Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko teistä ok että miehenne lähtee reissuun tyttökaverin kanssa?

Vierailija
19.10.2016 |

Mies vaan äsken ilmoitti että lähtevät viikon reissuun naispuolisen ystävänsä kanssa. Olenko ihan kohtuuton kun pahoitan mieleni tästä? Nainen on sinkku enkä luota häneen vaikka mieheen luotankin. En vain tykkää että hän pääse tällä tavalla "niskan päälle" ja muutenkin en tykkää ajatuksesta että mieheni on reissusa tämän naisen kanssa bilettämässä.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään olisi ok

Vierailija
2/87 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika outo juttu. En tykkäisi minäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ok. Mieheni on bi, joten ei saa lähteä poikienkaan kanssa reissuun. Saa lähteä vain minun kanssani

Vierailija
4/87 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, millainen kaveri. Jos joku ystävä vuosikausien takaa ja heillä ei ole ollut haikailua toisiaan kohtaan, niin ei merkitystä. Varsinkin, jos ystäväkin on parisuhteessa. Jos sitten taas tuore "ystävä", varsinkin, jos sinkku, niin varmaan jättäisin miehen suoraan.

Vierailija
5/87 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono 0/5

Vierailija
6/87 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu, millainen kaveri. Jos joku ystävä vuosikausien takaa ja heillä ei ole ollut haikailua toisiaan kohtaan, niin ei merkitystä. Varsinkin, jos ystäväkin on parisuhteessa. Jos sitten taas tuore "ystävä", varsinkin, jos sinkku, niin varmaan jättäisin miehen suoraan.

Ystävä on pidempi aikainen ystävä, ollut pidempään jo sinkkuna. Minun mielestä alusta saakka nainen ollut kiinnostuneen oloinen miehestäni. Aluksi oli kieroileva mitä minuun tuli ja ihan tahalteen yritti ärsyttää minua. Nykyään on minua kohtaan ihan ok. AP

Vierailija
7/87 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ok. Olen itsekin ollut miespuolisen kaverini kanssa viikon roadtripillä. Meillä ei ole ollut tässä 10 vuoden aikana kaverin kanssa mitään sutinaa, ja mieheni tietää sen & luottaa meihin molempiin. :P

Vierailija
8/87 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono 0/5

Mikä tässä on mielestäsi provoa?

Vierailija
9/87 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi jos nainen on sinkku ja lähtee huonot vibat hänestä.

Vierailija
10/87 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ok. Nainen ja mies voivat olla vain ystäviä. Mutta jos jompikumpi on parisuhteessa, niin mikä ihmeen tarve on lähteä vastakkaista sukupuolta edustavan ystävän kanssa kahdestaan matkalle? Minusta kyse ei ole mistään viattomasta ystävyydestä siinä vaiheessa. Suurimmassa osassa tapauksissa mies on ainakin ollut jossain vaiheessa kiinnostunut/ ihastunut ja aika yleistä se on naisillakin. Vaikka miehesi lähtisi toisen miehen kanssa lomalle kahdestaan, niin kyllähän sekin pistäisi miettimään. Miksei mies halua lähteä kanssasi? Harvat kuitenkaan matkustaa viikottain tai kuukausittain ulkomaille. Lisäksi miehesi vain ilmoitti että lähtee. Itse ilmottaisin että mun luokse ei sitten tarvitse loman jälkeen tulla.

Vierailija
11/87 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aivan täysin tuntisinko tämän toisen naisen ja luotanko häneen. Miehelläni ei montaa naispuolista ystävää ole, mutta nämä muutamat jotka tunnen ovat osoittautuneet mukaviksi ihmisiksi ja olen itsekin ystävystynyt heidän kanssa. Tuskin repisin peliverkkareitani, jos he menisivät esimerkiksi musiikkiharrastuksen (josta itse en ymmärrä mitään...) puolesta reissuun. Jos taas menisivät rantalomalle eivätkä edes kutsuisi minua mukaan niin saattaisin ottaa asian puheeksi.

Jos taas en tuntisi naista ollenkaan, niin en todellakaan ilahtuisi yhteislomasta.

Mieheeni luotan kyllä, mutta mustasukkaisuus on ikävä luonteenpiirre. Se puskee välillä väkisinkin pintaan.

Vierailija
12/87 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon reissu perheelliselle on ainakin meidän arjessa liian pitkä kenen kanssa tahansa. Viikon loma vietetään perheen kesken. Viikonloppureissut ok, myös naispuolisten kanssa. Minun kaikki läheiset kaverit on miehiä ja käydään kyllä yhdessä hotelli-laiva-mökki-tallinna reissuilla. Heillä jää kotiin vaimot lapsineen ja mulla mies ja lapset.

Vierailija
13/87 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän puun ja kuoren väliin pääse, jos siinä ei ole tilaa. Jos olisin epävarma tuollaisesta, ottaisin oman parisuhteeni tarkkailun alle enkä ketään kaverityttöä.

Ilman muuta lähtisi reissuun, jos haluaisi, eikä todellakaan tarvitsisi minun lupaani siihen.

Vierailija
14/87 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan OK, jos kerta luvan kanssa lähdetään. Jos on jostain salaitavaa, niin ei sellaisesta reissusta tietenkään etukäteen ilmoitettais vaan lähdetäisiin vaan työ taikka kalastusmatkalle.

Vierailija
15/87 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapa olla provo, mutta ei tietenkään ole oookoo. Etenkin jos se on yrittänyt ukkoasi. Sanot sille että joko se lähtee ja sä jätät sen tai sit se jää kotio.

Ihan eri juttu ois jos sinne lähtis isompi lössi ja tää nainen ois tyylii joku lapsuudenkaveri. Esim. mulla on semmosia poikakavereita kekkä oon tujntenu 2 vuotiaasta asti. Ne on ku veljiä. Mut taas semmosten kaa keihin tutustunu aikuisena en lähtisi

Vierailija
16/87 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo outoa. Ei mieheni tekisi tuollaista, hän ei varmaan pystyisikään. Enkä itsekään.

Tuossa on kiusaus ihan tarjottimella 😔

Tilannetajua ei ole ollenkaan.

Itseään ja puolisoaan tulee suojella tuhoisilta houkutuksilta.

Vierailija
17/87 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on onnekas bi-mies, jonka nainen on niin sekaisin ettei "päästä" edes poikien reissulle. Itsekin varmaan siis kiinnostunut kaikista miespuolisista ystävistään ja ainoa, joka niitä estää panemasta on se puoliso, joka vahtaa ja rajottaa. Kannattais varmaan tehdä sen oman itsensä kanssa töitä, eikä rajottaa "varmuuden vuoksi " toista kun ei osaa tai uskalla luottaa.

Vierailija
18/87 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää nyt se sama mies, joka taannoin oli lähdössä jonnekin päin maailmaa pyöräilemaan naispuolisen "kaverin" kanssa?Miehen vaimo ei päässyt mukaan, kun ei se olis ollut sitten niin kivaa kolmistaan.

Vierailija
19/87 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa pettää niin löytää kyllä siihen keinon ilman mitään reissujakin.

Vierailija
20/87 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut miespuolisen ystäväni kanssa reissussa, mutta näiden kommenttien jälkeen ymmärrän, kuinka yleistä hankala suhtautuminen voi sinkkunaiskaveriin olla. Tämä miespuolinen ystäväni tapasi nykyisen puolisonsa ja naiselle meidän ystävyytemme on alusta asti ollut ongelma. Todella surullinen kuvio, koska miesystävä oli minulle tärkeä (vaikka mitään romanttista ei ollutkaan) ja koin, että tämä nainen vei minulta mustasukkaisuuksissaan läheisen ystäväni. Sitäkin näkökulmaa kannattaa ehkä muistaa ajatella, että jos löydät miehen, mutta rajoitat hänen suhdettaan sinkkukaveriin, niin kyllähän se sinkkukaveri aika tylysti jätetään yksin.