Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, tykkättekö jos miehellä on babyface?

Vierailija
21.10.2016 |

?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako se että aikuinen mies näyttää, vaihtoehdot: 1. Lapselta. 2. Teiniltä. 3. Nuorelta aikuiselta. 4. Kolmekymppiseltä. 5. Muuten raikkaalta, hyvä iho, söpö. 6. Vauvalta, aikuis.

Vierailija
22/69 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tosiaan olen 30 vuotias mies ja mua luullaan usein 20 vuotiaaksi tai vähän yli... Olen kuullut paljon wittuilua ja kuittailua asiasta työpaikoilla ja muualla. Miesten maailmassa parran puuttuminen ja nuorelta näyttäminen on vähän kuin häpeä on oiva syy kiusaamiseenkin vaikka jotkut naiset tykkäisikin babyface tyylistä. On se noloa kaivella papereita aina kassalla ja ihmiset katsoo usein kun jotain teiniä. Tämä on iso syy sos paikkojen ahdistukseen josta kärsin myös

😔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tosiaan olen 30 vuotias mies ja mua luullaan usein 20 vuotiaaksi tai vähän yli... Olen kuullut paljon wittuilua ja kuittailua asiasta työpaikoilla ja muualla. Miesten maailmassa parran puuttuminen ja nuorelta näyttäminen on vähän kuin häpeä on oiva syy kiusaamiseenkin vaikka jotkut naiset tykkäisikin babyface tyylistä. On se noloa kaivella papereita aina kassalla ja ihmiset katsoo usein kun jotain teiniä. Tämä on iso syy sos paikkojen ahdistukseen josta kärsin myös

Tuossa kettuilussa voi olla taustalla kateuttakin, varsinkin jos naiset kuitenkin ovat tykänneet. Yleensähän ikäistään nuoremmalta näyttäminen on vain hyvä asia.

Vierailija
24/69 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nelikymppinen näyttää alle kolmekymppiseltä?

Minä käyn 23-vuotiaasta, kun laitan punaiset Converset jalkaan.

M 55

siis 55 vuotiaana niin nuorelta vielä ??? oikeasti ?

Vierailija
25/69 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä tykkäsin kulmikkaankomeista ja maskuliinisista, eksä oli sellainen. Sit erottiin -kun oli maskuliininen eikä paljon tunteillut.

Nykyinen puolisoni on herkkä ja piirteetkin söpön poikamaiset babyfacetyyliset, ja se on ihaninta. Joku taas tulee syyttämään lässytyksestä mutta rakas ihminen näyttää aina hyvältä.

Vierailija
26/69 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nope. Esim.Leonardo Di Caprio ei ole koskaan mitenkään kiehtonut mua.

Vierailija
27/69 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Oltiin vasta tavattu nykyisen mieheni kanssa ja lähdössä vaellusreissulle. Hän oli sitten äitinsä ohjeistuksella :D ajanut ihanan sängen kokonaan pois. Meinasi tulla heti ero. Onneksi kestin sen, sänkeä ei ole enää sen jälkeen ajettu pois.

Vierailija
28/69 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmistaa että saat riittävästi sinkkiä ravinnosssasi. Se tasaa hormonit mies- ja naishormonit luonnolliselle tasolle.

Vierailija
29/69 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nope. Esim.Leonardo Di Caprio ei ole koskaan mitenkään kiehtonut mua.

Onko hän edes babyface? Ei minusta. Epämiellyttävä kyllä on.

Vierailija
30/69 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Ensimmäisellä 4 vuotta vanhemmalla poikaystävälleni oli babyface ja sen jälkeen en ole tällaisista miehistä pitänyt. Hänellä ei kasvanut kunnolla edes parta, vaan pukkasi pari onnetonta haivenia ylähuulen yläpuolelle.

Vierailija
31/69 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska kun babyface yrittää risuparralla peittää lapsenkasvoisuuttaan 😅

Vierailija
32/69 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millainen babyface. Jos on söpön komea kuten Bill Skaragårdilla niin se on vaan plussaa.

Jos kasvot muistuttaa lauri ylösen kasvoja niin en tykkää.

Vierailija
33/69 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jouni Hynynen ajaa parran ja tukka leikataan lyhyeksi niin ei saa kaupasta kaljaa ilman papereita 🤭

Vierailija
34/69 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nelikymppinen näyttää alle kolmekymppiseltä?

Minä käyn 23-vuotiaasta, kun laitan punaiset Converset jalkaan.

M 55

Voi näitä miesten voimafantasioita 😂

Näytät 55-vuotiaalta, joka on laittanut punaiset converset jalkaan.

Vierailija
35/69 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa kettuilussa voi olla taustalla kateuttakin, varsinkin jos naiset kuitenkin ovat tykänneet. Yleensähän ikäistään nuoremmalta näyttäminen on vain hyvä asia.

Enpä usko. Naisilta ei ole koskaan herunut minkäänlaista kiinnostusta.

t. toinen alle 20-vuotiaan näköinen 30-vuotias

Vierailija
36/69 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko. Naisilta ei ole koskaan herunut minkäänlaista kiinnostusta.

t. toinen alle 20-vuotiaan näköinen 30-vuotias

Siihen syy tuskin on nuoremmalta näyttäminen, vaan ehkä ulkonäkö muuten. Nuoremman näköisissäkin nimittäin on hyvännäköisiä.

Vierailija
37/69 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 32v mies jolla ei kasva kuin viikset ja leuan alla partaa. Papereita kysytään välillä ja luullaan nytkin työpaikalla nuoremmaksi kuin olen. Paras on työkaveri joka on minua pari vuotta nuorempi ja sanoi et kipasepa se asia nuoremmuuttas:D Perintö juttuja, isä ukolla myös heikko parrankasvu samoin kuin veljellä ja papallani. Muuten on komeaksi kehuttu ja lihasmassaakin löytyy keskivertoa enemmän. Ryppyjäkään ei vielä ole ja myös siskoani ja veljeäni luullaan usein nuoremmaksi kuin ovat

Vierailija
38/69 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiettyyn pisteeseen asti babyface ja nuorempi look on hyvä mutta kääntöpuolena vanhemmat naiset ei todellakaan ota tosissaan tai lämpeä kun ajattelee että olet aika teinipoika vielä vaikka olisit jo lähemmäs 30.  Usein naisethan juuri pitävät parroista ja on se semmonen äijälook miesten maailmassa

Vierailija
39/69 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä 32v mies jolla ei kasva kuin viikset ja leuan alla partaa. Papereita kysytään välillä ja luullaan nytkin työpaikalla nuoremmaksi kuin olen. Paras on työkaveri joka on minua pari vuotta nuorempi ja sanoi et kipasepa se asia nuoremmuuttas:D Perintö juttuja, isä ukolla myös heikko parrankasvu samoin kuin veljellä ja papallani. Muuten on komeaksi kehuttu ja lihasmassaakin löytyy keskivertoa enemmän. Ryppyjäkään ei vielä ole ja myös siskoani ja veljeäni luullaan usein nuoremmaksi kuin ovat

musta kaikista ahistavinta on aina kassalla kaivella papereita valmiiksi ja kun ihmiset kassajonossakin katsoo kuin teini olisi ostamassa kaljaa ja tosiaan 30 vuotias mies tässä vaan menee. Itse haluaisin hieman enemmän partaa koska se nostaisi huimasti itsetuntoa ja miesten keskenkään asiasta ei vittuiltaisi. Perintöjuttuja täälläkin ettei isällä ole parta kasvanut

Vierailija
40/69 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

babyfacena olen miehenä huomannut juuri sen että eniten vaikutusta on tuohon vanhempien naisten iskemiseen. Usein ollut tilanteita että nainen ei ole ollut minua kuin ehkä 10 vuotta vanhempi mutta ei ole lämmennyt sen takia koska " olet niin nuori poika ". Varmasti olisi miehisemmällä ulkonäöllä ja sitä kautta myös kasvaneella itsevarmuudella sänkyyn menty

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi