En ymmärrä, että miten joku ehtii pelaamaan jotain Pokemon Go-peliä.
Täällä seudulla ainakin niitä on niin harvassa, että en ehtisi muuta tekemäänkään, kun juoksemaan niiden perässä pitkin kyliä, jos sitä peliä pelaisin. Ei siinä jäisi aikaa välttämättömille asioille, kuten työssä käymiselle, kotitöille tai nukkumiselle, varsinkin kun minulla ei ole autoa tai edes polkupyörää.
Kommentit (13)
Tarkoitan, että ehkä ihmiset yleensä pelaavat tuota lenkillä ollessaan? Miksei siis ehtisi?
Koiran kanssa on pakko muutenkin ulkoilla, samallahan se peli etenee siinä sivussa. pelaan myös kauppareissulla ja oikeastaan aina kun kävelen jonnekin. En omista polkupyörää 😌
Suomi on elämäntapalusmujen luvattu maa.
Lasten kanssa pelaan, mies raukka hoitaa ruuan laiton ja muut kotityöt kun lapset ja äippä lähtee pelaamaan. Samalla saa kaikki liikuntaa ja raitista ilmaa, miestä ei paljon pokemonit kiinnosta. Lapset osaa pelata kyllä itsekseenkin ja silloin kun lapsia ei tarvitse viihdyttää ehtii tekemään kotityöt.
Mutta kerkeät olla vauvapalstalla ja jokaisen tv-sarjan katsot telkkarista?
Mun mieheni pelaa: Kävelee töihin ja keräilee siinä matkalla poket, kauppareissut samoin. Lasten kanssa viikonloppuisin leikkipuistoon ja siellä on kuulemma pokeja vaikka kuinka paljon jne.
Mulla on kaksi osa-aikaista työpaikkaa joiden väliä kuljen jalan. Pelaan samalla ja myös tuuletan päätä ja kehoa työrupeamien välillä. Eihän sitä tartte 24/7 pelata! Oon myös pelannut sienimetsässä, koiran kanssa lenkillä ja bussissa istuessa. Onneksi kenenkään ei ole pakko pelata tai edes ymmärtää miksi toiset pelaa.
Olen lapseton nuori aikuinen, joka liikkuu lähes pelkästään jalkaisin.
Pelaan kun kävelen paikasta toiseen, esimerkiksi kauppaan tai kaverille. Käyn myös huvikseni kävelemässä, saanpahan liikuntaa. En ole lihava, mutten myöskään kovin urheilullinen. Hyvä että peli saa minut innostumaan ulkoilusta. Aina tulee kierrettyä "vielä yksi kortteli" ennen kotiinpaluuta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kerkeät olla vauvapalstalla ja jokaisen tv-sarjan katsot telkkarista?
Olen tällä palstalla ehkä 15-30 minuuttia päivässä ja televisiota katson korkeintaan tunnin päivän aikana.
Itse kävelen työmatkat ja kauppareissut kun autoa ei ole. Matkalla tulee sitten keräiltyä pokemoneja. Kävelin toki nuo matkat ennenkin tuota peliä, nyt se on vain bonus aktiviteetti matkalla.
Pelaan työmatkalla kun kävelen junalle ja samoin paluumatkalla, kauppamatkalla (kävellen myös) ja tietenkin lenkillä käyn monta kertaa viikossa. Lapsia ei ole vielä joten hyvin ehtii. Mieheni ei harmi kyllä pelaa :D Olen myös pelannut kavereiden kanssa. Tuleepa tehtyä pidempiä lenkkejä.
N27
Vierailija kirjoitti:
Suomi on elämäntapalusmujen luvattu maa.
Mitä alapeukutatte? Johan tämän turvapaikanhakijavirtakin todistaa.
Lenkkeily on hyvä harrastus, ei pääse läskit kertymään liikaa vyötärölle.