Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei joku kampaaja laita tänne periferiaan kampaamoa, joka olisi iltaisin auki?

Vierailija
20.10.2016 |

Tietenkään ei voi, jos on pieniä lapsia, silloin on otetttava lapset huomioon. Mutta vähän vanhemmat ihmiset? Onko sillä väliä, onko töissä 9-17 vai esim. 11-19? Ei tahdo millään ehtiä ennen viittä, korkeintaan leikkauksen ehtii ottaa. Lauantaisin noita on auki pari, mutta yleensä ajat niissä on täynnä. Sama muitakin palveluita, tuossa olisi jollekin tuottava idea laittaa poikkeukselliset aukioloajat, jos vain omaan elämäntilanteeseen sopii. Kun itse ei pääse päivällä koskaan muuta kuin lomilla.

Niin ja mielelläni olisin itsekin töissä aikaisemmin aamusta tai myöhemmin illasta, että ehtisi edes jotain asioita hoitaa, mutta esimies on vain päättänyt, että meillä pitää kaikkien olla töissä samaan aikaan 8-16, vaikka meillä ei ole edes suoraa asiakaspalvelua. En ymmärrä, miksei meillä voisi olla liukuvaa työaikaa. Ehdotin, että jos tulisin seitsemään, hän oli sitä mieltä, ettei itse jaksa herätä niin aikaisin. Nytkin tässä vaan tapan aikaa ja odotan, että työt alkaa, kun ei ole ylitöiksi asti nyt hommia. Sitten jos on ylitöitä, saan tehdä, mutta nekin pidetään pomon määryksen mukaan vapaana joulun välipäivinä, jolloin hän itse haluaa pitää lomaa. Oon monesti ihmetellyt, että kampaamoissa on arkisin päivisin aika hiljaista, että eikö ainakin joku yksinyrittäjä voisi harkita myöhempiä aukioloaikoja, eli siis nämä tosiaan niille, joille elämäntilanne sen sallii. Uskon, että isommissa paikoissa näitä löytyy, mutta ei täällä pikkupaikassa, vaikka kampaamoja on aika paljon joka nurkassa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn lauantaisin kampaajalla, aina olen ajan saanut. Tosin varaan sen edellisellä käynnillä, ei ole tullut mitään kuvaamiasi ongelmia.

Tutulla on ns. kotikampaamo, ottaa asiakkaita vastaan myös illalla, jolloin hinta on 30% korkeampi kuin päivällä. Asiakas valitsee ajan, asiakas maksaa.

Vierailija
2/5 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden. Ottaa maksun vain käteisenä, kuittia et saa, luottotiedot menneet. Edellisille kampaamoille tuolivuokrat maksamatta. Mutta niin vaan perusti oman kampaamon yhdelle pikkupaikkakunnalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti saat myös ilta-ajan, jos sellaista kysyt. Yleensähän kampaamojen aukioloaikojen yhteydessä lukee "myös sopimuksen mukaan".

Vierailija
4/5 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinhan ne juuri pikkupaikkakuntien kotiparturit ja kotikampaamot on auki iltaisin ja viikonloppuisikin. Kuitiin vaan pitää laittaa arkipäivän päivämäärä, koska pyhäaukiololupa maksaa niin sairaasti.

Vierailija
5/5 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työaika esim. 11-19 vie käytännössä koko päivän. Olet oikeassa, että varmasti se kannattaisi, mutta vapaa-ajasta tinkiminen on vaikeaa vaikkei olisi perhettä. Olisitko valmis maksamaan enemmän?