Ebayn käyttäjät apua! Tuli s.postiin ilmoitus "unpaid item" vaikka tuotteet on tulleet!
Mitä ihmettä!? Luulin että sieltä ei lähetetä mitään ennen kuin maksu näkyy myyjällä! Ikinä ennen ei ole näin käynyt. Onko muilla kokemusta tällaisesta?
"Payment for this item hasn't been received during the past 12 days.
shengxiadeyanguang has canceled the transaction, and you're no longer entitled to receive the item. Also, an unpaid Item has been recorded on your account.
If you've already paid and think payment should have been received by now, please contact eBay Customer Support."
Täytyy alkaa selvittämään tilitiedoista onko maksu mennyt vai ei, huoh :(
Kommentit (7)
Miten maksoit? Paypal, luottokortti?
Siinä voi mennä kolmekin viikkoa ennen kuin myyjä saa maksun. Ehkä hän on kokematon myyjä ja luulee että et ole maksanut, ja on sen tähden peruuttanut kaupan? Kyllä sen pitäisi silti näkyä myyjälle että maksu on tulossa, ja sinun Ebay-sivullasi pitäisi näkyä että maksu on suoritettu. Minulla on tili Englannin Ebayssä, ja maksetun tuotteen kohdalle ilmestyy aina pieni punnan merkki. Onko sinulla siellä vastaava merkintä? Katso myös PayPalistä onko maksu mennyt.
Ota yhteyttä myyjään ja laita sille kuitti maksutapahtumasta? Kyllä tuon pitäisi selvitä.
Vierailija kirjoitti:
Siinä voi mennä kolmekin viikkoa ennen kuin myyjä saa maksun. Ehkä hän on kokematon myyjä ja luulee että et ole maksanut, ja on sen tähden peruuttanut kaupan? Kyllä sen pitäisi silti näkyä myyjälle että maksu on tulossa, ja sinun Ebay-sivullasi pitäisi näkyä että maksu on suoritettu. Minulla on tili Englannin Ebayssä, ja maksetun tuotteen kohdalle ilmestyy aina pieni punnan merkki. Onko sinulla siellä vastaava merkintä? Katso myös PayPalistä onko maksu mennyt.
Tuote tuli siis jo perille. Ihmettelen vaan miksi he lähettivät tuotteen jos maksu ei näkynyt?! Täytyy tarkistaa mitä PayPal näyttää...
Tsekkaa ihmeessä paypal-tili. Siellä se näkyy. Ja mulle tulee ainakin myös sähköpostiin joka paypalostoksen jälkeen ilmoitus maksusta.
Otat screenshotin maksusta? 5 minuutin homma. What´s the problem?
Tuurijuoppo