiedä miksi esität miekkosta, mutta joka tapauksessa vastaukseni on en.
olen itse babyface enkä tunne vetoa naispuolisia versioitani kohtaan. Päinvastoin tunnen vetoa sellaisiin isämäisiin miekkosiin XDDDDDD tai sellaisiin, joista tulee isäfiilis. ja tällä en tarkoita sitä, että tuntuvat minun isältäni 🤢 vaan että ovat isämäisiä ja sellaisia tietyn näköisiä. Enkä edes haluaisi deittailla isämiekkosta, mutta ehkä siinä on taka-ajatuksena se, että joku on halunnut pyöräyttää pennun kanssaan = ei ainakaan ihan hirveä miekkonen XDDDDDD
Tässä on ns. Isämiekkosen ulkomuoto:
Pituus noin 180 cm, normaali vartalo. Saa olla muutama hassu lisäkilo. Lihavuus on turn off. Naama sellainen pyöreähkö ja suloinen, mutta selkeästi aikuisen miekkosen naama, ei mikään poijjaan lärvi.
Ajellut naamakarvat, ei tatuointeja (max. yks nuoruuden hullutus, jota katuu.)
KAUHEAN VAIKEA SELITTÄÄ XDDDDDD ehkä pitää etsiä isämiekkonen Googlesta.
No näin yhden pahimpia babyfaceja ikinä yhdessä töihin liittyvässä kokouksessa. Mies lienee kolmekymppinen mutta oli super lyhyt ja ihan kuin alakouluikäinen poika olemukseltaan. Hiuksetkin kuin pikkulapsella. No hänellä oli kuitenkin sormus nimettömässä joten siitä miehet mallia.
20 vuoden kokemuksella voin sanoa että eivät pidä.
babyface M37
"Miesten maailmassa parran puuttuminen ja nuorelta näyttäminen on vähän kuin häpeä. Siitä kuittaillaan ja kettuillaan on oiva syy kiusaamiseenkin vaikka jotkut naiset tykkäisikin babyface tyylistä" - Toi on niin totta ja miehet tietää mistä tuossa on kyse. Olen joutunut ahdistaviin tilanteisiin samoista syistä