Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro syy miksi olen erittäin harvoin flunsassa. En ole edes terveysintoilija.

Vierailija
20.10.2016 |

Osaako joku kertoa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan flunssaa. En ole (enää) mikään urheilija eikä minulla ole mitään ruokarajoitteita; pihvi maistuu siinä missä porkkanakin. Olen viininkin ystävä.

Sinä taidat olla minun laillani luonnostasi tauteja hyvin vastustava lujatekoinen ihminen. Tai sitten vain poikkeuksellisen onnekas virusten välttelijä.

Vierailija
2/5 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se hyvä vastustuskyky tai terveenä pysyminenn mitään "terveysintoilua" vaadi. Ihan normaali hyvä ja monipuolinen syöminen ja liikkuminen sekä hyvä käsihygienia riittää. Itseasiassa olen huomannut että noi monet terveysintoilijat noudattaa aika yksipuoleista ruokavaliota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole "ikinä" kipeänä. Jos on jotain niin pari päivää väsyttää tavallista enemmän. En ole koskaan ollut sairauslomalla mistään (kopkop).

Ajattelin että minulla on hyvä vastustuskyky esim. lemmikkien kautta. Ja lisäksi lääkitsen itseäni ahkerasti viinillä.

Vierailija
4/5 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et koskaan tapaa ihmisiä jotka tapasivat ihmisiä, joilla on flunssaa.

Esimerkiksi et ole tekemisissä päiväkotilasten, koululaisten tai heidän vanhempiensa kanssa.

Vierailija
5/5 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on hyvä immuunipuolustus. Siihen liittyy hyvä hammas- ja ienterveys (eli mistä patogeenit menisi ekana verenkiertoon), riittävät vatsahapot, terve iho jne. Tämän lisäksi, ehkä tärkein, sinulla on balanssissa oleva mikrobiomi, johon kuuluu sekä iholla elävät että suolistossa elävät bakteerit ja sienet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän