Miksi naiset nukkuvat usein "seinän puolella"?
Ja mies oven puolella? Voisiko joku viisaampi selittää, näin sinkkuna asiaa en oikein pysty käsittämään :D
Kommentit (83)
Miehet on kuin koiria, ravaavat yön pitkin kämppää ja pakko olla valmiina haukkumaan outoja ääniä.
Koska mies on portsari ja nainen tarjoilija heheheh
No siksi että jos joku tunkeutuu yöllä kotiin niin mies on ensin tulilinjalla ja suojelee naista.
Meillä nukkuu oven puolella se, joka tulee myöhemmin sänkyyn tai jos mennään yhdessä, niin se joka nousee aiemmin.
Joo, kyllä se niin on että mies nukkuu siinä oven puolella, ikkuna on mun puolella, eikä sänky ole tietenkään seinässä kiinni.
Mä olen aina nukkunut oven puolella.
Olen nainen.
Evoluution sanelema juttu. Mies on luolan suuaukon (=ovi) lähellä, valmiina puolustamaan naarasta ja luolaansa tunkeutujia tai petoja vastaan.
Minä nukun aina sillä puolella, kummalta on helpompi mennä yöllä vessaan.
Seinän puolella on turvallisempaa! Sinä oot siinä "tulilinjalla" jos joku hyökkää.
Tulee turvallisempi olo. Tosin asun kuitenkin tällä hetkellä yksin.
N22
Mun exä halusi että nukkuisin seinän puolella, mutta en suostunut. Mitä AP:n kysymykseen tulee, täytyy vastata etten todellakaan tiedä miksi...
Meillä minä (nainen) olen aina nukkunut ovenpuolella.
Mä nukun meillä aina lähimpänä ovea. Suojelen miestäni, jos sieltä yöllä joku tulee.
Koska mies haluaa olla paremmalla puolella eli siinä, mistä on helppo käydä vessassa ym. Minä en suostu. Meillä lomalla, esim. mökillä, vuorotellaan ja kotona on kummallakin samat liikkumamahdollisuudet.
Meillä nainen nukkuu oven puolella.
Meillä ainakin ihan siitä käytännön syystä, että minä olen se joka yöllä nousen, jos lapset herää. Helpompi käydä nostamassa tutti suuhun tai nalle kainaloon kun ei tarvi kiertää sänkyä...
No meillä oli jatkettava sänky meidän sängyn ja seinän välissä. Lapsi nukkui siinä ja minä joka imetin nukuin seinän puolella lähellä lasta. Lapsi on siirtynyt ajat sitten muualle mutta minä jäin nukkumaan seinän puolelle.
Miehet kärsii eturauhasvaivoista ja ramppaa yöt vessassa...
Minkä oven puolella? :D Meillä on ollut sänky sekä seinän vieressä että niin, että molemmilta puolin pääsee hyppimään pois. Jälkimmäinen parempi, en siedä seinän vieressä nukkumista.