Miksi olen töissä ihan loppuunpalanut, vaikka työkaverit tuntuvat jaksavan?
He ihmettelevätkin uupumistani. Mua nolottaa, etten pysy tahdissa mukana. En vain voi itselleni mitään.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Sehän on täysin yksilöllistä, millaisen määrän kuormitusta kukakin kestää. Minä en kestänyt työssä, jossa ympärillä oli jatkuva meteli ja hälinä sekä koko ajan keskeytettiin se, mitä olin tekemässä. Samaan aikaan työkaverit ympärillä tykkäsivät siitä työstä. Koin itseni huonommaksi ja ajattelin, että minussa on jotain pahasti vialla. Olin koko ajan väsynyt, ärtynyt ja pää kävi ylikierroksilla.
Onneksi hain uutta työtä ja pääsin rauhallisempaan työympäristöön. Johan alkoi sujua!
Mullakin tulee töissä sellainen, että höh ompa tylsää, jos ei ole yhtään säpinää.
Tuurijuoppo
Ei ole hiljaisempia hetkiä, eikä vanhoja tehtäviä voi hoitaa joskus myöhemmin, kun uusia tulee "ovista ja ikkunoista" koko ajan lisää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hiljaisempia hetkiä, eikä vanhoja tehtäviä voi hoitaa joskus myöhemmin, kun uusia tulee "ovista ja ikkunoista" koko ajan lisää. Ap
Että kun oven avaa, niin puhelua tulee samaan tahtiin kuin keskellä päivää. Kuullostaa epäuskottavalta. En ole nähnyt tällaista missään, no ehkä pörssissä..
Tuurijuoppo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että kun oven avaa, niin puhelua tulee samaan tahtiin kuin keskellä päivää. Kuullostaa epäuskottavalta.
Näin vain on. Ei välttämättä puheluja, mutta asiakkaita, meilejä joihin vastattava miel. samantien tasaiseen tahtiin koko työvuoron ajan, aina monta tehtävää odottamassa. Ap
Ap, mitäs jos muut kollegasi tekevät sen mitä ehtivät, eivätkä stressaa siitä mikä jää tekemättä? Ja sinä olet ainoa joka yrittää aina saada kaikki valmiiksi oman vuorosi aikana? Tiedätkö saako myös muut yhtä paljon asioita omien vuorojensa aikana valmiiksi eivätkä jätä niitä sinulle odottamaan?
Minkälaista vuoroa teet? Onko hiljaisempia hetkiä aamu? yms. jolloin voi panostaa niiden muiden työtehtävien pois tekemiseen?
Tuurijuoppo