A-Studiossa Laura yksin kolmea vastaan
Kommentit (21)
Persut luulee, että se joka huutaa eniten on voittaja. Asiasisällöllä ei ole mitään väliä. Toi ämmä on ihan älytön tapaus.
"mikä suomalaisuutta uhkaa?"
No, käyköön toimittaja saksassa kysymässä mikä saksalaisuutta uhkaa.
Kyllä sen jo Merkkelikin tunnustaa
.
Tarkoittiko toi jäbä, että kaikille siivoojille tulee normaalisti 13 € käteen? No mitä se 10 € minimi sitten haittaa, kun jo nyt tienataan paljon enemmän. Logiikka..
Vierailija kirjoitti:
Persut luulee, että se joka huutaa eniten on voittaja. Asiasisällöllä ei ole mitään väliä. Toi ämmä on ihan älytön tapaus.
Eihän, Laura olisi päässyt ääneen lainkaan, jos asia olisi ollut toimittajasta kiinni, välittömästi vastauksen alettua alkoi tivaaminen.
Huh, tuo Laura pitäisi stailata. Siis kaikki uusiksi: hiukset, vaatteet ja niiden kuosit, ryhti.
Järkyttävä huutaja tuo hirvisaari. Tekipä tyhmän vaikutelman.
Minä oisin Laurana lähtenyt kävelemään studiosta. Jos ei vastausvuoroa saa, niin mitä sinne kutsutaankaan?
Hassua kun se yksi lyyli yhdisti Ruotsin talouskasvun ja (humanitaarisen) maahanmuuton kun Saksassa esim. on miljoona pakolaista joista 63 on työllistynyt. Näistä 50 on postin palveluksessa.
Kauppalehti 16/9/2016
Saksan suurimmat yhtiöt ovat onnistuneet palkkaamaan alle 100 pakolaista, vaikka maahan saapui pelkästään viime vuonna miljoona tulijaa.
Yksi toimittajan ammattitaitoa olisi, että pystyisi keskustelun aikana pitämään omat tunteensa aisoissa.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittiko toi jäbä, että kaikille siivoojille tulee normaalisti 13 € käteen? No mitä se 10 € minimi sitten haittaa, kun jo nyt tienataan paljon enemmän. Logiikka..
Kummasta ohjelmasta nyt puhutaan?
A-studiosta, vai A2 illasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasta ohjelmasta nyt puhutaan?
A-studiosta, vai A2 illasta?
Hups.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos rouva mestari.
Häh, onko se mies?
Nuo hiukset, tasaussaksille olisi käyttöä. Ainakin 10 cm pois latvoista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te naiset - yleensä jonkun muun puolueen kuin Persujen kannattajat - ämmittelette toisia naisia? Ettekö te arvosta omaa sukupuoltanne? Vai onko sellainen ominaisuus sinulla ihan äidinmaidossa tullut?
Suolistosairaudet on kyllä kamala juttu. Ja todella yleinen ongelma nykyisin. Johtuukohan se liiasta antibioottien syömisestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te naiset - yleensä jonkun muun puolueen kuin Persujen kannattajat - ämmittelette toisia naisia? Ettekö te arvosta omaa sukupuoltanne? Vai onko sellainen ominaisuus sinulla ihan äidinmaidossa tullut?
Mä en ainakaan äänestä ketään enkä mitään koska ikä ei riitä vielä muutamaan vuoteen. Ei mulla ole mitään yhteistä toisen naisen kanssa joka on äitini ikäinen. Tällä hetkel arvostan vaan oman ikäistäni seuraa. Miks mun pitäis arvostaa jotain sukupuolen perusteella. Sä olet varmaan mun isoisän ikäinen valittaja ja kauhistelija.
Hävisi 0-10 kun ei edes pysynyt aiheessa. Noloa!