Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset: Jos kaksi miestä on ihastunut/rakastunut sinuun, mitä teet?

Vierailija
20.10.2016 |

Ja olleet kauan, eikä kumpikaan ole etsinyt eikä etsimässä uutta. Molemmat miehet on kivoja, mukavia, hyvännäköisiä jne... Mitä tekisit, jos olisit tuossa tilanteessa? Kertokaa vapaasti ajatuksia.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis ollut ihastunut kumpaankin aikaisemmin melko paljon, mutta ihastus hiipui I:n kohdalla siitä syystä, ettei mies ottanut mitään yhteyttä. Petyin siihen ja ajattelin, että olin vain kuvitellut kaiken. Sitten II:n tapauksessa ihastus väheni mieheltä tulleiden ilkeiden puheiden takia. Hänellä oli silloin kyllä vähän vaikeampaa (ei mm. saanut nukuttua), mutta en ole enää samalla tavalla ihastunut kuin ennen. Lisäksi hän ei halua nähdä irl, vaikka olen ehdottanut monesti. Senkin takia minusta vaikuttaa siltä, ettei häntä kiinnosta juurikaan. -ap

Ton perusteella toi ykkönen on normaalimpi tapaus. 2 vaikuttaa joltain friikiltä tai huijarilta

Vierailija
82/91 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas tämä huomiohuora. 0/5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinko ottaa molemmat...? ;) -ap

Vierailija
84/91 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota se rikkaampi.  Alle 40v alapeukuttavat, yli 40v elämänkokemusta omaavat yläpeukuttavat.

Suurin osa "ottaa" sen johon rakastuu. Kysehän ei ollut siitä että nainen olisi rakastunut kumpaankin. Jos ei ole rakastunut kumaankaan, niin tietenkään ei "ota" kumpaakaan vaan jää odottamaan sitä oikeaa joka kolahtaa ja rakkaus on molemminpuolista. Missään muussa ei ole mitään järkeä.

Vierailija
85/91 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tiedän!! En ole tapaillut kumpaakaan tarpeeksi livenä!!! Joten siksi en voi sanoa!! :D -ap

Vierailija
86/91 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, nyt kun pohdin mitä Mies I ja II ajattelevat naisen ulkonäöstä, niin Mies I:llä ei ole niin tiukkoja ulkonäkökriteerejä minulle kuin Mies II:lla. Esim. jos laihtuisin, Mies I:stä ei haittaisi vaikka minulla olisi A-kupin rinnat. Mies II:sta en olisi enää yhtä viehättävä kuin ennen. Mies I tykkää hoikemmista naisista ja Mies II pulleammista. :) -ap 

Vierailija
87/91 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta Mies I tykkää myös urheilullisista naisista ja minä en ole niin kovakuntoinen... Emme voisi käydä yhdessä lenkillä, koska en pysyisi Mies I:sen perässä. :/ -ap

Vierailija
88/91 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään? Ahdistuisin? Toivoisin että se menee ohi? Muhun tai mun kroppaan ja ulkokuoreen on ihastuttu ja "rakastuttu" niin monta kertaa että se tuntuu tasan samalle kuin ulkona kävellessä lokki paskantaisi olalle. En ole etsimässä mitään parisuhdetta tai kaipaa mitään muutakaan yhdeltäkään mieheltä. Korkeintaan satunnaisia dokauskavereita. Seksistä on niin paljon ylitarjontaa ettei sekään kiinnosta pätkääkään. Tyydytän itse itseni varsin hyvin, viihdyn yksin enkä ole muutenkaan parisuhdetyyppiä. Rakastun harvoin.

Vierailija
89/91 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olleet kauan, eikä kumpikaan ole etsinyt eikä etsimässä uutta. Molemmat miehet on kivoja, mukavia, hyvännäköisiä jne... Mitä tekisit, jos olisit tuossa tilanteessa? Kertokaa vapaasti ajatuksia.

Alkaisin heidän kanssaan polyamoristiseen suhteeseen.

Vierailija
90/91 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaisin heidän kanssaan polyamoristiseen suhteeseen.

Olen aika varma siitä, ettei se sopisi Mies I :lle eikä Mies II:lle.. En kyllä itsekään välttämättä voisi. -ap

Vierailija
91/91 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, luulen, että Mies I pitää minusta enemmän, mutta varmasti osittain sen takia, koska emme tunne niin hyvin vielä. Mies II:sen mielestä olen vähän tyhmä, mutta se sopii hänelle. :D -ap