Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttu sanoi vauvastamme "Aikamoinen matami"

Vierailija
20.10.2016 |

Minä tulin kommentista surulliseksi. Kaikki vauvat ovat kasvoistaan pyöreitä. Meidän neiti muutenkin isokokoinen. Matami kuulostaa joltain 150-kiloiselta elähtäneeltä maatalon emännältä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nimestä kuulosti söpöltä ❤️

Vierailija
2/24 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä jaksetaankin loukkaantua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sori, vauvat nyt vaan ei näytä siroilta ballerinoilta.

Vierailija
4/24 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on läski vauva. Siitä se lähtee se aikuisiänkin ylipaino.

Vierailija
5/24 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se penska laihdutuskuurille niinkuin olis jo.

Vierailija
6/24 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin nyt matami kuin "meidän neiti"!

Vierailija
7/24 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, kuulostaa, että hormonihuuruisena näet loukkauksen sellaisissakin sanoissa, jotka eivät ole loukkaukseksi tarkoitettu. Löysää pipoa ja nauti vauvastasi. 

Vierailija
8/24 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meidän neiti" kuulostaa paljon pahemmalta kuin "melkoinen matami".

Vierailija
9/24 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertonee, että vauvasi on terve ja pulska niin kuin kuuluukin. 

Vierailija
10/24 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on iso kokoinen vauva. "Voi kamala miten lihava!" "pullukka" "mörssäri"..

Neuvolassakin lääkäri sanoi ettei sitä nyt noin paljoa tartte syöttää. Enpä tiennyt että lapsentahtiseen imetykseen on joku painoraja.

Vierailija
11/24 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vauvallani oli ennen liikkeelle lähtöä 3-4 leukaa ja reisimakkarat, joista Michelin-mies olisi ollut kateellinen. Hän oli kuin buddha. Jos olisi ollut tyttö, kyllä matami olisi häntä kuvannut parhaiten.

Nyt urheilullinen ja hoikka aikuinen. Kaikesta sitä loukkaantuu.

Vierailija
12/24 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä esimerkki miten hyvin naisten asiat todellisuudessa ovat, jos ja kun tuollaisesta pitää mielensä pahoittaa. 

Matamiksi sanoi vauvaa. Voi itku ja kyynel ;-( 

Vierailija
13/24 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä siitä vauvasta pitäisi sanoa? Ei se sanoja tarkoita, että vauvasi on läskijärkäle. Ihan samalla tavalla jos joku sanoo että "voi pieni vauva", niin heti ollaan vetämässä hernettä nenään, että vauvaa on nyt haukuttu rimppakintuksi ja alisyötetyksi ruikulaksi. Mitä vittua niistä vauvoista pitäisi sanoa? Kehua persoonallisuutta ja harrastuneisuutta? NE ON VAUVOJA JA NE EROAVAT TOISISTAAN SIINÄ, ETTÄ YKSI ON PÖTKYLÄ JA TOINEN ON PALLERO JA KOLMAS ON HÖYHENENKEVYT.

Ei kukaan siitäkään tykkäsi, jos vauvastasi sanottaisiin "onpa tavallisen näköinen, normaali vauva". Vähänkö ottaisitte pulttia. AAAAAGH. Ja huoh.

Vierailija
14/24 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä esimerkki miten hyvin naisten asiat todellisuudessa ovat, jos ja kun tuollaisesta pitää mielensä pahoittaa. 

Matamiksi sanoi vauvaa. Voi itku ja kyynel ;-( 

Miksi monikkomuoto? Mistä tiedät että aloittajia oli useampi kuin yksi? Tuntuu epätodennäköiseltä, että ap onkin naispari, joka esiintyy täällä yhtenä.

Vierailija
15/24 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttusi kuulostaa hauskalta tyypiltä!

Vierailija
16/24 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap elähtäneen näköisestä tyttövauvasta! Onko äitiinsä tullut?

Vierailija
17/24 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vauvallani oli ennen liikkeelle lähtöä 3-4 leukaa ja reisimakkarat, joista Michelin-mies olisi ollut kateellinen. Hän oli kuin buddha. Jos olisi ollut tyttö, kyllä matami olisi häntä kuvannut parhaiten.

Nyt urheilullinen ja hoikka aikuinen. Kaikesta sitä loukkaantuu.

Mulla myös oli makkarainen vauva, kaulaton matami. Nyt teininä on siro kuin mikä ja kaulaakin on kuin joutsenella :)

"Meidän neiti" on paaaaljon matamia pahempi.

Vierailija
18/24 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahha meillä sanoi kätilö neljäkiloista kovaäänistä vastasyntynyttä Justiinaksi, minusta se oli vaan hassua ja aika osuva nimitys :)

Vierailija
19/24 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh noh, huumori pintaan, onhan ne pienet vauvat monesti melko matameja pullevine kasvoineen ja raajoineen. :) Olen itsekin sanonut kummitytöistäni, kun olivat pieniä, että nämä on melkoisia emäntiä, kun olivat vantteria tyttöjä, mutta sanoin sen yksinomaan positiivisessa tarkoituksessa, hurmaavia pieniä palleroita. Myös omista pojistani olen naureskellut, että on olleet tissinsyöntiaikaan kotona, kun ovat olleet vauvanpulleita. Vauvasta puhuttaessa pulleuden mainitseminen voi olla ihan kehukin, eri asia on moittia isompaa lasta tai aikuista pullevaksi.

Vierailija
20/24 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kehu! Äidinmaitolihavuus on merkki siitä, että vauva saa paljon hyvää ruokaa ja elimistö pystyy käsittelemään sitä. Se on myös yhteydessä myöhempään hoikkuuteen.

No myönnetään, että hormonihuuruissani oli hymy tiukassa, kun kiinalaisessa ravintolassa koko henkilökunta nauroi ja osoitteli vauvaani (6kk/10 kg).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan