Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenta! Mistä heräsit? Mikä tunnelma? Mitä näkyy ympärilläsi?

Vierailija
20.10.2016 |

Mitä teet pian?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin patjalta, kun ei ole vieläkään saatu hommattua sänkyä. Muu perhe nukkuu vielä.

Syyslomalla, mutta sää ei oikein inspiroi mihinkään ulkotekemiseen. Vähän harmittaa, kun ei ollut taaskaan mahdollisuutta lähteä mihinkään lomalla :-(

Aloitin eilen uuden kirjan, joka vaikutti ainakin alkuun tosi mielenkiintoiselta.

Vierailija
22/26 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaslomalla ja olisin mielelläni nukkunut pitkään (lääkkeet väsyttävät), mutta mies herätti aamusta siivoamaan koirien jätöksiä eteisestä. Olisi muuten itse siivonnut, mutta olisi myöhästynyt töistä. Eipä siinä, mattopesulle ja lattiat puhtaiksi, jonka jälkeen vielä lenkille koirien kanssa. Hieman harmitti.

En yhtään ihmettele miksi jotkut eivät halua lemmikeitä. Koettelevat välillä hermoja oikein urakalla. 😑

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin juuri naapurien remonttiin, ottaa hermoon koska olen kipeänä ja yö menu kuumeessa ja heräilin painajaisiin koko ajan. Kohta pitää kuitenkin lähteä luennolle, mikö ei kiinnosta yhtään sillä ulkona on jo nyt tajuton määrä jengiä (asun yhdessä Euroopan vilkkaimmista turistikaupungeista).

Maito on tietty loppu eikä aamukahvia voi hakea koska en tosiaan ole rupattelu-tuulella ja täällä ei kahvilasta pääse pois ilman kuulumisien vaihtoa.

Yleensä olen positiivinen ihminen mutta tänään ketuttaa kaikki ihan järkyttävästi.

Vierailija
24/26 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin huonosti nukutun yön jälkeen pari tuntia sitten omasta sängystä. Ihana oma pieni tytär vieressä vähän rähisi kun ei saanut jalkojaan suoriksi koska toinen koira rönötti poikittain sängyllä. Siirsin otusta, lapsi tyyntyi ja tuli kainaloon, siihen läjään tämä koirakin, ja hetken päästä sängyn reunalle rynnisti notkumaan toinen koiramme tassut pläp suoraa mun päälle. Väsyttää. Pyöräytin rakit pihalle, ruokin lapsen joka nyt katsoo Saapasjalkakissaa, rakit sisään ja niille ruokaa. Nyt sängyssä ja yritän vielä torkkua. Ikkunasta näkyy syksyn ankeus. Myöhemmin mennään uimahalliin joten ihan hyvä fiilis vaikka väsyttää. Parasta on puuhata koirien ja lapsen kanssa.

Vierailija
25/26 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kahdeksan maissa omasta kaksiostani, koira lämmitti jalkopäässä. Kuten tavallista, herääminen on lähes kuolleista nousemista, katse harittaa ja pää on kuin täynnä sahanpurua , pienellä päänsäryn alulla terästettynä. Heräilin enemmän vasta käydessäni käyttämässä koiraa pissalla. Viritin herätyskellon vähän vajaat 8h ennen sen pirahdusta, mutta tavaomaiseen tapaan nukahtamiseen meni varmaan lähemmäs tunti eli olen nukkunut vajaat 7 ja senkin välilä heräillen. Kadehdin suuresti ihmisiä, jotka vain käyvät nukkumaan ja nukkuvat sikeästi heräten virkeinä aamulla.

Vierailija
26/26 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin ennen seitsemää katkonaisen yön jälkeen siihen että vauva kitisi vieressä. Mies oli lähtenyt jo töihin. Olin onnellinen siitä että kello lähenteli jo seitsemää. Vauvalle tissi suuhun ja viisi minuuttia myöhemmin havahduin jokelteluun ja siihen kun vauva taputtelee naamaani ja repii hiuksista. Yritin saada tyyppiä rauhoittumaan mutta oli pakko nousta kun konttasi määrätietoisesti sängyn laidalle aikomuksenaan sukeltaa lattialle.

Ihana aamu :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi