Vähätelläänkö sinua koska olet hoikka ja kaunis?
Vanhemmat naiset ja miehet, sekä omanikäiset isompikokoiset harjoittavat jatkuvaa vähättelyä. Tai sitten säälittelevät.
Kommentit (6)
Nuorempana kyllä, nykyään olen jo vähän vähemmän kaunis. Naiset oli tosi ilkeitä. Pahinta oli varmaan että olen vielä fiksukin, aina meni sille linjalle että joku läskipohja-tunika -lady yritti todistella että on ainakin älykkäämpi.
kyllä..töissä ei tykätä yhtään ja joskus sanotaan päin naamaa jotain kuinka nuorelta näytän(niinkuin se olisi jotenkin epänormaalia?).vakavasti ei oteta, usein ei kuunnella mitä sanottavaa minulla on ja sitten kun alan puhumaan niin ihmetelläänkin kuinka viisaasti puhun.miehet töllää ja kohtelee kuin esinettä :( ei käy mulle,olen syvällinen ihminen.
Ei. Kaikki kohtelevat oikein asiallisesti.
Ei kadehdita eikä olla ilkeitä. Oon nuori, 190/80 kokoinen nainen. vika on teidän päässänne. Ei ketään kiinnosta kenenkä hoikkuudet vaan se, että miltä ne ite näyttää.
Naiset on kateellisia, miehet ihailee. Edellisessä työpaikassani ei otettu enää vakavasti kun pääsin harjoittelijasta vakkariksi, jouduin kiusatuksi.