Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette, jos pudotatte kaupassa hedelmän?

Vierailija
20.10.2016 |

Kävin tänään kaupassa ja taas kerran pudotin hedelmän lattialle. Yleensä pudotan omenoita tai mandariineja, ja pyöreän muotonsa ansiosta niillä on tapana pomppia tiehensä, mutta tänään onnistuin pudottamaan banaanin. Siinä se möllötti keskellä kaupan lattiaa tuijottaen minua syyttävästi. En tiennyt mitä tehdä, joten vilkuilin hädissäni ympärilleni, ja kun reitti oli selvä, pakenin rikospaikalta ja jätin uhrin oman onnensa nojaan. Auttakaa, mitä kunnon kansalainen tekisi tuollaisessa tilanteessa?

Mitä teette, jos pudotatte kaupassa hedelmän?

Vaihtoehdot

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskat vaihtoehdot sulla!

Vastaus on tylsempi: ei mitään noista sellaisenaan, jätän kyllä hedelmän lattialle mutta en tunne siitä erityisempää ahdistusta tai ylenkatsetta enkä yritä salailla mitään.

Noihan on poisheitettäviä, mutta henkilökunta tehköön sen. 

Vierailija
2/10 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan siihen hedelmätiskin alla olevaan ränniin tai kaukaloon, mikä nyt onkaan. No se "ikkunalauta" siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostan siihen hedelmätiskin alla olevaan ränniin tai kaukaloon, mikä nyt onkaan. No se "ikkunalauta" siinä.

Miks meidän kaupassa ei oo sellaista?! 

Vierailija
4/10 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parahdan itkuun ja menen polvilleni maahan huutaen " OI VOI OI MIKSI MIKSI??? JUURI SINUN PITI TIPPUA kovalle kylmälle lattialle!!???? "

Sitten tulee vartija viemään minut ulos. Mutta en voi mitään olen vaan niin herkkä.

Vierailija
5/10 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän hedelmän lattialle. En jää sitä sen enempää miettimään. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä...

Vierailija
6/10 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden sekunnin sääntö, oli se sitten relevantti tai ei.

Oletan ihmisten pesevän hedelmänsä kotona.

Vierailija
7/10 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYPPÄÄN SEN PÄÄLLE!

Vierailija
8/10 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt hyvänen aika nostelko pudonneita hedelmiä, vai haluatteko itse ostaa kolhiintuneita ja maassa pyörineitä hedelmiä? Esim.omena menee äkkiä huonoksi siitä kohtaa, mikä on iskeytynyt maahan. Ompa kiva ostaa tällainen hedelmä ja todetä seuraavana päivänä, että puolet on mätää, pehmennyttä paskaa. En usko, että kauppiaskaan kehottaisi niitä nostelemaan.

Vierailija
9/10 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näen hedelmän tai vihanneksen kaupan lattialle, ajattelen sen pyrkivän pakoon kaupasta. Hiljalleen liikkuen kohti vapautta!

Vierailija
10/10 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan sen takaisin paikoilleen tai jos oli tulossa minun mukaani niin laitan sen koriin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä