Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla unelmia?

Vierailija
20.10.2016 |

Tuli mieleeni, kun aina välillä tulee vastaan palstalla, että joku surkuttelee kun jollakulla toisella ei ole unelmia. Onko siis useimmilla ihmisillä unelmia?

Minulla ei mielestäni oli teinivuosien jälkeen ollut unelmia. Silloin haaveilin poikaystävästä, matkoista jne.

Sittemmin, kasvettuani, totesin että jos jotain haluaa, ei auta unelmoida, vaan asian eteen pitää tehdä jotakin. Vaihdoin unelmat tavoitteisiin. Jos oikein kovasti haluan jotain, teen töitä sen eteen, ja yleensä saan haluamani. Jos huomaan että tavoite ei ole saavutettavissa, muokkaan sitä realistisempaan muotoon.

Unelmointi taas... Se on enemmän sellaista "voi kun tämä toivomani asia nyt tapahtuisi yllättäen, ilman että teen asian eteen itse mitään".

Olenko ainoa joka kokee asian näin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoin vain siitä, että vielä joskus saisin rakastella vielä kerran kiihkeästi exän kanssa.

Vierailija
2/7 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmat ovat epärealistisia kuten jo huomasimme. Realismissa ei ole sijaa unelmoida vaan tuntea kylmät, karut faktat mitkä rajoittavat aikuisten oikeasti elämäämme. Unelmoijia riittää enkä voi kuin ihmetellä heidän intoaan vailla mitään kapasiteettia toteuttaa asioita joista unelmoivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, jos tuo toimii omalla kohdallasi, mutta toivottavasti et katso alaspäin ihmisiä, jotka tykkäävät unelmoida ilman jatkuvaa suorittamista.

Vierailija
4/7 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin eri mieltä.

Vierailija
5/7 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllä mulla on unelma. Nimittäin kesämökki. On sen verran hintava hankinta, että saas nähdä, elämässä on kuitenkin niin monta muuta rahareikää, eikä kesämökki silti ole mikään välttämättömyys, siksi tuohon unelmaan en kynsin hampain kiinni jää. Mulla on kuitenkin ne asiat elämässä kunnossa mitä olen tavoitellutkin. perhe, ihana lapsi, hyvä mies, unelma ammatti ja omakotitalo ruuhkasuomessa, eli asiat on ihan oikeasti hyvin.

Kaipaan kuitenkin vaan niin kovasti järveä ja illalla ongella istumista, mitä lapsuudessa tein pitkät kesäillat tuolla maalla. 

Vierailija
6/7 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelmoin vain siitä, että vielä joskus saisin rakastella vielä kerran kiihkeästi exän kanssa.

Jos hän on elossa, asia ei liene mahdoton järjestää? Oletko yrittänyt?

Vierailija
7/7 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, jos tuo toimii omalla kohdallasi, mutta toivottavasti et katso alaspäin ihmisiä, jotka tykkäävät unelmoida ilman jatkuvaa suorittamista.

En tietenkään... Unelmointi voi olla jollekulle tärkeää. Eihän se ole minulta mitenkään pois!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi