Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook ahdistaa aika suuresti?! onkohan tämä jo aika epänormaalia

Vierailija
19.10.2016 |

Pyrin oikeasti kirjautumaan vain silloin, kun tiedän että siellä ei ole paljon ketään. Pelkään että joku alkaa juttelemaan minulle. En tiedä mistä tämä pelko kumpuaa, en päivittäisessä elämässä mitenkään häiriinny, jos näen jonkun tutun joka juttelee.
En ole pitkään aikaan tykännyt vaihtaa kuulumisia kenenkään kanssa kirjoitellen netissä. Jos ei saada nähtyä, niin ei minua niin kiinnostakaan ne kuulumiset. Poikkeuksena hyvin kaukana asuvat tutut.
Olen vielä kuitenkin pitänyt facebook-tiliä voimassa, koska haluan käyttää Tinderiä!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/4 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vuosia offline.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita itsesi offline-tilaan naamakirjassa. Niin minäkin olen tehnyt. Mulle voi lähettää viestejä, mutta kukaan ei tiedä, milloin olen paikalla. Problem solved! ;) 

Vierailija
4/4 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäisi käydä facebookissa sen verran, että saisin tykkäykset poistettua, kun huomasin että ne näkyy tuossa Tinderin etusivulla ja antaa musta väärän kuvan, koska tykkäämisen kohteet on valittu enimmäkseen vuonna 2012 jolloin olin aktiivinen facebookissa. Onko muuten teillä tietoa, olenko Tinderissä näkyvillä silloin kun itse en sitä käytä, mutta se on ladattu puhelimeeni? ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän