Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset: Jos kaksi miestä on ihastunut/rakastunut sinuun, mitä teet?

Vierailija
20.10.2016 |

Ja olleet kauan, eikä kumpikaan ole etsinyt eikä etsimässä uutta. Molemmat miehet on kivoja, mukavia, hyvännäköisiä jne... Mitä tekisit, jos olisit tuossa tilanteessa? Kertokaa vapaasti ajatuksia.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on liian vaikea kuvitella. Ei varmaan yksikään ole ollut rakastunut, enkä sellaiseen miesten usko edes pystyvän.

Vierailija
2/91 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin sitä itse ihastuu kahteen samaan aikaan, joten helppo valita joko toinen tai ei kumpikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi yhtään mitään. Olen naimisissa ja rakastan vain omaa miestäni.

Vierailija
4/91 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos en olisi itse kiinnostunut kummastakaan niin tekisin sen miehille selväksi ja pitäisin ehkä välimatkaa. Jos olisin jommastakummasta kiinnostunut niin sitten varmaan yritettäisiin parisuhdetta.

Vierailija
5/91 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tilanne oli mulla just tovi sitten päällä.. valitsin paremman rakastajan, koska en ole etsimässä miestä tuleville lapsilleni. Joita siis ei koskaan oo tulossa muutenkaan.

Vierailija
6/91 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää tilanne oli mulla just tovi sitten päällä.. valitsin paremman rakastajan, koska en ole etsimässä miestä tuleville lapsilleni. Joita siis ei koskaan oo tulossa muutenkaan.

Siis ISÄÄ... Huh. ..

Vierailija
7/91 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en ole ihastunut kumpaankaan, en ota kumpaakaan. Yksinkertaista.

Vierailija
8/91 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin sitä itse ihastuu kahteen samaan aikaan, joten helppo valita joko toinen tai ei kumpikaan.

Juuri tämä. Jos kumpikaan ei nouse yli toisen, niin molemmat saa mennä. Kolmiodraamat ovat rasittavia.

Vierailija
9/91 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kaikkia miehiä tarvi ottaa, jotka vinkkaavat ihastumisesta. Kun ihminen on oikeasti rakastunut, niin hän haluaa vain yhden, eikä halua tätä loukata muilla suhteilla.

Vierailija
10/91 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä. Jos kumpikaan ei nouse yli toisen, niin molemmat saa mennä. Kolmiodraamat ovat rasittavia.

Pakko lisätä; äskeisen kommenti tarkistusnumero oli 333   :D

Vierailija
11/91 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se rikkaampi.  Alle 40v alapeukuttavat, yli 40v elämänkokemusta omaavat yläpeukuttavat.

Vierailija
12/91 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen paremman eli sen jolla paremmat elämän arvot, tai jonka kanssa tulevaisuuden suunnitelmat passaa paremmin yhteen.

Tai sitten sen, joka on nopeampi tekemään moovssin.

Vierailija
13/91 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni lyhyesti suurin piirtein näin: Tapasin ensin Mies I:n ja jäin odottamaan, että hän pyytää minut ulos. No, mitään yhteydenottoa ei kuulunut pitkään aikaan, joten ajattelin, ettei häntä kiinnosta. Yritin sitten unohtaa koko tyypin. Sitten tapasin Mies II:n, joka on ihan hauska ja ollaan juteltu aika paljon ja aika pitkään netissä. Mies ei ole kuitenkaan halunnut nähdä tai ollut valmis tapaamiseen pariin vuoteen (koska ujostuttaa). Sain jokin aika sitten tietää, että Mies I on rakastunut minuun ja ollut jo kauan, mutta ei ollut uskaltanut tehdä mitään aiemmin. -ap

Vierailija
14/91 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä ota kumpaakaan. Kyllä rakastunut tekee aloitteen. Ja et siis ole edes tavannut toista vielä :o

Vierailija
15/91 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis ollut ihastunut kumpaankin aikaisemmin melko paljon, mutta ihastus hiipui I:n kohdalla siitä syystä, ettei mies ottanut mitään yhteyttä. Petyin siihen ja ajattelin, että olin vain kuvitellut kaiken. Sitten II:n tapauksessa ihastus väheni mieheltä tulleiden ilkeiden puheiden takia. Hänellä oli silloin kyllä vähän vaikeampaa (ei mm. saanut nukuttua), mutta en ole enää samalla tavalla ihastunut kuin ennen. Lisäksi hän ei halua nähdä irl, vaikka olen ehdottanut monesti. Senkin takia minusta vaikuttaa siltä, ettei häntä kiinnosta juurikaan. -ap

16/91 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te edes harkitsette menevänne yhteen ihmisen kanssa, joka ei sykähdytä tosissaan? Eikö sen puolison pitäisi olla sellainen, jota oikeasti himoitsee ja haluaa elämäänsä?

Vierailija
17/91 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies I haluaa ihan tosissaan, muttei uskaltanut tehdä mitään aikaisemmin mm. koska luuli, että minulla on joku toinen. 

Mies II oli ihastunut minuun aikaisemmin, nyt vähän vähemmän, mutta kelpaisin ilmeisesti vieläkin. 

-ap

Vierailija
18/91 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies I haluaa ihan tosissaan, muttei uskaltanut tehdä mitään aikaisemmin mm. koska luuli, että minulla on joku toinen. 

Mies II oli ihastunut minuun aikaisemmin, nyt vähän vähemmän, mutta kelpaisin ilmeisesti vieläkin. 

-ap

Et voi puhua rakastumisista jollet ole tapaillut kumpaakaan.

Vierailija
19/91 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä, miksi olet jäänyt odottamaan että mies I pyytää sinua ulos? Miksi et ole itse pyytänyt? Varsinkin kun mies II:sta olet pyytänyt useasti... II:n itse unohtaisin muutenkin, jos kerran puhuu ilkeästi eikä edes halua tavata. En sellaiseen tuhlaisi aikaani.

Vierailija
20/91 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kummalla on isompi