Ex-onnelliset, onkin pettymys koko sarja.
Samalta käsikirjoittajalta on aiemmin tullut nasevia ja hauskoja draamoja (en nyt muista niiden nimiä) ja odotin paljon tältäkin. Mutta kertaakaan en ole narahtanut ja muutenkin sarja on lähinnä pitkästyttävä.
Kommentit (28)
Musta se paranee jakso jaksolta 😀.
Paras näyttelijäsuoritus on ehkä Miia Nuutilan teinipoika. Ihan mahtava.
Ja tosiaan alfaurosjuttu oli tosi hykerryttävä myös. Mutta pientä paikallaanpolkemista tässä tosiaan on.
Sarja ihan ok, mutta ei iske samalla tavalla ku klikkaa mua. Paras on kyl se "klaukkalasin" pariskunta. Jotenki Miia Nuutila ei yhtään sovi Lauran rooliin.
Tässä sarjassa on liikaa henkilöhahmoja, liikaa lapsia, liikaa joutuu miettimään kuka on kuka. Klikkaa mua sarjassa oli selkeästi Mintun hahmo pääroolissa ja sitten se ystävä toinen, ja sarja rakentui heidän ympärilleen. Tässä sarjassa ei ole selkeää päähahmoa johon samaistua sillä kenestäkään ei näytetä tarpeeksi. Klikkaa mua sarjassa karikatyyriset hahmot olivat nettideittejä joten moni nainen samaistuu Minttuun. Tässä päähahmot ovat karikatyyrisiä, ei vaan toimi, kukaan ei voi samaistua näin absurdeihin tyyppeihin.
Miksi se kääntäjänainen on aina tissit tyrkyllä?
Vierailija kirjoitti:
Tässä sarjassa on liikaa henkilöhahmoja, liikaa lapsia, liikaa joutuu miettimään kuka on kuka. Klikkaa mua sarjassa oli selkeästi Mintun hahmo pääroolissa ja sitten se ystävä toinen, ja sarja rakentui heidän ympärilleen. Tässä sarjassa ei ole selkeää päähahmoa johon samaistua sillä kenestäkään ei näytetä tarpeeksi. Klikkaa mua sarjassa karikatyyriset hahmot olivat nettideittejä joten moni nainen samaistuu Minttuun. Tässä päähahmot ovat karikatyyrisiä, ei vaan toimi, kukaan ei voi samaistua näin absurdeihin tyyppeihin.
Samaa mieltä, että sarja toimisi paremmin jos osa hahmoista olisi ns. vierailijoita ja joka jaksossa kuitenkin seurattaisiin pääperheen juonta. Nuutilan hahmo/perhe on noista ainoa ns. normaali, muut ovat hyvinkin karikatyyrisiä. Itse toisaalta tykkään siitä, että myös lasten/nuorten elämässä tapahtuu. Aika harvoin telkkarisarjoissa näkee vaikka teinipoikien kommunikaatiota keskenään.
Mua kyllä nauratti eilen monta kertaa. Nyt kun hahmot ovat jo tuttuja, ehtii keskittyä enemmän sisältöön. Sarjasiittäjän marttyyrieukko on aika hieno hahmo, tunnistan. En onneksi itseäni kuitenkaan :D
Varmaan siks, kun se kaikki tiedostavuus on niin hermoille käyvää. Tosielämässä olis kyllä maailman rasittavin tyyppi. Nauratti kyllä kun se luki tyttärelleen iltasatua "Pieni merenhenkilö" sukupuolineutraalina sovituksena.