Sossutäti kysyi käynkö keskustelupalstoilla :P
Kommentit (23)
Erittäin oleellinen tieto sossulle. Kohta mammat viedään suota kuokkimaan kun on ensin selvitetty palstailun aktiivisuus.
Perustulon paras puoli olisi se että sitten päästäisiin noista vittumaisista uteluista.
kuka tässä maassa joutuu käymään sossun juttusilla? rahaa sieltä saa ilmankin
Mullekin perhetyöntekijä sanoi "kun täällä on kaikenmaailman vääriä juttuja"...
Kysyykö ne kaikilta vai huokuuko meistä vain se, että ollaan av-mummoja?
Se on myös yksi sosiaalinen kontakti, eli voidaan nähdä hyväksi asiaksi.
Vierailija kirjoitti:
jo toka kerta tänä vuonna kun jouduin. Sitä edellisestä käynnistä olikin jo muutama vuosi. Oisko niillä joku viime hetken rutistus meneillään ennen ku tuen haku siirtyy kelalle?
Äläkä tunnusta. Ikinä. Etkä mitään muutakaan.
Finderella kirjoitti:
Se on myös yksi sosiaalinen kontakti, eli voidaan nähdä hyväksi asiaksi.
joo, jos ei tunnusta palstailua, ni ne määrää vähintään 2h/vrk av:tä akuuttiin kontaktipulaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jo toka kerta tänä vuonna kun jouduin. Sitä edellisestä käynnistä olikin jo muutama vuosi. Oisko niillä joku viime hetken rutistus meneillään ennen ku tuen haku siirtyy kelalle?
Mulle sossu uhkaili että kela on tiukempi tukien myöntäjä. Senku näkis. Oma veikkaus, että kelalla hakemukset menee robottibyrokraateille joilta saa automaattisesti perusosan ku noudattaa oikeaa hakukaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se sellaista kysyisi?
Kuuluu varmaan johku "monialaiseen sosiaaliohjaukseen" kysellä ihmisten yksityisasioita kun näkee niitä 20 minuuttia vuodessa tms.
Minultakin on kysytty. Olen jopa myöntänyt kiinnostukseni Salattuihin elämiin. Ei siinä mitään, sillä tuo sossukin seuraa sarjaa. Minä tosin tiedän sarjasta enemmän ja seuraan sitä tiiviimmin.
Mun sossu on sen näkönen että palstailee varmaan ite enemmän ku minä.
Halusi varmaan kartoittaa, oletko mahdollinen kilttimiespostaaja, joka on peruste tuen leikkaukselle.
Kerroitko hänelle ehkä niitä "faktoja", joita olet täälläkin saanut lukea?
Vierailija kirjoitti:
Kerroitko hänelle ehkä niitä "faktoja", joita olet täälläkin saanut lukea?
Sillä oli tatska, joten totesin että moinen laskee hänen markkina-arvoaan vähintään 30%.
Tee mitä tahansa, mutta älä tunnusta.
Multakin on kysynyt. :D