Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö miesten nukkuminen oven puolella kieltää? Ylläpitää vanhoja sukupuolirooleja,

Vierailija
21.10.2016 |

jossa naiset ovat piilossa ja miehet torjuvat tunkeilijat.

t. Ministeriön työryhmä

Pitäisikö miesten nukkuminen oven puolella kieltää? Ylläpitää vanhoja sukupuolirooleja,

Vaihtoehdot

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukun oikealla oli siellä suunnassa ovi, ikkuna, lammas, moottorisaha tai pomppulinna.

Vierailija
2/19 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä nainen nukkuu oven puolella. Tosin meillä nainen myös tienaa enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on olevinaan hauska juttu :)

Meillä on makkarissa 2 ovea, toinen menee keittiöön ja on enemmän minun puolella jalkopäässä, toinen ovi menee olohuoneeseen ja on miehen puolella sivussa. Eli ongelma ratkaistu!

Vierailija
4/19 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ja poliisit alkavat jatkossa tekemään satunnaisia tarkistuksia koteihin. Yöllä poliisi pamahtaa ovesta sisään ja sakottaa, jos löytää ukon nukkumasta oven puolelta!

Vierailija
5/19 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki roolit ja tavat pitäisi kieltää. Ihmistä ei saisi aivopestä millään tavoilla syntymänsä jälkeen. Vauvan tulisi kasvaa hiljaisuudessa ja eristyksissä, ja vasta täysi-ikäisenä ihminen saisi itse päättää, millaiseksi haluaa tulla.

Vierailija
6/19 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa ketjussahan kävi ilmi, että naiset nukkuvat oven puolella. Yritä jotain muuta naisvihaketjua ap.

Vierailija
7/19 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jopas on olevinaan hauska juttu :)

Meillä on makkarissa 2 ovea, toinen menee keittiöön ja on enemmän minun puolella jalkopäässä, toinen ovi menee olohuoneeseen ja on miehen puolella sivussa. Eli ongelma ratkaistu!

Kätevää! Nainen pääsee kätevästi keittiöön ja mies sohvalle!

t. mies27

8/19 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi feminismi on järkevämpää. Siinä korostetaan valinnanvapautta :) 

Asia on toki hyvä tiedostaa, kuten monet muutkin evoluutiosta ja biologiasta juontuvat asiat, mutta jokainen saa päättää haluaako asialle tehdä jotain vai ei. 

Vierailija
9/19 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi sellainen vaihtoehto, että puolisot ihan keskenään sopisivat tällaisesta asiasta?

Vierailija
10/19 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, meillä vaimo lähempänä ovia, koska yleensä herää ensimmäisenä ja toinen puoli liikkua ahdas. Aikaisemmassa asunnossa taisi olla toisinpäin.

Vierailija
11/19 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisessä asunnossa mä nukun oven puolella. Mutta nyt kun aloin miettimään asiaa, niin mä nukun aina sillä puolella missä on mun vaatekaappi, eli haluan suojella mun vaatteita varkailta 😂

Vierailija
12/19 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun oven puolella. Sängyn vieressä on ulko-ovi.

Suojelen miestäni mahdollisilta hyökkäjiltä. Hän ei heräisi vaikka sieltä tulisi kokonainen jengi sisään.

Vierailija
13/19 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nukun oven puolella. Mies nukkuu ikkunan puolella. Ehkä minulla on suurempi suojeluvietti, mene ja tiedä.

Vierailija
14/19 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukun oikealla ja siellä suunnassa on ovi. Mies nukkuu vasemmalla ja siellä suunnassa on toinen ovi.

Vierailija
15/19 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukun oven puolella sekä kotona että möksällä.  Sukupuolivihan nostattajalla on näköjään kirivaihde silmässä tänä aamuna. 

Vierailija
16/19 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun yksin, mutta edellisessä suhteessa kotonani kyllä terassin oven ja avonaisen ikkunan puolella. Mutta kun oltiin miehen luona ja hänellä parvisänky, niin hän nukkui, sillä puolella mistä voisi tipahtaa alas. Se oli ihan sovittu homma, että en pamaha alas...

Fatalji

Vierailija
17/19 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mä olen kyllästynyt näihin typeriin kyselyihin.

Vierailija
18/19 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nukun oven puolella kahdesta syystä. Herään yleensä miestä aikaisemmin ja joudun joka yö myöskin käymään vessassa ainakin kerran kesken unien.

Vierailija
19/19 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö lain voimalla kieltää makuuhuoneesta kaikki ovet?  ja sängyistä tehdä pyöreitä, ihan vain tasa-arvon vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi