Arvostelen (tulevien?) lastenne nimet
Heips!
Musta olisi kivaa kertoa mielipiteitä teidän lastenne nimistä, jos vaan uskallatte laittaa. :) Siis etunimi + toinen ja mahdollisesti kolmas nimi.
Tai sitten voin yhtä hyvin arvostella nimiä, joilla voisitte tulevat lapsenne nimetä. Mielellään siis ihan nimiyhdistelmiä! :)
Kiitos! :)
Kommentit (334)
Pojat: Kristian, Saine
Tytöt: Seela, Linda
Vierailija kirjoitti:
Klaus Emil
Mulla on jokin hämärä muistikuva lapsuudessani nimeen Klaus, mutta en vaan saa sen tarkemmin mieleeni mikä. Jotenkin vaan sellainen negatiivinen muistikuva ja siksi hieman vierastan tota nimeä. Toisaalta se on kyllä ihan kivan miehekäs. Emil on söpö nimi, niin Klaus sitten tuo tuohon yhdistelmään vähän voimaa.
T: AP
Eelis Mikael
Venla Evelin
Nämä nimet antaisin juuri tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Alvar
Edvin
Sylvia
Alvar tuo mieleen sanan "alvariinsa". Pidän kuitenkin enemmän tuosta Alvar nimestä kuin siitä, että olisi Alvari.
Edvin on komea ja tosi söpö! Joskus mietin sitä omalle lapselleni toiseksi nimeksi. Sylvia tuo mulle mieleen jonkun aika tunkkaiselta hajuvedeltä tuoksuvan mummun. Toisena etunimenä ois ihan ok, mutta kutsumanimeksi en omalle lapselleni antaisi.
Millaroosa Matilda
Tildamari Mimosa
Veeti Juhani, Leevi Oskari ja Samuel Mikael.
Aino Elisa & Eemil Akseli
Mies olisi halunnut Ainon toiseksi nimeksi Emilia, mutta se on jo minun toisena nimenäni.
Vierailija kirjoitti:
Pojat: Kristian, Saine
Tytöt: Seela, Linda
Kristian on kiva nimi, mutta mielestäni olisi parmepi jos olisi X Kristian tai X X Kristian. Riippuu toki siitäkin mitkä olisi Kristianin toiset nimet.
Saine nimeä en ole ennen kuullutkaan enkä tälleen ensikuulemalta siihen tykästynyt. Jotenkin outo.
Seela on ihan kaunis! Sitä joskus omalleni olen miettinyt, mutta sitten lopulta ei vaan olekaan tuntunut niin omalta enkä ole keksinyt toisia nimiä perään. Jotenkin herkän kaunis nimi kuitenkin. Linda on ihanan naisellinen nimi! :)
Vierailija kirjoitti:
Mies olisi halunnut Ainon toiseksi nimeksi Emilia, mutta se on jo minun toisena nimenäni.
En ole ap, mutta pakko kommentoida että ihan järkyt yhdistelmät! Mitä ihmettä oikein ajattelitte?
Vierailija kirjoitti:
Eelis Mikael
Venla EvelinNämä nimet antaisin juuri tällä hetkellä.
Eelis on aivan ihana! <3 Olen ajatellut, että voisin antaa sen lapselleni toiseksi nimeksi. :) Mikael sopii hyvin Eeliksen kanssa. Itse ehkä laittaisin vielä kolmannen nimen joku rimpsun eteen tai keskelle, mutta toisaalta Eelis Mikael toimii noinkin.
Venla on mukavan reipas ja sellainen peruskaunis nimi. Ei pahemmin siitä moitittavaa. Evelin on mun makuun "liian" ulkomaalainen ja tuo mieleen jonkin meikkimerkin tms. Ihan vaan Eveliina olisi mielestäni parempi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Se on joko Emil tai Eemeli. White Trash.
Viestin numero 29 kirjoitti siis AP, jos tulee jotain ihmettelyä. :D
Vierailija kirjoitti:
Millaroosa Matilda
Tildamari Mimosa
Jotenkin pidän noin pitkiä nimiä vähän raskaina. Millaroosa toisaalta kuulostaa jotenkin kauniilta, kun taas Tildamari ei ole niin mieleeni. Matilda ja Mimosa ovat ihanat ja herkät nimet. Itse olisin nämä nimet kirjoittantu muotoon Milla Roosa Matilda & Tilda Mari Mimosa, jolloin näyttäisi heti paljon paremmalta. Jos nyt kuitenkin halutaan kutsua Millaroosaksi ja Tildamariksi, niin sitten väliviivalla; Milla-Roosa Matilda & Tilda-Mari Mimosa.
Verna Katariina ja Veronika Karoliina sekä Kimmo Viljami.
Meillä on Leila Matilda ja Eliot Alfred.
Jore-Veeti Kasimir
Nico-Peetu Tiitus
Kiia-Oona Jessica
Titta-Roosa Janessa
Sisarukset
Aameli ja Minea
Olen aina oikeassa, sanot mitä sanot
Milja on mielestäni ihan nätti nimi. En oikein osaa sanoa siitä mitään sen kummoisempaa. Sellainen perus, eikä liian prinsessamainen. Jimi on mun mielestä toisaalta ihan ok, mutta toisaalta vähän wt. Riippuu tosi paljon mikä olisi toisena nimenä, koska esim. jokin Jimi Milo Oliver olisi mun mielestä jo tosi wt ja tylsä, kun taas Jimi Eemeli olisi reippaampi ja kivempi.