Olisiko teistä ok että miehenne lähtee reissuun tyttökaverin kanssa?
Mies vaan äsken ilmoitti että lähtevät viikon reissuun naispuolisen ystävänsä kanssa. Olenko ihan kohtuuton kun pahoitan mieleni tästä? Nainen on sinkku enkä luota häneen vaikka mieheen luotankin. En vain tykkää että hän pääse tällä tavalla "niskan päälle" ja muutenkin en tykkää ajatuksesta että mieheni on reissusa tämän naisen kanssa bilettämässä.
Kommentit (87)
Nyt sitte syömään perunamuusia ja tölkkilihapullia niin jaksetaan nukkua 😴
Lihapiirakkaa, hampurilaisia, pizzaa ja kebabia. .syödään kropat rantakuntoon 😀😃👍
Mies on töissä sosiaalialalla ja valtaosa työkavereista on naisia. Ei minulla ole mitään sitä vastaan, että pitävät illanviettoja tai käyvät yön yli koulutuksissa. Mies majoitetaan joka tapauksessa sen bussikuskin kanssa samaan hotellihuoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ok. Olen itsekin ollut miespuolisen kaverini kanssa viikon roadtripillä. Meillä ei ole ollut tässä 10 vuoden aikana kaverin kanssa mitään sutinaa, ja mieheni tietää sen & luottaa meihin molempiin. :P
Hitto mikä horo.
Mun miehen työpaikalla oli naimisissa tahoillaan olevat ihmiset jotka tekivät paljon työmatkoja keskenään. Jossain vaiheessa he erosivat puoilisoistaan ja muuttivat yhteen asumaan. Tosin ovat jo nyt eronneet. Tunnen nämä ihmiset muutenkin, toisen ex-mies on tuttu ja toisen ex-vaimo on puolituttu, joten siksikin tiedän.
Ei olisi ok. En päästäisi tuollaisessa tilanteessa eikä mieheni päästäisi minua, jos olisi toistepäin.
Kuten muutkin ovat sanoneet, jos olisi joku viaton lapsuudenystävä ja/tai sinunkin ystäväsi, voisi olla ok. Kuitenkaan en myöskään pidä tuosta heidän tavastaan kertoa reissusta sinulle. Ohimennen ja vain koska satuit kysymään! Selvästikään ei ole puhtaat jauhot pussissa, kun on vältellyt reissusta kertomista. Tai sitten ei vain muuten arvosta sinua tarpeeksi, että sinulle kuuluisi hänen asiansa.
Myöskin töykeää lähteä kahteen reissuun peräjälkeen eikä edes pahoittele tai ehdota yhteistä reissua myöhemmin.
Ei jatkoon, jos ei miehen asenne tuosta parane! Vaikkei mitään pahaa ole tehnyt (ainakaan vielä, ainakaan todistettavasti) niin tuollainen käytös ei ole rakentavaa. Hän varmasti tietää fiiliksesi tuosta naisesta, joten olisi voinut paljon huomaavaisemmin keskustella matkasta kanssasi. Jos ei nyt lupaa pyytää, niin kysyä miltä susta tuntuu ja kertoa, mikä reissu, milloin, mitä aikovat tehdä, mikset voi mennä mukaan... jne ja tietty vakuuttaa, ettei ystävä mene sinun edelle (naisena tai reissukumppanina).
Ei olisi ok, varsinkin kun vain ilmoittaa.