Minkä lopettaneen liikkeen/kaupan haluaisit takaisin?
Mä haluaisin Tiimarin takaisin. Se oli ehdoton ykköspaikka, mistä mä aina hain kaikkee kivoja askartelujuttuja ja tehtäväkirjoja. Nyt ei niitä meinaa löytää mistään. 🙁
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin Tiimarin takaisin. Se oli ehdoton ykköspaikka, mistä mä aina hain kaikkee kivoja askartelujuttuja ja tehtäväkirjoja. Nyt ei niitä meinaa löytää mistään. 🙁
Tiimari oli ihan ylikallis. Eikö Tiger/askarteluliikkeet aja samaa asiaa?
Harva liike lopettaa, jos sen toiminta on korvaamatonta.
Vierailija kirjoitti:
Kymppikioski.
Kyllä täällä vielä kymppi on
Lost&Foundin. Se oli itse asiassa baari.
Itsenäinen Suomi 1917-1995 oli hyvä kauppa.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva liike lopettaa, jos sen toiminta on korvaamatonta. [/quot
Bisnesgurun vaimo kertomassa taas ehdottomia totuuksiaan. Hienoa että olet asiantuntija asiassa kuin asiassa. Milloin ne saa viilattua sun lääkityksen taas kuntoon?
Vierailija kirjoitti:
Kodin1, Annon takia
Sä saat näitä citymarketista.
Tiimari on jo palannut takaisin joihinkin kaupunkeihin esim. Lahteen ja sen tarjonta on muuttunut ihan älyttömästi! Sieltä saa tyyliin mitä vain esim meikkejä, sisustuskamaa, astioita, tyynyjä, leluja, karkkia, sukkia, shamppoita ymsyms 1 tai 2e hinnalla.
Carrols
Götan Maailma (verkkokauppa on vissiin tulossa, mutta ei korvaa liikkeen tunnelmaa)
Helsinki10
Free Record Store
Karkkipussi
Spar
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva liike lopettaa, jos sen toiminta on korvaamatonta.
Ei Tiimari ollut kallis. Oman kokemuksen mukaan askarteluliikkeet ovat kalliimpia. Se kai Tiimarin ideakin vähän oli.
Kodin1, Annon takia