Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko jotenkin tunteeton moukka, kun minusta iäkkään katsojan kuolema ei ole mikään syy keskeyttää jääkiekkopeliä?

Vierailija
19.10.2016 |

http://www.iltalehti.fi/smliiga/2016101822482011_sm.shtml

Surullista, mutta sellaista elämä on. Päivittäin kymmenet ihmiset saavat erilaisia sairauskohtauksia, joista toiset toipuvat ja toiset eivät. Se, että tuollaista sattuu urheilutapahtuman yhteydessä ei mielestäni tarkoita sitä, että peli pitäisi keskeyttää ja maksaneet katsojat lähettää koteihinsa, tuskin kuollutkaan olisi sitä toivonut.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolemasta ajatellaan monella tavalla. Jos olisin itse kuollut, niin minun puolesta samba-ryhmä olisi saanut kunnioittaa minua lisäämällä lisää bassoa biittiinsä ja yleisö olisi voinut tehdä vaikka aaltoja pari kolme kierrosta. Mielellään myös vähäpukeiset cheerleaderit heiluttamaan huiskujaan toiseksi viimeiselle matkalleni. Ymmärrän toki sen toisenkin kannan, mutta turha syyllistää ketään.

Vierailija
42/43 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko peli pitänyt keskeyttää ja kaikki olisivat keskittäneet huomionsa elvytykseen?? Ei sekään olisi ollut oikein. Katsomossa oli varmasti 90% tietämättömiä koko jutusta. Jos olisin vainajan omainen, en haluaisi turhaa huomiota vaikka oman isäni kuolemalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Sm-liigan ja Kalervo Kummolan tulisi vetää jonkinlainen raja tällaisiin tapauksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä