Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintaliivejä on hiton vaikea löytää! En varmaan ole ainoa?

Vierailija
19.10.2016 |

Oudointa tässä on se, että kuppikokoni on tosi tavallinen, C. Mulla on kuitenkin tosi leveä rintakehä joka venyttää kooksi 85C. En ole yhtään lihava, mulla on vaan tälläinen saatanan tynnyririntakehä. Ei ole mukavaa, kun omaa kokoa ei löydy kaupoista kovinkaan usein.
Vertaistukea?

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas on päinvastoin että ympärys mitta on pieni 65/70 mutta kuppi kuitenkin suuri suhteessa ympärykseen eli D liian pieni. Perus liivi firmoilta löytyy harvoin 70 dd/e. Changelta on löytynyt liivejä mutta sitä ei ole nykyisessä kotimaassani :/

Missä asut? Tilaa netistä, esim figleaves, brastop, bravissimo. Lumingeriekin lähettää suomesta ulkomaille.

Kiitos vinkistä :)

Vierailija
62/93 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itsellä on rintojen alta 88cm ja päältä 100cm. Enkä todellakaan ole läski! Pituutta 175 ja bmi 24

Olen käyttäny lähinnä 85B, mutta sekään ei oikein ole hyvä. Mikään koko ei ole hyvä! Että rintsikat pysyy paikallaan on ympärysmitan oltava niin pieni, että se on jo epämukavaa. Jos liivit on mukavat, niin nehän suunnilleen jo solahtaa rintojen yli käsiä nostaessa.

Aika pientä kuppia käytät. Mitä ongelmia tuossa 85B koossa sitten on?

85 ympärysmitta on liian pieni, pureutuu selkään, nirhaa ja tuntuu epämiellyttävältä. 90B en oo törmänny. Jos taas valitsee isomman ympärysmitan ja kupin, niin kuppi jää ihan tyhjäksi. 85C tai D on liian iso kupiltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itsellä on rintojen alta 88cm ja päältä 100cm. Enkä todellakaan ole läski! Pituutta 175 ja bmi 24

Olen käyttäny lähinnä 85B, mutta sekään ei oikein ole hyvä. Mikään koko ei ole hyvä! Että rintsikat pysyy paikallaan on ympärysmitan oltava niin pieni, että se on jo epämukavaa. Jos liivit on mukavat, niin nehän suunnilleen jo solahtaa rintojen yli käsiä nostaessa.

85 ympärysmitta on liian pieni, pureutuu selkään, nirhaa ja tuntuu epämiellyttävältä. 90B en oo törmänny. Jos taas valitsee isomman ympärysmitan ja kupin, niin kuppi jää ihan tyhjäksi. 85C tai D on liian iso kupiltaan.

Kokeile sama ympärys, mutta isompi kuppi, eli 85C/D/E. Miltä ympärys tuntuu kun puet liivin yllesi nurinpäin, niin kuin edellisen sivun kuvalinkissä on neuvottu? Tuntuuko väljemmältä vai samalta?

Vierailija
64/93 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile sama ympärys, mutta isompi kuppi, eli 85C/D/E. Miltä ympärys tuntuu kun puet liivin yllesi nurinpäin, niin kuin edellisen sivun kuvalinkissä on neuvottu? Tuntuuko väljemmältä vai samalta?

No entäs kun 85D se kuppi itsessään on ihan tyhjä, mulla on todella pienet ja suipot rinnat, joten se ei vaan tuota kuppia täytä puolillekkaan.

Uskoisin, että 90B voisi olla sopiva, mutta sellaista en ole nähnyt

Vierailija
65/93 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No entäs kun 85D se kuppi itsessään on ihan tyhjä, mulla on todella pienet ja suipot rinnat, joten se ei vaan tuota kuppia täytä puolillekkaan.

Uskoisin, että 90B voisi olla sopiva, mutta sellaista en ole nähnyt

Minkä mallisia liivejä olet sovittanut? Pehmeäkuppisia vai topattuja?

Vierailija
66/93 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ongelmana se, että olen tosi hoikka. Siis pieni ja rasvaton. Tämän päälle mulle on B-kupin rinnat, jotka joo ovat teoriassa aika pienet, mutta ne ovat todella "löysät". En ole yhtään lasta tehnyt tai lihonut/laihtunut valtavasti, vaan rinnat ovat olleet tällaiset murrosiästä lähtien. Ne ovat löysät tavalla että voisin tehdä niillä helokopteria. Tällaiset löllöttimet kaipaavat pienestä koostaan huolimatta hyvän tuen, koska se tunne hölskyvistä rinnoista on inhottava ja saa rinnat kipeiksikin. 

Homma menee vaikeaksi siinä, kun mittanauhan mukaisissa liiveissä, esim. 70B, ei ole lainkaan tukea. Olkaimet ovat kapeammat lirut kuin isommissa koissa ja ne ovat muutenkin heikkotekoisemmat. 

Unelmani olisi löytää istuvat ja tukevat esim. balconette-malliset liivit. Push-upeista en vielä kehtaa fantasioida. Mitä tässä pitäisi tehdä? Urheiluliivit ovat toistaiseksi ollut se toimivin.

Vierailija
67/93 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ongelmana se, että olen tosi hoikka. Siis pieni ja rasvaton. Tämän päälle mulle on B-kupin rinnat, jotka joo ovat teoriassa aika pienet, mutta ne ovat todella "löysät". En ole yhtään lasta tehnyt tai lihonut/laihtunut valtavasti, vaan rinnat ovat olleet tällaiset murrosiästä lähtien. Ne ovat löysät tavalla että voisin tehdä niillä helokopteria. Tällaiset löllöttimet kaipaavat pienestä koostaan huolimatta hyvän tuen, koska se tunne hölskyvistä rinnoista on inhottava ja saa rinnat kipeiksikin. 

Homma menee vaikeaksi siinä, kun mittanauhan mukaisissa liiveissä, esim. 70B, ei ole lainkaan tukea. Olkaimet ovat kapeammat lirut kuin isommissa koissa ja ne ovat muutenkin heikkotekoisemmat. 

Unelmani olisi löytää istuvat ja tukevat esim. balconette-malliset liivit. Push-upeista en vielä kehtaa fantasioida. Mitä tässä pitäisi tehdä? Urheiluliivit ovat toistaiseksi ollut se toimivin.

Ensiksi tarkista kokosi tällä laskurilla

http://www.brasizecalculator.tk

Vierailija
68/93 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi vaikea löytää sellaisia, jotka oikeasti istuu hyvin. Kokoni on n. 75B, jota kyllä onneksi yleensä löytyy, mutta saan kokeilla tosi monta mallia läpi ennen kuin löytyy joku hyvin istuva.

Vierailija
69/93 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas on ympärysmitta hyvin pieni, joten sopiva koko on 60DD/E. Nyt hiljattain löysin Freya-merkkisiä liivejä tuossa koossa mutta yleisesti ottaen ei noita myydä missään. Freyan liivit ovat myös opiskelijalle vähän turhan kalliita:/

Vierailija
70/93 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas on ympärysmitta hyvin pieni, joten sopiva koko on 60DD/E. Nyt hiljattain löysin Freya-merkkisiä liivejä tuossa koossa mutta yleisesti ottaen ei noita myydä missään. Freyan liivit ovat myös opiskelijalle vähän turhan kalliita:/

Myydään esim. Sokoksella ja Funky Ladyssa. Sovita siellä ja tilaa netistä esim. figleavesista tai brastopista. Niillä on usein aleja ja normihinnatkin ovat alhasemmat kuin Suomessa. Itellä on yleensä maksanu 30 euron hujakoil.

Vierailija
71/93 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuen kuulu tulla olkaimista vaan ympäryksestä. Ympärys on napakka silloin kun liivit pysyvät paikoillaan vaikka jättäisit olkaimet alas. Mitkä sun mitat on?

Vierailija
72/93 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tartteisin liivit, jotka on kauniit, mutta simppelit. Peittävät kupit ja kaarituet saa olla, mutta ne ei saa painaa. Kuppiosa saisi olla suht iso, mutta ei liian, ettei kurki paidan alta näkyville, mikään balconette ei mulle sovi. Väreinä saisi olla valkea, musta ja joku vaaleanruskea. Koko saisi olla luultavasti 80 E tai joku sen rinnakkaiskoko. Monissa rintsikoissa kupit on liian pienet, mutta peruskaupasta ei isompaa kuppikokoa löydy. Liivit sais maksaa korkeintaan 30-40 euroa.

Mihinköhän kauppaan mun pitäis suunnata, että löytäisin haluamani?

Vierailija
73/93 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kehui olevansa "megaläski" ja koko taisi olla 85 tai 90 ja oliko se C tai D. No, minusta ei kyllä megaläski käytä noin pientä kokoa. Itse pidän itseäni vaan superläskinä ja rintsikkakokoni on 95D tai on muutamat 100D kokoisetkin. Olen 173cm ja 97kg.

Mutta minua paljon läskimpiäkin tulee päivittäin vastaan. Mistä ihmeestä he hankkii liivinsä, kun tuo 95 on usein isoin koko monessa liikkeessä...?

Olen sua läskimpi, painavampi (yli 110 kg), mutta mulla on pienempi rintsikoiden ympärys 85K tai 90 H. Ostan rintsikkani yleensä nettikaupoista. Jotain hyviä kivijalkaliikkeitäkin on, kuten Funky Lady. Jos olisi pakko pitää ketjuvaateliikkeiden rintsikoita, jättäisin rintsikoiden käytön kyllä kokonaan. Niin hirveen tuntusia ne on.

Onko ap testannut käyttämänsä koon sisarkoot?

Vierailija
74/93 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tartteisin liivit, jotka on kauniit, mutta simppelit. Peittävät kupit ja kaarituet saa olla, mutta ne ei saa painaa. Kuppiosa saisi olla suht iso, mutta ei liian, ettei kurki paidan alta näkyville, mikään balconette ei mulle sovi. Väreinä saisi olla valkea, musta ja joku vaaleanruskea. Koko saisi olla luultavasti 80 E tai joku sen rinnakkaiskoko. Monissa rintsikoissa kupit on liian pienet, mutta peruskaupasta ei isompaa kuppikokoa löydy. Liivit sais maksaa korkeintaan 30-40 euroa.

Mihinköhän kauppaan mun pitäis suunnata, että löytäisin haluamani?

Lumingerie.fi. Siellä on hyviä ja kauniita puolalaisia liivejä hintaan 39€ ja halvemmallakin. Lisäksi aleosastolla on myös muita merkkejä edulliseen hintaan. Käytä sivuston omaa laskuria ja tilaa sen antaman tuloksen kokoiset liivit.

Vierailija
75/93 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen keskustelu. Opin monta asiaa rintaliivien sovittamisesta!

Vierailija
76/93 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon megaläski ja oma rintaliivien ympärys on 85 tai 90. Vaikea kuvitella, että kukaan normipainoinen käyttäis ympärysmittaa 85... Rintaliivien ympäryksen tulisi olla vähintään 5 cm, usein jopa 10 cm vähemmän kuin rintojen alta otettava mitta. Ootteko ny ihan varmoja, ettei teidän kuppikoko ois kuitenkin isompi? Ne kokoerot on loppujen lopuks aika pieniä eli ei se D/E-kuppi oo juurikaan isompi kuin B/C-kuppi. Kandee ainakin kokeilla! Cubuksella on muuten aika hyvät valikoimat erikokoisia liivejä, jos ei oo varaa tai halua mennä liivikauppaan.

Jep, toi ympärysmitta ihmetyttää minuakin. Tällä videolla on näytetty miten samalle naiselle istuu päälle liivikoot 75C ja 65I. Tekstityksen saa päälle kuvan alareunasta, missä symboli CC.

Olen kuvitellut I-kupin paljon isommaksi o_0 Itseasiassa en edes tiennyt sellaista olevan

Vierailija
77/93 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon megaläski ja oma rintaliivien ympärys on 85 tai 90. Vaikea kuvitella, että kukaan normipainoinen käyttäis ympärysmittaa 85... Rintaliivien ympäryksen tulisi olla vähintään 5 cm, usein jopa 10 cm vähemmän kuin rintojen alta otettava mitta. Ootteko ny ihan varmoja, ettei teidän kuppikoko ois kuitenkin isompi? Ne kokoerot on loppujen lopuks aika pieniä eli ei se D/E-kuppi oo juurikaan isompi kuin B/C-kuppi. Kandee ainakin kokeilla! Cubuksella on muuten aika hyvät valikoimat erikokoisia liivejä, jos ei oo varaa tai halua mennä liivikauppaan.

Jep, toi ympärysmitta ihmetyttää minuakin. Tällä videolla on näytetty miten samalle naiselle istuu päälle liivikoot 75C ja 65I. Tekstityksen saa päälle kuvan alareunasta, missä symboli CC.

Olen kuvitellut I-kupin paljon isommaksi o_0 Itseasiassa en edes tiennyt sellaista olevan

Open your mind :) Suomessa myydään kuppikokoja AAA-O. Jolloin H on vasta keskikoko 15 kirjainkoon suoralla.

Vierailija
78/93 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ikuisuusongelma on liian leveä rintakehä rintojen kokoon nähden. Jos siis ostaisin A/AA-kupilliset rintaliivit (oikea kuppikoko näille olemattomille lärpyköille) niin toinen rinta osuu kupin kohdalle ja toinen kuppi jää rintojen väliin. B-kupilla kupit osuvat paremmin rintojen kohdalle mutta eivät muuten ole ollenkaan sopivaa kokoa.

Mulla siis hyvin pienet rinnat ja erillään toisistaan. Rintojen välillä about 10cm ihan luista (rintalasta/kylkiluut) aluetta. Rintoja ei siis saa edes puristamalla yhteen siten että tulisi rintavakoa.

Vierailija
79/93 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.reddit.com/r/ABraThatFits/?

Erinomainen paikka kysyä rintaliiviguruilta apua liiviongelmiin, jos vain englanninkieli taittuu.

Vierailija
80/93 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokoksen myymälöissä on mark& spencer osasto. Hyviä kohtuuhintaisia liivejä, hankaliakin kokoja. Kts mark& spencer lingerie.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän