Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisilla pitäisi olla oikeus harrastaa seksiä usean miehen kanssa parisuhteessa.

Vierailija
21.10.2016 |

Mitä mieltä olette?

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan vaikka en pääsekkään mieheni takia kokeilemaan :(

Vierailija
2/74 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen nyt sitten kieltää? Laki? Ei kiellä. Jokainen nainen saa halutessaan etsiä miehen, jolle sopii avoin suhde. Sellaisiakin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sen nyt sitten kieltää? Laki? Ei kiellä. Jokainen nainen saa halutessaan etsiä miehen, jolle sopii avoin suhde. Sellaisiakin on.

Se pitäisikin olla niin että sitä ei pidettäisi millään tavalla pahana. Ja miehiltä tämä kiellettäisiin.

Vierailija
4/74 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi järkevämpi systeemi. Yksi mies ei kykene välttämättä tyydyttäämään naista riittävän usein kun taas yksi nainen voi tyydyttää vaikka 10 miestä.

Vierailija
5/74 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pitäisikin olla niin että sitä ei pidettäisi millään tavalla pahana. Ja miehiltä tämä kiellettäisiin.

Oikein hieno ajatus. Mikäköhän on perustelu?

Vierailija
6/74 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi järkevämpi systeemi. Yksi mies ei kykene välttämättä tyydyttäämään naista riittävän usein kun taas yksi nainen voi tyydyttää vaikka 10 miestä.

Itse asiassa miehen palautumiskyky ja spermantuotanto tutkitusti kiihtyy, kun mies harrastaa seksiä eri naisten kanssa. Naishaaremit ovat itse asiassa aika luonnonmukainen

Vierailija
7/74 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö...mikä tässä ois muutos nykyiseen naisten toimintamalliin?

Vierailija
8/74 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein hieno ajatus. Mikäköhän on perustelu?

Naiset saisivat enemmän kuin miehet. Miehet alistettaisiin.

Vierailija
9/74 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö...mikä tässä ois muutos nykyiseen naisten toimintamalliin?

Jatkossa se olisi hyväksytympää.

Vierailija
10/74 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös odottanut milloin naiset rupeaisivat raiskaamaan mihiä enemmän kuin miehet naisia.

Vierailija
11/74 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni paras ratkaisu olis, jos naisella olisi se yksi kullanmuru sydänkäpynen sekä seksikäyttöön muutamia erikokoisilla siittimillä varustettua seksipetoja tyydyttämistä varten.

Kunnon laukeemisen jälkeen olisi ihana käpertyä sit sen kullanmurun kainaloon pusutteleen. Itseasiassa mulla on vähän tämäntapainen järjestely.

Vierailija
12/74 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni paras ratkaisu olis, jos naisella olisi se yksi kullanmuru sydänkäpynen sekä seksikäyttöön muutamia erikokoisilla siittimillä varustettua seksipetoja tyydyttämistä varten.

Kunnon laukeemisen jälkeen olisi ihana käpertyä sit sen kullanmurun kainaloon pusutteleen. Itseasiassa mulla on vähän tämäntapainen järjestely.

En kyllä mitenkään pysty näkemään tilannetta jossa käpertyisin ihanan poikaystäväni kainaloon pusuttelemaan harrastettuani ensin seksiä jonkun toisen kanssa. Haluan kyllä että samassa paketissa on sekä pusuttelu että seksikumppani.

Vierailija
13/74 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se pitäisi olla.

Vierailija
14/74 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä mitenkään pysty näkemään tilannetta jossa käpertyisin ihanan poikaystäväni kainaloon pusuttelemaan harrastettuani ensin seksiä jonkun toisen kanssa. Haluan kyllä että samassa paketissa on sekä pusuttelu että seksikumppani.

Kaikille se ei sovi mutta vanhempana voisit hankkia nuoren miehen seksi kumppaniksi.

Vierailija
15/74 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa miehen palautumiskyky ja spermantuotanto tutkitusti kiihtyy, kun mies harrastaa seksiä eri naisten kanssa. Naishaaremit ovat itse asiassa aika luonnonmukainen

Onko tutkittu vaikuttaako niillä eri naisten kanssa harrastavien osalta sama siihen harrastuksen aktiivisuuteen, josta seuraa kiihtynyt spermantuotanto? Vai kuinka tuo tutkimus on kontrolloitu? Samoilta miehiltä eri tilanteessa?

Vierailija
16/74 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se miehiltä pitäisi kieltää?

Vierailija
17/74 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki naisetkaan pysty tyydyttämään edes sitä yhtä mistä riittävän usein. Vai miten perustelet tuhannet parisuhteissa olevat puutteesta kärsivät miehet?

Se, että teoriassa pystyy, mutta käytännössä ei edes yritä, ei oikein riitä. Kyllähän mieskin halutessaan pystyy tyydyttämään montakin naista. Siihen kun ei välttämättä tarvita edes munaa. 

Vierailija
18/74 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopii ja olen vaimollekin sanonut, että ihan ok jos haluaa käydä vieraissa ja kolmattapyörääkin voidaan testata. Toki haluan sitten myös itsekin. M29

Vierailija
19/74 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytettäköön esimerkkinä entistä vaimoa. Teoriassahan tuo menee noin. Käytännössä tässä tapauksessa nainen haluaa seksiä ehkä kerran kahdessa viikossa. Minä taas joka päivä. Eli minulla voisi olla aivan hyvin esim. 14 seksikumppania samassa ajassa kuin vaimolla 1.

Vierailija
20/74 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä nyt oikein oli se pointti? Kyllä saa olla kumppaneita vaikka kuinka paljon, jos asianosaiset niin sopivat. Miksi vain naisilla, jos kaikille on ok, jos mieskin panee muita?