Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvostelen (tulevien?) lastenne nimet

Vierailija
19.10.2016 |

Heips!

Musta olisi kivaa kertoa mielipiteitä teidän lastenne nimistä, jos vaan uskallatte laittaa. :) Siis etunimi + toinen ja mahdollisesti kolmas nimi.

Tai sitten voin yhtä hyvin arvostella nimiä, joilla voisitte tulevat lapsenne nimetä. Mielellään siis ihan nimiyhdistelmiä! :)

Kiitos! :)

Kommentit (334)

Vierailija
21/334 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milja ja Jimi. Toisia ja kolmansia nimiä en ole vielä miettinyt.

Milja on mielestäni ihan nätti nimi. En oikein osaa sanoa siitä mitään sen kummoisempaa. Sellainen perus, eikä liian prinsessamainen. Jimi on mun mielestä toisaalta ihan ok, mutta toisaalta vähän wt. Riippuu tosi paljon mikä olisi toisena nimenä, koska esim. jokin Jimi Milo Oliver olisi mun mielestä jo tosi wt ja tylsä, kun taas Jimi Eemeli olisi reippaampi ja kivempi.

T: AP

Vierailija
22/334 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat: Kristian, Saine

Tytöt: Seela, Linda

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/334 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klaus Emil

Mulla on jokin hämärä muistikuva lapsuudessani nimeen Klaus, mutta en vaan saa sen tarkemmin mieleeni mikä. Jotenkin vaan sellainen  negatiivinen muistikuva ja siksi hieman vierastan tota nimeä. Toisaalta se on kyllä ihan kivan miehekäs. Emil on söpö nimi, niin Klaus sitten tuo tuohon yhdistelmään vähän voimaa.

Vierailija
24/334 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eelis Mikael

Venla Evelin

Nämä nimet antaisin juuri tällä hetkellä.

Vierailija
25/334 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alvar

Edvin

Sylvia

Alvar tuo mieleen sanan "alvariinsa". Pidän kuitenkin enemmän tuosta Alvar nimestä kuin siitä, että olisi Alvari. 

Edvin on komea ja tosi söpö! Joskus mietin sitä omalle lapselleni toiseksi nimeksi. Sylvia tuo mulle mieleen jonkun aika tunkkaiselta hajuvedeltä tuoksuvan mummun. Toisena etunimenä ois ihan ok, mutta kutsumanimeksi en omalle lapselleni antaisi.

Vierailija
26/334 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaroosa Matilda

Tildamari Mimosa

Vierailija
27/334 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veeti Juhani, Leevi Oskari ja Samuel Mikael.

Vierailija
28/334 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino Elisa & Eemil Akseli

Mies olisi halunnut Ainon toiseksi nimeksi Emilia, mutta se on jo minun toisena nimenäni.

Vierailija
29/334 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat: Kristian, Saine

Tytöt: Seela, Linda

Kristian on kiva nimi, mutta mielestäni olisi parmepi jos olisi X Kristian tai X X Kristian. Riippuu toki siitäkin mitkä olisi Kristianin toiset nimet. 

Saine nimeä en ole ennen kuullutkaan enkä tälleen ensikuulemalta siihen tykästynyt. Jotenkin outo.

Seela on ihan kaunis! Sitä joskus omalleni olen miettinyt, mutta sitten lopulta ei vaan olekaan tuntunut niin omalta enkä ole keksinyt toisia nimiä perään. Jotenkin herkän kaunis nimi kuitenkin. Linda on ihanan naisellinen nimi! :)

Vierailija
30/334 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies olisi halunnut Ainon toiseksi nimeksi Emilia, mutta se on jo minun toisena nimenäni.

En ole ap, mutta pakko kommentoida että ihan järkyt yhdistelmät! Mitä ihmettä oikein ajattelitte?

Vierailija
31/334 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eelis Mikael

Venla Evelin

Nämä nimet antaisin juuri tällä hetkellä.

Eelis on aivan ihana! <3 Olen ajatellut, että voisin antaa sen lapselleni toiseksi nimeksi. :) Mikael sopii hyvin Eeliksen kanssa. Itse ehkä laittaisin vielä kolmannen nimen joku rimpsun eteen tai keskelle, mutta toisaalta Eelis Mikael toimii noinkin.

Venla on mukavan reipas ja sellainen peruskaunis nimi. Ei pahemmin siitä moitittavaa. Evelin on mun makuun "liian" ulkomaalainen ja tuo mieleen jonkin meikkimerkin tms. Ihan vaan Eveliina olisi mielestäni parempi vaihtoehto.

Vierailija
32/334 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on joko Emil tai Eemeli. White Trash.

Vierailija
33/334 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin numero 29 kirjoitti siis AP, jos tulee jotain ihmettelyä. :D

Vierailija kirjoitti:

Millaroosa Matilda

Tildamari Mimosa

Jotenkin pidän noin pitkiä nimiä vähän raskaina. Millaroosa toisaalta kuulostaa jotenkin kauniilta, kun taas Tildamari ei ole niin mieleeni. Matilda ja Mimosa ovat ihanat ja herkät nimet. Itse olisin nämä nimet kirjoittantu muotoon Milla Roosa Matilda & Tilda Mari Mimosa, jolloin näyttäisi heti paljon paremmalta. Jos nyt kuitenkin halutaan kutsua Millaroosaksi ja Tildamariksi, niin sitten väliviivalla; Milla-Roosa Matilda & Tilda-Mari Mimosa.

Vierailija
34/334 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verna Katariina ja Veronika Karoliina sekä Kimmo Viljami.

Vierailija
35/334 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

iiris ja max ja suri.

Vierailija
36/334 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Eleanor ja Joel Benjamin 

Vierailija
37/334 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Leila Matilda ja Eliot Alfred.

Vierailija
38/334 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Felix Vincent ja Edith Fredrika

Vierailija
39/334 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jore-Veeti Kasimir

Nico-Peetu Tiitus

Kiia-Oona Jessica