Minkä lopettaneen liikkeen/kaupan haluaisit takaisin?
Mä haluaisin Tiimarin takaisin. Se oli ehdoton ykköspaikka, mistä mä aina hain kaikkee kivoja askartelujuttuja ja tehtäväkirjoja. Nyt ei niitä meinaa löytää mistään. 🙁
Kommentit (60)
BlackBull, harmittaa kun loppui kun enää on jäljellä faunatar mistä ei meinaa löytyä mitään mitä tarvitsen :/ (Lahti)
Vierailija kirjoitti:
BlackBull, harmittaa kun loppui kun enää on jäljellä faunatar mistä ei meinaa löytyä mitään mitä tarvitsen :/ (Lahti)
Black Bull* :)
Vierailija kirjoitti:
Tikata
Todellakin! Harmitti hirveästi kun lopetti, vastaavia liikkeitä ei ole missään :( Eurokankaasta ei todellakaan löydy samanlaista valikoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiimari on jo palannut takaisin joihinkin kaupunkeihin esim. Lahteen ja sen tarjonta on muuttunut ihan älyttömästi! Sieltä saa tyyliin mitä vain esim meikkejä, sisustuskamaa, astioita, tyynyjä, leluja, karkkia, sukkia, shamppoita ymsyms 1 tai 2e hinnalla.
Sellainen se oli silloin joskus "vanhoina hyvinä aikoina". Tiimarista sai kaikkea ja yleensä mukaan tarttui jotain yllätyslöytöjä. Sitten perustaja myi ketjun ja Tiimari erikoistui liikaa pelkkään askarteluun ja servetteihin.
Hyvä että vanhan ajan liikeidea on tullut takaisin :)
Itse taas en yhtään tykkää tuosta että Tiimarista on tehty joku Tigerin kaltainen halpakrääsäkauppa, sellaisiahan on joka niemessä ja notkelmassa. Askartelukauppoja ei ole olemassa oikeastaan ollenkaan, ainoa josta saa edes "vähän sinnepäin" on Suomalaisen Kirjakaupan askarteluosasto. No, ehkä teinit tykkäävät niistä 2e pahvisisustuslootista ja euron leikkikynsilakoista.
Vierailija kirjoitti:
Accessorize
Eiks tätä nää ole??
Vierailija kirjoitti:
Stokka
Stockmann porskuttaa edelleen.
Rehti-Ranen autopurkaamon ja Lindenin yleisen saunan.
Anttila ja Kodin1-liikkeet