Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älkää tuppautuko toisten mökeille! Varsinkaan juhannuksena

Vierailija
24.06.2024 |

Oikeasti kuinka pälli pitää olla, että tunkee juhannuksena toisten mökille. Kyseisessä tapauksessa suvun vanhin sanoi ensin selkeän EI:n, mutta nuoriso ei uskonut vaan kutsui vieraansa mökille anyway. Eli jo tehdyt suunnitelmat oli pakko perua, jotta tämä kutsumaton seurue saatiin mökille.

Me sitten kieltäydyimme täysin passaamasta vaikka sitä kautta rantain yritettiin... Ärsyttää vain, että ne jotka eivät pysty pitämään puoliaan joutuvat sitten huolehtimaan heille täysin vieraista ihmisistä. Jos kutsut, hoida itse, äläkä odota että kaikki muut mukautuvat.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on kutsuttu niin se ei ole tuppautumista. Ei kai ne vieraat voi tietää että nuorisoa on kielletty kutsumasta porukkaa. 

Vierailija
2/14 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä täällä meuhkaat? Meuhkaa sille nuorisolle, joka mökille tuppautui ystäviensä kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 40 v sitten miehen mökillä, kun perheriidan välttämiseksi suostuin, vaikka en olisi halunnut. Siellä oli miehen sukulaisia, mutta ruokaa eivät olleet muistaneet ostaa. Kun sieltä hengissä selvisin, niin päätin, että se oli sitten viimeinen mökkireissu ja olen päätöksessä ei pysynyt. Vaikka maksettaisiin, niin en kenkään mökille lähtisi.

Vierailija
4/14 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kutsu jos et halua vieraita. Meidät kutsuttiin sen vuoksi että mökin omistaja luuli että mekin haluamme olla mökillä, suostuimme koska ei kehdattu kieltäytyä.

Mökillä selvisi kuinka meidät oli kutsuttu säälistä kun meillä ei omaa mökkiä ole, sanoin sitten ihan suoraan että meillä ei ole omaa mökkiä koska en viihdy mökillä, teitä on mukava nähdä siksi tulimme. 

Herne siinä meni mökin omistajilla nenään.

Vierailija
5/14 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 40 v sitten miehen mökillä, kun perheriidan välttämiseksi suostuin, vaikka en olisi halunnut. Siellä oli miehen sukulaisia, mutta ruokaa eivät olleet muistaneet ostaa. Kun sieltä hengissä selvisin, niin päätin, että se oli sitten viimeinen mökkireissu ja olen päätöksessä ei pysynyt. Vaikka maksettaisiin, niin en kenkään mökille lähtisi.

Et sitten itsekään muistanut ottaa ruokaa mukaasi? Menit toisten mökille ja odotit täyshoitoa, unelmien mökkivieras.

Vierailija
6/14 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies meni vanhempiensa kanssa heidän mökilleen, minä ja teinit jäimme kaupunkiin. Juhannuksena Sasha tehdä mitä haluaa eikä ole pakko mökkeillä.

Vierailija
7/14 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies meni vanhempiensa kanssa heidän mökilleen, minä ja teinit jäimme kaupunkiin. Juhannuksena Sasha tehdä mitä haluaa eikä ole pakko mökkeillä.

Totta et Sasha saa tehdä juhannuksena mitä haluaa :)

Vierailija
8/14 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti kasvatettu?

No mutta silti on huonoa käytöstä aikuisiltakin olla pitämättä huolta nuorisosta, joka on tullut paikalle luullen et ovat tervetulleita. Lapsellista kiukuttelua olla pistämättä pari perunaa lisää kattilaan.

Vierailija
9/14 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kutsusta olen käynyt vierailemassa, en tahdo jäädä yöksi. Säälistä ei tarvitse kutsua, minulla on mukava ok-talo jossa viihdyn.

Vierailija
10/14 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan tuppautunut, JOS kutsuttiin. Mitä v ittua nyt taas.

Vierailija
11/14 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla aika pälli itsekin. Aloituksessa ei ole päätä eikä häntää. Joku kutsuttiin, joku tuppautui, joku suvun vanhin kielsi, joku joka ei osaa pitää puoliaan joutuu huolehtimaan jne. Kuka ei osannut pitää puoliaan? Ap vai?

Vierailija
12/14 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuppaudunpas

Vierailija
13/14 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuppaudu. Ei ole kellään mökkiä.

Vierailija
14/14 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta et Sasha saa tehdä juhannuksena mitä haluaa :)

No eikä saa, sillä on tärkeä peli yöllä.