Naiset: Jos kaksi miestä on ihastunut/rakastunut sinuun, mitä teet?
Ja olleet kauan, eikä kumpikaan ole etsinyt eikä etsimässä uutta. Molemmat miehet on kivoja, mukavia, hyvännäköisiä jne... Mitä tekisit, jos olisit tuossa tilanteessa? Kertokaa vapaasti ajatuksia.
Kommentit (91)
Tämä on taas tämä huomiohuora. 0/5.
Voisinko ottaa molemmat...? ;) -ap
Vierailija kirjoitti:
Ota se rikkaampi. Alle 40v alapeukuttavat, yli 40v elämänkokemusta omaavat yläpeukuttavat.
Suurin osa "ottaa" sen johon rakastuu. Kysehän ei ollut siitä että nainen olisi rakastunut kumpaankin. Jos ei ole rakastunut kumaankaan, niin tietenkään ei "ota" kumpaakaan vaan jää odottamaan sitä oikeaa joka kolahtaa ja rakkaus on molemminpuolista. Missään muussa ei ole mitään järkeä.
Nyt tiedän!! En ole tapaillut kumpaakaan tarpeeksi livenä!!! Joten siksi en voi sanoa!! :D -ap
Heh, nyt kun pohdin mitä Mies I ja II ajattelevat naisen ulkonäöstä, niin Mies I:llä ei ole niin tiukkoja ulkonäkökriteerejä minulle kuin Mies II:lla. Esim. jos laihtuisin, Mies I:stä ei haittaisi vaikka minulla olisi A-kupin rinnat. Mies II:sta en olisi enää yhtä viehättävä kuin ennen. Mies I tykkää hoikemmista naisista ja Mies II pulleammista. :) -ap
Toisaalta Mies I tykkää myös urheilullisista naisista ja minä en ole niin kovakuntoinen... Emme voisi käydä yhdessä lenkillä, koska en pysyisi Mies I:sen perässä. :/ -ap
En mitään? Ahdistuisin? Toivoisin että se menee ohi? Muhun tai mun kroppaan ja ulkokuoreen on ihastuttu ja "rakastuttu" niin monta kertaa että se tuntuu tasan samalle kuin ulkona kävellessä lokki paskantaisi olalle. En ole etsimässä mitään parisuhdetta tai kaipaa mitään muutakaan yhdeltäkään mieheltä. Korkeintaan satunnaisia dokauskavereita. Seksistä on niin paljon ylitarjontaa ettei sekään kiinnosta pätkääkään. Tyydytän itse itseni varsin hyvin, viihdyn yksin enkä ole muutenkaan parisuhdetyyppiä. Rakastun harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Ja olleet kauan, eikä kumpikaan ole etsinyt eikä etsimässä uutta. Molemmat miehet on kivoja, mukavia, hyvännäköisiä jne... Mitä tekisit, jos olisit tuossa tilanteessa? Kertokaa vapaasti ajatuksia.
Alkaisin heidän kanssaan polyamoristiseen suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaisin heidän kanssaan polyamoristiseen suhteeseen.
Olen aika varma siitä, ettei se sopisi Mies I :lle eikä Mies II:lle.. En kyllä itsekään välttämättä voisi. -ap
Okei, luulen, että Mies I pitää minusta enemmän, mutta varmasti osittain sen takia, koska emme tunne niin hyvin vielä. Mies II:sen mielestä olen vähän tyhmä, mutta se sopii hänelle. :D -ap
Ton perusteella toi ykkönen on normaalimpi tapaus. 2 vaikuttaa joltain friikiltä tai huijarilta