Pitäisikö miesten nukkuminen oven puolella kieltää? Ylläpitää vanhoja sukupuolirooleja,
jossa naiset ovat piilossa ja miehet torjuvat tunkeilijat.
t. Ministeriön työryhmä
Kommentit (19)
meillä nainen nukkuu oven puolella. Tosin meillä nainen myös tienaa enemmän.
No jopas on olevinaan hauska juttu :)
Meillä on makkarissa 2 ovea, toinen menee keittiöön ja on enemmän minun puolella jalkopäässä, toinen ovi menee olohuoneeseen ja on miehen puolella sivussa. Eli ongelma ratkaistu!
Kyllä, ja poliisit alkavat jatkossa tekemään satunnaisia tarkistuksia koteihin. Yöllä poliisi pamahtaa ovesta sisään ja sakottaa, jos löytää ukon nukkumasta oven puolelta!
Kaikki roolit ja tavat pitäisi kieltää. Ihmistä ei saisi aivopestä millään tavoilla syntymänsä jälkeen. Vauvan tulisi kasvaa hiljaisuudessa ja eristyksissä, ja vasta täysi-ikäisenä ihminen saisi itse päättää, millaiseksi haluaa tulla.
Toisessa ketjussahan kävi ilmi, että naiset nukkuvat oven puolella. Yritä jotain muuta naisvihaketjua ap.
Vierailija kirjoitti:
No jopas on olevinaan hauska juttu :)
Meillä on makkarissa 2 ovea, toinen menee keittiöön ja on enemmän minun puolella jalkopäässä, toinen ovi menee olohuoneeseen ja on miehen puolella sivussa. Eli ongelma ratkaistu!
Kätevää! Nainen pääsee kätevästi keittiöön ja mies sohvalle!
t. mies27
Onneksi feminismi on järkevämpää. Siinä korostetaan valinnanvapautta :)
Asia on toki hyvä tiedostaa, kuten monet muutkin evoluutiosta ja biologiasta juontuvat asiat, mutta jokainen saa päättää haluaako asialle tehdä jotain vai ei.
Miten olisi sellainen vaihtoehto, että puolisot ihan keskenään sopisivat tällaisesta asiasta?
Täh, meillä vaimo lähempänä ovia, koska yleensä herää ensimmäisenä ja toinen puoli liikkua ahdas. Aikaisemmassa asunnossa taisi olla toisinpäin.
Nykyisessä asunnossa mä nukun oven puolella. Mutta nyt kun aloin miettimään asiaa, niin mä nukun aina sillä puolella missä on mun vaatekaappi, eli haluan suojella mun vaatteita varkailta 😂
Nukun oven puolella. Sängyn vieressä on ulko-ovi.
Suojelen miestäni mahdollisilta hyökkäjiltä. Hän ei heräisi vaikka sieltä tulisi kokonainen jengi sisään.
Minäkin nukun oven puolella. Mies nukkuu ikkunan puolella. Ehkä minulla on suurempi suojeluvietti, mene ja tiedä.
Minä nukun oikealla ja siellä suunnassa on ovi. Mies nukkuu vasemmalla ja siellä suunnassa on toinen ovi.
Minä nukun oven puolella sekä kotona että möksällä. Sukupuolivihan nostattajalla on näköjään kirivaihde silmässä tänä aamuna.
Nukun yksin, mutta edellisessä suhteessa kotonani kyllä terassin oven ja avonaisen ikkunan puolella. Mutta kun oltiin miehen luona ja hänellä parvisänky, niin hän nukkui, sillä puolella mistä voisi tipahtaa alas. Se oli ihan sovittu homma, että en pamaha alas...
Fatalji
Että mä olen kyllästynyt näihin typeriin kyselyihin.
Mä nukun oven puolella kahdesta syystä. Herään yleensä miestä aikaisemmin ja joudun joka yö myöskin käymään vessassa ainakin kerran kesken unien.
Pitäskö lain voimalla kieltää makuuhuoneesta kaikki ovet? ja sängyistä tehdä pyöreitä, ihan vain tasa-arvon vuoksi.
Minä nukun oikealla oli siellä suunnassa ovi, ikkuna, lammas, moottorisaha tai pomppulinna.