Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleekohan niistä 90-luvun lopun ruutu-nallekuosisista vauvantarvikkeista joskus ihanaa retroa?

Vierailija
21.10.2016 |

Tuohon aikaan lähes kaikissa vauvantarvikkeissa oli nallekuoseja ruuduilla tai ilman. Väreinä oli sinapinkeltainen, tummanviherä, -sininen ja kai myös punainen. Esim. vanhoja turvakaukaloita näkee edelleen noissa kuoseissa, samoin sellaisia haalareita, joissa on yksiväriset hihat, lahkeet ja huppu, ja keskiosa sitten ruutunallekuosia.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan se on.

Vierailija
2/13 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan se on.

Onko? Mun mielestä näyttää edelleen kamalalta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan niitä aina kirpputoreilta kun ovat niin edullisia ja annan ne miniälle ja lapsenlapselleni. Ovat niin ihanan lapsekkaita ja sopivat hyvin lapselle, miniä ostelee vaan jostain aikuisten kaupoista (hennes&mauriz tai zara) ihan aikuisten näköisiä vaatteita pojalle ja en kyllä tykkää.

Vierailija
4/13 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan niitä aina kirpputoreilta kun ovat niin edullisia ja annan ne miniälle ja lapsenlapselleni. Ovat niin ihanan lapsekkaita ja sopivat hyvin lapselle, miniä ostelee vaan jostain aikuisten kaupoista (hennes&mauriz tai zara) ihan aikuisten näköisiä vaatteita pojalle ja en kyllä tykkää.

Käyttääkö se miniä niitä ostamiasi vaatteita lapsillaan? Vai oliko tää porvoolaisen anopin tervehdys?

Ap

Vierailija
5/13 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani tuli poikansa kanssa kylään viimeksi viikko sitten ja lapsenlapsellani oli ostamani takki. Eli käyttää. Ja olen kysynyt pojaltani että saako tuoda jos löydän hyviä vaatteita (harrastan kirpputoreja) ja hän on sanonut että saa. :) Ei tarhassa tai pihalla tai kerhossa tarvitse pienen 2vuotiaan pukeutua kuin aikuinen.

Vierailija
6/13 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi? Luulin ettet käy täällä?

Vierailija
7/13 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🙈🙈

Vierailija
8/13 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikani tuli poikansa kanssa kylään viimeksi viikko sitten ja lapsenlapsellani oli ostamani takki. Eli käyttää. Ja olen kysynyt pojaltani että saako tuoda jos löydän hyviä vaatteita (harrastan kirpputoreja) ja hän on sanonut että saa. :) Ei tarhassa tai pihalla tai kerhossa tarvitse pienen 2vuotiaan pukeutua kuin aikuinen.

Joo, mutta lapsen vanhemmat valitsevat itse, mitä vaatteita lapsillaan käyttävät, tykkäsivät isovanhemmat niistä tai ei. Munkin äiti ostaa lapsilleni kirpparilta vaatteita, mutta hän kyllä kysyy mun mielipidettäni vaatteista. Ei kannata luoda huonoja suhteita lastenlasten äitiin vaatteiden kaltaisen pikkujutun takia. Tässä minun mielipiteeni asiasta.

Ap

Vierailija
9/13 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on just ihania, kuten muutkin 90-luvun lastenkuosit! Kunpa ne tulisivat taas muotiin, en tykkää nykyisistä yhtään.

T. nuorehko äiti

Vierailija
10/13 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hyvät välit, ikinä en ole kuullut poikkipuolista sanaa miniältä tai pojaltani.

T:mummu

Vierailija
11/13 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on just ihania, kuten muutkin 90-luvun lastenkuosit! Kunpa ne tulisivat taas muotiin, en tykkää nykyisistä yhtään.

T. nuorehko äiti

Ihan oikeesti :D No näin se on, että tietysti oman lapsuuden kuosit tuntuvat ihanan turvallisilta. Kun mun ystäväni sai ensimmäisen lapsensa 2004, silloin 70-luvun kuosit ja vaatteet tulivat vahvasti muotiin. Ystäväni shoppaili froteevaatteita huutonetistä ja mäkin olin ihan fiiliksissä niistä :) Olisko sulla muuten esimerkkiä jostain tietystä vaatteesta tai kuosista, joka on susta ihana?

Ap

Vierailija
12/13 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on hyvät välit, ikinä en ole kuullut poikkipuolista sanaa miniältä tai pojaltani.

T:mummu

No hyvä juttu, mutta suosittelen kuitenkin, että kysyt lapsen äidinkin mielipidettä kirppisostoksista. Mua ainakin harmittaisi, jos saisin paljon sellaisia vaatteita, joista en tykkää yhtään ja joille ei ole kauheasti käyttöä-

Ap

Vierailija
13/13 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi