Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en saisi olla olemassa? Tänään kaupungilla katsoivat minua kuin spitaalista.

Vierailija
20.10.2016 |

Tuli sellainen olo että kukaan ei halua minun olevan keskustassa. Ketään niitä en tuntenut mutta katsoivat minua silti todella ilkeästi, sitten kun olivat kävelleet sopivalle etäisyydelle minusta, alkoivat naureskella keskenään. Kävin vielä vessan peilistä katsomassa että onko nyt joku letti vinossa mutta näytin ihan siltä samalta kuin kaikki muutkin.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet rakas ihana ja tärkeä! Ansaitset olla onnellinen.

Sano se itsellesi joka päivä. Paljon lövee AP ❤

Oi ihanaa! Kiitos!

Vierailija
42/48 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntteja toljottajia nyt on joka paikassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
44/48 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu

Vierailija
45/48 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain voi olla perusilme sellainen tyly, varsinkin omiin ajatuksiin uppoutuneena. Eli ei johdu sinusta.

Itse yleensä sen verran vilkaisen vastaantulijoita että näen onko joku tuttu. Olisi noloa kävellä ohi tervehtimättä jos ollaankin tavattu jossain. Sitäkin se "tuijotus" voi olla.

Vierailija
46/48 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain voi olla perusilme sellainen tyly, varsinkin omiin ajatuksiin uppoutuneena. Eli ei johdu sinusta.

Itse yleensä sen verran vilkaisen vastaantulijoita että näen onko joku tuttu. Olisi noloa kävellä ohi tervehtimättä jos ollaankin tavattu jossain. Sitäkin se "tuijotus" voi olla.

Entäs silloin kun tuijotuksen mukana on aktiivinen, arvosteleva ilme? Silloin ei olla ajatuksissaan vaan minulle halutaan jotain pahaa.

Vierailija
47/48 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs silloin kun tuijotuksen mukana on aktiivinen, arvosteleva ilme? Silloin ei olla ajatuksissaan vaan minulle halutaan jotain pahaa.

Mistä alapeukut?

Vierailija
48/48 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan